dle
Rss
Сайтта жарнама
marketgid1
САБАҚ ЖОСПАР
marketgid2
Сауалнама
Жаңа оқу жылына бір баланы дайындау үшін қанша ақша жұмсайсыз?
15-30 мың теңге аралығында
30-45 мың теңге аралығында
50 мыңнан жоғары

Жарнама
  • Жариялады: juldizai84
  • |
  • Пікірлер: 0
  • |
  • Оқылды: 20
Тақырыбы:Қандай доп?
Мектеп: № 8м.г. Мұғалімнің аты-жөні:
Күні:
Сынып: 1 Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 1.1.1.1.Сөзді зейін қойып тындау,түсіну және оған сәкес дұрыс әрекет ету(қимыл,ым мен ишараны қолдану,іс-әрекет жасау).
1.1.2.1.Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну.
1.2.1.1.Сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркесін қолдану.
1.4.1.1.Суретте берілген заттардың санын білдіретін сөздерді жазу немесе постерлер жасау.

Сабақтың мақсаттары Барлығы:Түстерді(ақ,қара,қызыл,сары,жасыл,қоңыр,көк) атай алады және түстерді сабақта меңгерген зат атауларымен байланыстыра қолдана алады.
Көбі: Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандай да бір заттың түсін айта алады.
Кейбірі: Басқа да түстер қатарын атай алады,оларды өмірлік жағдаятта еркін қолдана алады.
Пәнаралық байланыс Орыс тілі
АКТ қолдану дағдылары Аудиодиск
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы
(2-5минут) Ұйымдастыру кезеңі (МК) Оқушылардың сабаққа дайындығы Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.Сабақ мақсатымен таныстыру.
Сабақтың ортасы
(6-40 минут)

Сабақтың соңы

(МК, Ұ) 1- т
.- түстерді атайды
- түстермен сөз тіркесін құрастырады
- Сұхбаттасады.
Суретпен жұмыс
(МК,Ұ) 2- т. Үйренген сөздермен сөз тіркестерін құрастырады.
Мыс:Бұл қарындаш.Бұл жасыл қарындаш....
(МК,Ұ).3 – т. Мұғалім жаңа сөйлем үлгісімен таныстырады.Заттың түсін айтуға жаттықтырады.Мыс:Менде жасыл доп бар.
Ойын: Не бар?Не жоқ?
Т. Оқушылар екі топқа бөлінеді.Әр топтағы оқушылар өздері бір – бір заттан бөліп алады.(кітап,дәптер,қала......) 3-4 мин.беріледі.
- Әр топтың мүшесі заттың атын атайды және түсін айтады.Мыс:Менде көк қалам бар.
Ж. 4 – т.Тыңдау,қайталау,оқушыларды сөйлеседі амандасады.
1-ші бала екінші балаға доп береді(міне,ал)
МҚҰ.Дәптермен жұмыс.Оқушылар оқулықпен жұмыс барысында алған білімдерін бекіте түседі
Ө.Қосымша тапсырма арқылы оқушылар алған білімдерін бекіте түседі
(Қ) Сабақты қорыту барысында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Нені білгені, қалай жұмыс істегенін,не қызық және жеңіл болғаны,не қиындық туғызғаны туралы ой – пікірлерін білдіре алады.


№1жұмыс дәптері
Қосымша тапсырма1.4
Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.
Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында
өзгертулер енгіздіңіз бе?Неге?
2.Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткізген екі нәрсе не? Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?
1: 1:
2: 2:
загрузка...

Пікір қалдыру

Есім:* E-Mail:*
Суретте көрсетілгендей екі сөзді еңгізіңіз: *