Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі

Күні:30.01.18 жыл

Сынып: 1 «Д»

Пән: Сауат ашу

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 

1.8 Берілген тақырыпқа  әңгіме құрап айту

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көпшілігі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

 Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі, дүниетану сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Бақбақ- одуванчик - dandelions

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Дөңгеленіп тұрып бәріміз бір-бірімізге жылы лебіз білдірейік:

Аппақ болып таң атты,

Түтін тіке шығады.

Қарлығаштар қанатын,

Самғап биік ұшады.

Топ топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса, жаса алтын күн,

Жаса, жаса жарқын күн.

 

Жұмбақ шешу арқылы сыныпты топқа бөлу.

- Балалар, сендерге жұмбақ жасырамын, шешуін табыңдар:
1. Қанаты бар ұшпайды,
Жұрт айламен ұстайды.
(Балық).

2. Қызықтырып әркімді – ақ,
Суда жүзер жалтылдап.
Қайсы әріптен басталған,
Сол жәндіктің атын тап?
(Бақа ).

3. Туа сала жүзеді,
Суда жүзе біледі.
(Балапан).

Қанекей орнымызға отырайық.

Қазір біз топ болып жұмыс жасаймыз.

1 – топ.   «Балықтар» тобы

2  -  топ.  «Бақалар» тобы

3 – топ.  «Балапандар»  тобы.

 

Өткен тақырыптарды еске түсірейік.

«Жаңбыр тамшылары» ойыны

Өткен әріптерді пысықтау мақсатында әріптерді дұрыс атап, дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.

(А, Н,Л,Р,О,Т,У,Ш,С,Д,Ы,М,Қ, Ұ,І,Е,К,Ү,И,Й,Ғ,Г,ң, Ө,З,Ж, П)

-Дыбыс нешеге бөлінеді?

Дыбыс екіге бөлінеді.

-Қандай - қандай болып бөлінеді?

Дауысты және дауыссыз дыбыс болып бөлінеді.

Өткен тақырыптарынды өте жақсы білетіндерінді көрсеттіндер.

 

  Қане, қай топ көп сұраққа жауап берсе, сол топ оқушыларына  күлегештер  беріп отырамын.

  

   

 

.

 

I Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

II. Өткенді пысықтау.

 

 

Доп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұлдыз

 

 

III. Жаңа тақырыпқа кіріспе

Сергіту сәті

 

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ

12 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

 

Сергіту сәті

1 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

16 минут

Дәптермен жұмыс

8 минут

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

III. Жаңа тақырыпқа кіріспе

Бейнетаспадағы сөздерді қайталау.

(Балмұздақ, балықшы, балапан, бота, бастау)

Сап-сары, доп-домалақ,                                                                        Жүгіреді  домалап,                                                                    Жұп-жұмсақ, тәп-тәтті,                                                               Жеген адамды  таңырқатты.

(Бауырсақ)

 Жұмбақтың шешуіндегі қандай дыбыстан басталып тұр?

 -Ол қандай дыбыс?

Б дыбыс естіліп тұр.

Ендеше бүгін біз “Б” дыбысымен танысамыз.

Мақсаты: Б дыбысы мен әрпі жайлы танысып білеміз.

Қане барлығымыз бірге Б-Б-Б

- “Б” қандай дыбыс деп ойлайсыңдар?

- Ол қандай түспен боялып тұр?

- “Б” дыбысы неге дауыссыз? Себебі ол ауыз қуысынан кедергіге ұшырап барып шығады.

 “Б”  дыбысы тек сөздің басы мен ортасында кездеседі. 

- “Б” дыбысынан басталатын қандай сөздерді білеміз. ( оқушылардың түгелі айтып шығулары керек)

Оқулығымыздағы 95 бетті ашамыз бәріміз.

Балалар кітапқа қараймыз, суретте нелерді көріп тұрмыз.

Бақбақ гүлін, балапан, бота, бақа.

Бақбақ гүлі   – көктемнің тұңғыш гүлі. Ол еліміздің барлық өңірінде өседі. Біздің Шардара қаласында өзен жағасында да бақбақ гүлі өседі.Оны ел ішінде «сарғалдақ» деп те атайды. Бақбақ гүлінің адам денсаулығына пайдасы өте көп екен .

 -Сендер бақбақ гүлін көргендерін барма?

Иә

 

Бақбақ гүлін буынға бөлейік. Бақбақ гүлінде неше буын, неше дыбыс бар?

- Бақбақ гүлінде 2 буын, 6 дыбыс бар.

2 дауысты дыбыс, 4 дауыссыз дыбыс бар.

 

№ 1.Оқылым.

Топтарға қарамен жазылған сөздерді оқыту. Мағынасын түсіндіру.

 

Бор неден жасалады?

Бор - қалыптасқан ақ түсті шөгінді тау жынысы, жұмсақ және ұсақталғыш. Бор әртүрлі болады.

 Балалар мен сендерге Бор неден жасалады? Мәтінің оқып беремін.

Сұрақ

-Бақыт пен Болат неге таласып қалды?

Бор неден жасалады дегенге таласып қалды.

-Бақыт бор неден жасалады деді?

Бор тастан жасалады деді Бақыт.

-Болат бор неден жасалады деді?

Бор топырақтан жасалады деді.

-Бақыт Болаттың жауабына келістіме ?

Жоқ

-Неге келіскен жоқ деп ойлайсыңдар?

Өйткені бор жұмсақ, тас қатты ғой.

-Балалар. Бақыт пен Болаттың айтқандары дұрыспа?

Болаттың  айтқаны дұрыс.

-Ал сендер бор неден жасалады деп ойлайсындар?

Топтық жұмыс.

1 – топ.   «Балықтар» тобы

«Топтастыру» сөздер құрау

2  -  топ.  «Бақалар» тобы

№2 Берілген сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжа. (Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы.)

-Бор неден жасалады?

Бор тастан жасалады.

-Саған  кімнің сөзі ұнады? Неліктен?

Маған Болаттың сөзі үнады.

3 – топ.  «Балапандар»  тобы.

Сөздерді буынға бөліп жазу

№3 жұмыс дәптеріндегі «Б» әрпін әдемі таза жазамыз.

 «Б» әрпін байланысты қазір 3 топқа қағаз бетіне «Б» әрпіне байланысты сөздер беріледі. Болған топ жазған сөздерін оқып шығады.

Топтық жұмыс. Постер қорғау.

1 – топ.   «Балықтар» тобы

Барабан суретін бояу және  оны қорғау.

2  -  топ.  «Бақалар» тобы

Тасбақа суретін бояу және оны қорғау.

3 – топ.  «Балапандар»  тобы.

Бақбақ гүлінің суретін салып, оны қорғау.

Рефлексия

-Бүгінгі қандай әріппен таныстық?

«Б» дыбыс мен әрпі

-«Б» дыбысы қандай дыбыс?

Дауыссыз дыбыс.

-Дауыссыз дыбыс қандай түспен боялады?

-«Б» әрпін неге дауыссыз деп ойлайсыңдар?

Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

Видеоролик арқылы жаңа сабақты ашу.

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

 

Жұмбақ

 

 

Бауырсақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Б, б

 

 

Оқулықпен жұмыс

 

Бақбақ гүлі түралы түсінік

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бақа – бақа»

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Бор суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

Дәптермен жұмыс

 

IV. Бекіту

Бағалау

«Бас бармақ»  тәсілі арқылы бағалаймын.

 


                     

 

 

 

 

 

 

Пәнаралық байланыс дүниетану.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтар-

мен байланыс

(тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған

сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы, дүниетану.

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив