dle
Rss
Сайтта жарнама
marketgid1
САБАҚ ЖОСПАР
marketgid2
Сауалнама
Сайтта көбірек қандай материалдар болғанды қалайсыз?
Ашық сабақтар
Тест сұрақтары
Аттестация сұрақтары
Сценарийлер
Тәрбие сағаттары

Жарнама
Қазақстан ұстаздарына арналған - Әдістемелік сайт sabaqtar.kz » Информатика » Мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдері
  • Жариялады: Ernur_14
  • |
  • Пікірлер: 0
  • |
  • Оқылды: 22
Мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдері

ОҚО, Арыс ауданы, Ж.А.Ташенов ЖОМ,
информатика пәнінің мұғалімі
Исабекова Злиха Бахитжанқызы
Тақырыбы : Мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдері



Сыныбы: 6 «А»
Күні: 15.12.2016ж Пәні: Информатика Пән мұғалімі: Исабекова З.
Қазақ тілі Пән мұғалімі: Жүніиова П.
Сабақтың тақырыбы:
Мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдері
Сілтеме Оқулық Информатика 6-сынып Е.А Вьюшкова, Н.В. Параскун, Б.Қ Әбенов. Астана «Арман-ПВ» 2014
Информатикадан электронды оқулық 6-сынып .
Мақсаты:
- Мәтінді пішімдеудің негізгі тәсілдерінің атын атау, символдарды пішімдеуді түсіндіру, іс- қағаздар үлгілерін мәтіндік процессор көмегімен әзірлеуді үйрету, тікелей пішімдеу мен стиль арқылы пішімдеу түрлерін салыстыру.Құжаттарды құру және сақтау жолдарын сипаттау.
- Ойлау, есте сақтау, қызығушылық қабілеттерін дамытады, топта жұмыс істеу дағдыларын мен өзара және өзін бағалауға дағдыландыру;
- Еңбекке, өзін – өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу;



Күтілетін нәтиже: - Мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс- тәсілдерін түйіндейді.
- Символдарды пішімдеуді түсінеді.
- Абзацты орналастыру параметрлеріне мысал келтіреді.
- Құжаттарды құра және сақтай алады ;
- Іс- қағаздар үлгілерін мәтіндік процессор көмегімен әзірлейді.
- Сыни тұрғыдан ойлауға қалыптасады.
Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ / информатика, қазақ тілі/
Негізгі дереккөздер: Оқулық, интерактивті тақта, компьютер, плакат, кесте, постерлер, интернет материалдары, таратпа материалдар, топ ережесі, бағалау дискрипторлары мен бағалау парағы
Әдіс –тәсілдер: Диалог, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, СТО , Жигсо, сәйкестендіру, ББҮ түртіп алу стратегиясы, деңгейлік тапсырмалар, талдау, қорыту, формативті және суммативті бағалау
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру (3мин) - Оқушылармен сәлемдесу;
- Оқушылардың сабаққа қатысын тексеру;
- Жағымды психологиялық ахуал туғызу;
- Оқушыларды топқа бөлу, бағалау парақтарын тарату.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (5 мин)

1- қадам «БІЛУ» Өткенді қайталау мақсатында тест сұрақтары арқылы оқушылардың білімдерін бағалау. Жұптық бағалау.
ББҮ кестесінің «Білеміз» бағанын толтыру тапсырылады.

«Білеміз» «Білгіміз келеді» «Үйрендім»


ІІІ. Ой қозғау.
(5 мин)
(СТО стратегиясы, АКТ, ) Оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту мақсатымен сабақтың тақырыбын ашу.
- Оқушылардан бүгінгі сабағымыздың тақырыбына байланысты сыни ойларын айту сұралады.
- Оқушыларға ББҮ кестесінің «Білгіміз келеді» бағанын толтыру тапсырылады

Сабақтың қадамдары Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

2-қадам «ТҮСІНУ»
(10 мин) Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын айту, дәптерлеріне тақырыпты жаздырту.
Редакторды іске қосып, оны интерактивті тақтада көрсету.
Жаңа сабақты түсіну мақсатында оқулықты мұқият оқытып, топтарға тапсырмалар беру. / постер қорғау/
1-топқа «Мәтін теру үшін пайдаланатын пернетақтаның батырмалары»
2-топқа «Пішімдеу тақтасының батырмаларының қызметін айту.»
«ББҮ» түртіп алу стратегиясын қолдану - Оқушылар бүгінгі күнді және тақырыпты дәптерлеріне жазып қояды.

- Оқушылар Жигсо әдісімен тақырыпты жекелеп оқып, түсінгендері бойынша постер жасап, баяндамашы қорғайды.

- Оқушылар мұқият тамашалайды, керегін түртіп алады.

3-қадам «ҚОЛДАНУ»
(5мин)
«Тәжірибелік жұмыс»
Оқушыларға қазақ тілі пәнінен деңгейлік тапсырмалар беру. /жеке жұмыс /
А, В, С – деңгейлік тапсырмалары таратылады.
А-деңгейі – семантикалық картаны толтыру
В-деңгейі – көп нүктенің орнынан тиісті сан есімді қойып, мақал-мәтелдерді толықтыру.
С-деңгейі – киелі сандардың мағынасын жазу.
Сан есімді талдау. Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды компьютерде орындайды.

4- Қадам
«ТАЛДАУ»
(5мин) Бүгінгі сабақты талдай отырып, «Тәуелсіз ел» тақырыбында 5 минуттық эссе жазуға беру. - Оқушылар компьютерде 5 минутта 40-50 сөзден тұратын, сан есімді қодана отырып эссе жазады. Мәтінді пішімдейді.
Сергіту сәті. (1мин) Аннимация арқылы жасалған қимылдарды қайталау. / музыкамен/


5-қадам
«ЖИНАҚТАУ»
(4мин)
- Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау үшін, бекіту сұрақтарына жауаптарын «Кір жаятын жіп» әдісі арқылы алу.
- Оқушыларға ББҮ кестесінің «Үйрендік» бағанын толтыру тапсырылады.

- Сұрақтарға жауап береді. Әр топ өз ойларын жинақтап, өз ойларын айтады.
- Оқушылар ББҮ кестесінің «Үйрендік» бағанын толтырады.


6-қадам «БАҒАЛАУ»
(2мин)
Критерийлер бойынша бағалау
Мұғалім дискрипторлар арқылы бағалау ұсынады.
Топ басшыларының топ оқушыларын бағалау парағы негізінде мұғалім «5 баллдық» жүйеге ауыстырып оқушыларды бағалайды. Топ басшысы дискрипторлар бойынша баллдарын есептеп, «5 баллдық» жүйеге ауыстырып бағалайды.

Рефлексия
(2 мин) Оқушыларға кері байланыс жасау үшін түрлі-түсті стикерлер таратады. Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын көңіл- күй дидарына іледі.
Үйге тапсырма беру.
(1 мин)

Мәтінді пішімдеудің негізгі әдіс-тәсілдерін оқып келу. Тест құрастыру. Оқушылар үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады


ТОЛЫҚ ЖҮКТЕУ
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сайтқа тіркеліңіз.
dle , Dle , - Jz, -

загрузка...

Пікір қалдыру

Есім:* E-Mail:*
Суретте көрсетілгендей екі сөзді еңгізіңіз: *