Реттік санау

                                        Алматы облысы

                                        Кербұлақ ауданы

                                        Сарыөзек ауылы

                                        Сарыөзек орта мектебі МДШО

                                        Бастауыш сынып мұғалімі

                                        Кулова Акбаян Қатбарқызы

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІ  ЖОСПАР

 

Пәні: Математика

Мектеп: Сарыөзек орта мектебі МДШО

Күні: 20.04.2018

Мұғалімнің есімі: Кулова  Акбаян  Катбаровна

Сынып:1

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы

Реттік санау

Ортақ тақырып

Сандар және цифрлар

Бөлім

Сандар мен өлшемдер

Бөлімше

1.1. Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер.

Оқу  мақсаттары

1.1.1.1.Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсіну,

10 -20 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

Сабақ мақсаттары

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар: Натурал сандарды сандар қатары бойынша орнын  анықтай алады.

Оқушылардың басым бөлігі : Натурал сандарды реттік нөмірімен санай алады.

Кейбір оқушылар:.10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды және жаза алады,реттік нөмірін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану

Бағалау критерийлері

 

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтайды.

2.10 көлемінде тура және кері санайды,натурал сандардың сандар қатарында орнын анықтайды.

 

Тілдік мақсат

Түйінді сөздерді үш тілде айтуға үйрету.

Пәндік лексика және терминдер

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Бірінші – первый - first

Екінші – второй - second

Үшінші – третьи - third

Төртінші – четвертый - fourth

Бесінші – пятый - fifth

Алтыншы – шесьтой - sexth

Жетінші – седьмой - seventh

Сегізінші – восьмой - eighth

Тоғызыншы – девятый - ninth

Оныншы – десятый - tenth

Талқылауға арналған сұрақтар

-Тақта алдында неше оқушы тұр?

-Кім бірінші тұр?/ атын атату/

-Айгерім нешінші тұр?

-Қанат нешінші тұр?

-Сол жақтан санағанда Жарас нешінші тұр?

-Екінші тұрған кім?

-Оң жақтан санағанда Сандуғаш нешінші тұр?

-Бесінші тұрған кім?

-Жетінші тұрған кім?

-Оныншы тұрған кім?

Құндылықтар

Оқушыларды  ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

орыс тілі,ағылшын тілі

АКТ  мен байланыс

Тақырыпқа байланысты суреттер

Бұған дейінгі меңгерілген білім

Заттарды санау

«Себетті толтыр» ойыны

1.1.2.6. Санағанда сандарды қалдырып кетуге болмайды неге?

 

Жоспарланған уақыт

35 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

2 минут

 

 

 

Шаттық шеңбері.

-Сабақты жақсы көңіл-күймен бастау үшін ынтымақтасқан орта құру.

-Балалар, бәріміз шаттық шеңберінде тұрып, бір-бірімізбен сәлемдесейік.

Қайырлы таң досым,

Қайырлы күн болсын.

Бүгінгі күн біз үшін,

Сәттілікке толсын.

      Оқушылар себеттен жемістерді алу арқылы 3 топқа бөлініп отырады.

 

1-топ «Банан».

2-тоа «Ананас».

3-топ «Киви».

 

Көңілді күн суреті

 

 

 

 

 

 

 

 


Топқа бөлу, жемістер арқылы.

 

 

 

 

                   

Ортасы

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма. Топтық  жұмыс. /ТЖ/

«Миға шабуыл» әдісі.

Тыңдалым, айтылым.

Мақсаты: Заттық санау мен реттік санаудың айырмашылығын ұғыну.Натурал сандардың қатарын анықтау.

10 оқушыны тақтаға шақырып, цифрларды таңдау арқылы бір қатарға тұрғызу.Қалған оқушылар оларды санайды.Бір,екі,үш ...

Енді сұраққа жауап алу:

-Кім бірінші тұр?

-Санау бойынша ол нешінші?

-Ең соңғы оқушы санау бойынша нешінші?

-Балалар, енді оқушыларды ретімен санап шығайық:Бірінші,екінші,үшінші ...

 

Бірінші – первый - first

Екінші – второй - second

 

 ҚБ: Топ басшысы бағалайды.

«Геометриялық фигуралар»  тарату әдісімен бағалау.

 


Толық жауап-

 


Толық емес жауап-

 

Қалыпты жауап-

 

 

 

 

 

 

Цифрлар тарату.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау;

 

 

Дескрипторлары:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтай алады.

2.10 көлеміндегі сандардың сандар қатарындағы орнын анықтай алады.

3.10 көлемінде тура және кері санай алады.

 

2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс /ҰЖ/

«Сұрақ-жауап» әдісі. Тыңдалым, айтылым.

Оқулықпен жұмыс.

-Суретте не бейнеленген?

-Сөреде неше кітап тұр?

-Айжан сөреден неше кітап алды?

-Айжан сөреден нешінші кітапты алды?           

 

 Үшінші – третьи - third

Төртінші – четвертый - fourth

           

Қ.Б. Мұғалімнің бағалауы /МБ/

 «Таңбалар» әдісі            

  

толық жауап

 

толық емес жауап

 


қалыпты жауап

 

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау.

2.10 көлемінде тура және кері санау.

Дескрипторлар:

1.Сөредегі кітаптар санын айта алады.

2.Сөредегі нешінші кітапты алғанын айта алады.

3.Сөреде неше кітап тұрғанын айта алады.

 

№3 тапсырма. Топтық жұмыс (ТЖ)

«Тапқыр болсаң тауып көр» әдісі.

Оқулықпен жұмыс.

 Тыңдалым,  айтылым 

«Көңілді клоундар»

Суретке қарап:

 

1-топ Клоундардың аттарын ретімен атап шығады.

2-топ Сұрақтарға жауап береді

Қалпақ нешінші?

Сопақ нешінші?

Сәнқой нешінші?

Бесінші қай клоун?

Үшінші қай клоун?

 

3-топ Клоундарды тура және кері реттік сана.

-Сайқымазақтың қайсысы оң жақта үшінші тұр?

-Балпақ сол жақтан нешінші тұр?

-Оймақ оң жақтан нешінші тұр?

-Сол жақтан жетінші тұрған кім?

-Оң жақтан оныншы тұрған сайқымазақты ата?

-Егер сол жақтан бастап, санаса, ол нешінші болады?

 

Бесінші – пятый - fifth

Алтыншы – шесьтой - sexth

 

Қ.Б. Мұғалімнің бағалауы.

«Сиқырлы қалпақ» әдісі

 - толық жауап

  - толық емес жауап

 - қалыпты жауап

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау.

 

Дескрипторлар:

1.Клоундар аттарын атай алады.

2.Клоундардың орнын анықтай алады.

3.Клоундарды реттік санмен санай алады.

 

№4 тапсыпма Жұптық жұмыс /ЖЖ/

«Ойлан тап» әдісі.Оқулықпен жұмыс.

-Өз үйлеріңнің мекен-жайын білесіңдер ма?

-Киініп далаға шықпақшы болып тұрған ұл бала қай қабатта тұрады?

-Телефонмен сөйлесіп тұрған қыз бала қай қабатта тұрады?

-Жуынып жатқа ұл бала қай қабатта тұрады?

 

Жетінші – седьмой - seventh

Сегізінші – восьмой – eighth

 

 

ҚБ : Мұғалімнің бағалауы.

«Қошамет сөздер» әдісі

«Жарайсың» - толық жауапқа

«Жақсы» - толық емес жауапқа

«Әттеген-ай» - қалыпты жауапқа.

 

 

Бағалау критерийлері:
2.10 көлемінде тура және кері санайды,натурал сандардың сандар қатарында орнын анықтайды.

 

Дескрипторлар:
1.Үйлерінің мекен-жайын айта алады.

2.Қыз баланың қай қабатта тұрғанын біледі.

3.Ұл баланың қай қабатта тұрғанын біледі.

 

 

 

Сергіту сәті:  «Ұшты-ұшты».

   Оқушылар ұшты-ұшты қарға ұшты дегенде қолдарын көтеріп ұшады.Ұшты-ұшты балға ұшты дегенде қолдарын көтермейді.Егер кім-кім қолын көтеріп қойса ойынды сол бала жалғастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№5. Дәптермен жұмыс. /ӨЖ/

Оқылым, жазылым

-Өзіндік жұмыс.

-Дәптерде берілген  тапсырмаларды оқушылар өздері орындайды.

 

Тоғызыншы – девятый - ninth

Оныншы – десятый - tenth

 

ҚБ: Өзін-өзі бағалау.

«Жетістік баспалдағы» әдісі.

 

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау.

 

Дескрипторлар:

1.Дәптердегі тапсырмаларды орындай алады.

2.Реттік нөмірлерін жаза алады.

3.Түрлі түсті қарандаштармен бояй алады.

 

 

 

Аяқталуы

2 минут

 

 

 

 

 

Бағалау:

1. «Геометриялық фигуралар» әдісі: №1

2. «Таңбалар» әдісі: №2

3. «Сиқырлы қалпақ» әдісі.

№3,

4. «Қошамет сөздер» әдісі

№4

4. «Жетістік баспалдағы» №5

Кері байланыс:

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсетемін.Қабілеті анықталған оқушыға төмендегідей тапсырма беремін:

1. 1-ден 10-ға дейін реттік санауы бойынша жаз;

 

Бағалау: 2 жұлдыз, 1 тілек.

 

Рефлексия.

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?

 

Оқу мақсаттары шынайы оқуға негізделді.

Оқушылар

– натурал сандар қатарын  білді.

– реттік санмен санап  үйренді

 

-Оқушылар тапсырмаларды жақсы орындады.

-Көңілді , қызықты,жақсы, деңгейде өтті.

-Жоспарлаған саралау жақсы іске асты.

-Уақытты тиімді пайдаландым.

-Алдағы жоспарды қызықты тапсырмаларға толықтырамын.

 

               

 

                                        Алматы облысы

                                        Кербұлақ ауданы

                                        Сарыөзек ауылы

                                        Сарыөзек орта мектебі МДШО

                                        Бастауыш сынып мұғалімі

                                        Кулова Акбаян Қатбарқызы

ҚЫСҚА  МЕРЗІМДІ  ЖОСПАР

 

Пәні: Математика

Мектеп: Сарыөзек орта мектебі МДШО

Күні: 20.04.2018

Мұғалімнің есімі: Кулова  Акбаян  Катбаровна

Сынып:1

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы

Реттік санау

Ортақ тақырып

Сандар және цифрлар

Бөлім

Сандар мен өлшемдер

Бөлімше

1.1. Натурал сандар және 0 саны. Бөлшектер.

Оқу  мақсаттары

1.1.1.1.Натурал сандар және нөл санының құрылу жолын түсіну,

10 -20 көлемінде тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.

Сабақ мақсаттары

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар: Натурал сандарды сандар қатары бойынша орнын  анықтай алады.

Оқушылардың басым бөлігі : Натурал сандарды реттік нөмірімен санай алады.

Кейбір оқушылар:.10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды және жаза алады,реттік нөмірін анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу

Түсіну

Қолдану

Бағалау критерийлері

 

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтайды.

2.10 көлемінде тура және кері санайды,натурал сандардың сандар қатарында орнын анықтайды.

 

Тілдік мақсат

Түйінді сөздерді үш тілде айтуға үйрету.

Пәндік лексика және терминдер

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Бірінші – первый - first

Екінші – второй - second

Үшінші – третьи - third

Төртінші – четвертый - fourth

Бесінші – пятый - fifth

Алтыншы – шесьтой - sexth

Жетінші – седьмой - seventh

Сегізінші – восьмой - eighth

Тоғызыншы – девятый - ninth

Оныншы – десятый - tenth

Талқылауға арналған сұрақтар

-Тақта алдында неше оқушы тұр?

-Кім бірінші тұр?/ атын атату/

-Айгерім нешінші тұр?

-Қанат нешінші тұр?

-Сол жақтан санағанда Жарас нешінші тұр?

-Екінші тұрған кім?

-Оң жақтан санағанда Сандуғаш нешінші тұр?

-Бесінші тұрған кім?

-Жетінші тұрған кім?

-Оныншы тұрған кім?

Құндылықтар

Оқушыларды  ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

орыс тілі,ағылшын тілі

АКТ  мен байланыс

Тақырыпқа байланысты суреттер

Бұған дейінгі меңгерілген білім

Заттарды санау

«Себетті толтыр» ойыны

1.1.2.6. Санағанда сандарды қалдырып кетуге болмайды неге?

 

Жоспарланған уақыт

35 минут

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

 

Ресурстар

Сабақтың басы

 

2 минут

 

 

 

Шаттық шеңбері.

-Сабақты жақсы көңіл-күймен бастау үшін ынтымақтасқан орта құру.

-Балалар, бәріміз шаттық шеңберінде тұрып, бір-бірімізбен сәлемдесейік.

Қайырлы таң досым,

Қайырлы күн болсын.

Бүгінгі күн біз үшін,

Сәттілікке толсын.

      Оқушылар себеттен жемістерді алу арқылы 3 топқа бөлініп отырады.

 

1-топ «Банан».

2-тоа «Ананас».

3-топ «Киви».

 

Көңілді күн суреті

 

 

 

 

 

 

 

 


Топқа бөлу, жемістер арқылы.

 

 

 

 

                   

Ортасы

5минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-тапсырма. Топтық  жұмыс. /ТЖ/

«Миға шабуыл» әдісі.

Тыңдалым, айтылым.

Мақсаты: Заттық санау мен реттік санаудың айырмашылығын ұғыну.Натурал сандардың қатарын анықтау.

10 оқушыны тақтаға шақырып, цифрларды таңдау арқылы бір қатарға тұрғызу.Қалған оқушылар оларды санайды.Бір,екі,үш ...

Енді сұраққа жауап алу:

-Кім бірінші тұр?

-Санау бойынша ол нешінші?

-Ең соңғы оқушы санау бойынша нешінші?

-Балалар, енді оқушыларды ретімен санап шығайық:Бірінші,екінші,үшінші ...

 

Бірінші – первый - first

Екінші – второй - second

 

 ҚБ: Топ басшысы бағалайды.

«Геометриялық фигуралар»  тарату әдісімен бағалау.

 


Толық жауап-

 


Толық емес жауап-

 

Қалыпты жауап-

 

 

 

 

 

 

Цифрлар тарату.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау;

 

 

Дескрипторлары:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтай алады.

2.10 көлеміндегі сандардың сандар қатарындағы орнын анықтай алады.

3.10 көлемінде тура және кері санай алады.

 

2-тапсырма. Ұжымдық жұмыс /ҰЖ/

«Сұрақ-жауап» әдісі. Тыңдалым, айтылым.

Оқулықпен жұмыс.

-Суретте не бейнеленген?

-Сөреде неше кітап тұр?

-Айжан сөреден неше кітап алды?

-Айжан сөреден нешінші кітапты алды?           

 

 Үшінші – третьи - third

Төртінші – четвертый - fourth

           

Қ.Б. Мұғалімнің бағалауы /МБ/

 «Таңбалар» әдісі            

  

толық жауап

 

толық емес жауап

 


қалыпты жауап

 

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау.

2.10 көлемінде тура және кері санау.

Дескрипторлар:

1.Сөредегі кітаптар санын айта алады.

2.Сөредегі нешінші кітапты алғанын айта алады.

3.Сөреде неше кітап тұрғанын айта алады.

 

№3 тапсырма. Топтық жұмыс (ТЖ)

«Тапқыр болсаң тауып көр» әдісі.

Оқулықпен жұмыс.

 Тыңдалым,  айтылым 

«Көңілді клоундар»

Суретке қарап:

 

1-топ Клоундардың аттарын ретімен атап шығады.

2-топ Сұрақтарға жауап береді

Қалпақ нешінші?

Сопақ нешінші?

Сәнқой нешінші?

Бесінші қай клоун?

Үшінші қай клоун?

 

3-топ Клоундарды тура және кері реттік сана.

-Сайқымазақтың қайсысы оң жақта үшінші тұр?

-Балпақ сол жақтан нешінші тұр?

-Оймақ оң жақтан нешінші тұр?

-Сол жақтан жетінші тұрған кім?

-Оң жақтан оныншы тұрған сайқымазақты ата?

-Егер сол жақтан бастап, санаса, ол нешінші болады?

 

Бесінші – пятый - fifth

Алтыншы – шесьтой - sexth

 

Қ.Б. Мұғалімнің бағалауы.

«Сиқырлы қалпақ» әдісі

 - толық жауап

  - толық емес жауап

 - қалыпты жауап

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау.

 

Дескрипторлар:

1.Клоундар аттарын атай алады.

2.Клоундардың орнын анықтай алады.

3.Клоундарды реттік санмен санай алады.

 

№4 тапсыпма Жұптық жұмыс /ЖЖ/

«Ойлан тап» әдісі.Оқулықпен жұмыс.

-Өз үйлеріңнің мекен-жайын білесіңдер ма?

-Киініп далаға шықпақшы болып тұрған ұл бала қай қабатта тұрады?

-Телефонмен сөйлесіп тұрған қыз бала қай қабатта тұрады?

-Жуынып жатқа ұл бала қай қабатта тұрады?

 

Жетінші – седьмой - seventh

Сегізінші – восьмой – eighth

 

 

ҚБ : Мұғалімнің бағалауы.

«Қошамет сөздер» әдісі

«Жарайсың» - толық жауапқа

«Жақсы» - толық емес жауапқа

«Әттеген-ай» - қалыпты жауапқа.

 

 

Бағалау критерийлері:
2.10 көлемінде тура және кері санайды,натурал сандардың сандар қатарында орнын анықтайды.

 

Дескрипторлар:
1.Үйлерінің мекен-жайын айта алады.

2.Қыз баланың қай қабатта тұрғанын біледі.

3.Ұл баланың қай қабатта тұрғанын біледі.

 

 

 

Сергіту сәті:  «Ұшты-ұшты».

   Оқушылар ұшты-ұшты қарға ұшты дегенде қолдарын көтеріп ұшады.Ұшты-ұшты балға ұшты дегенде қолдарын көтермейді.Егер кім-кім қолын көтеріп қойса ойынды сол бала жалғастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№5. Дәптермен жұмыс. /ӨЖ/

Оқылым, жазылым

-Өзіндік жұмыс.

-Дәптерде берілген  тапсырмаларды оқушылар өздері орындайды.

 

Тоғызыншы – девятый - ninth

Оныншы – десятый - tenth

 

ҚБ: Өзін-өзі бағалау.

«Жетістік баспалдағы» әдісі.

 

 

Бағалау критерийі:

1.Натурал сандардың реттік нөмірін анықтау.

 

Дескрипторлар:

1.Дәптердегі тапсырмаларды орындай алады.

2.Реттік нөмірлерін жаза алады.

3.Түрлі түсті қарандаштармен бояй алады.

 

 

 

Аяқталуы

2 минут

 

 

 

 

 

Бағалау:

1. «Геометриялық фигуралар» әдісі: №1

2. «Таңбалар» әдісі: №2

3. «Сиқырлы қалпақ» әдісі.

№3,

4. «Қошамет сөздер» әдісі

№4

4. «Жетістік баспалдағы» №5

Кері байланыс:

 

 

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсетемін.Қабілеті анықталған оқушыға төмендегідей тапсырма беремін:

1. 1-ден 10-ға дейін реттік санауы бойынша жаз;

 

Бағалау: 2 жұлдыз, 1 тілек.

 

Рефлексия.

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?

 

Оқу мақсаттары шынайы оқуға негізделді.

Оқушылар

– натурал сандар қатарын  білді.

– реттік санмен санап  үйренді

 

-Оқушылар тапсырмаларды жақсы орындады.

-Көңілді , қызықты,жақсы, деңгейде өтті.

-Жоспарлаған саралау жақсы іске асты.

-Уақытты тиімді пайдаландым.

-Алдағы жоспарды қызықты тапсырмаларға толықтырамын.

 

               

 м

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив