Генетика және медицина

Пән мұғалімі:

Пәні: Биология

 

 

Сынып/ мерзімі

9

 

 

Сабақ/тақырыбы

Генетика және медицина. Адамның тұқым қуалаушылығын зерттеу әдістері. Адамның кейбір тұқым қуалайтын ауруларының алдын және емдеу. Резус-фактор. №7 зертханалық жұмыс. Өзіңе шежіре құрастыр.

 

 

Сабақтың  мақсаты

Генетика және медецина туралы білімдерін тереңдету.

Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыландыру.

Алған білімдерін өмірде қолдана білуге қалыптастыру.

 

 

Күтілетін нәтиже

Генетика және медецина туралы білімдері тереңдейді.

Сыни тұрғыдан ойлануға дағдыланады.

Алған білімдерін өмірде қолдана алады.

 

 

Сабақтың әдісі

 

Блум түймедағы. Сұрақ қою және жауап алу әдісі, Джиксо әдісі, жеке,жұптық,

топтық жұмыс

 

 

 

 

Уақыты

Сабақ кезең/рі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

 

3 мин

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

5 мин

 

Кіріспе

«Шаттық  шеңберін»  ұйымдастырамын.

 

 

 

Оқушыларды бағыт  бойынша  4  топқа   бөлемін.

.

 

 

 

«Миға  шабуыл» әдісі 

 Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.

Жазып келген эсселерін оқытамын.

Шаттық  шеңберінде  оқушылар  бір-біріне  жақсы  тілектер  айтады.

 

 

 

Оқушылар  4-топқа  бөлінеді: 

 «Оңтүстік»   

 «Солтүстік»

 «Батыс»

«Шығыс»

 

Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

Жазып келген эсселерін оқиды.

 

 

 

 

 

Топ аттары жазылған

қағаздар

 

 

 

Оқулық

Оқушы дәптері

 

20

мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Жаңа тақырып бойынша Блум таксаномиясы негізінде құрылған сұрақтар қою арқылы Блум түймедағын жасатамын.

Сұратарды интербелсенді тақтадан көрсетемін.

1.        Қалай ойлайсыңдар генетика мен медицинаның бір-бірімен байланысы барма?

2.        Неліктен олай ойлпдыңдар?

3.        Адамның кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алуға бола ма?

4.        Қалай дәлелдейсің? Сенімді дәлелдерің бар ма?

 

Зертханалық жұмыс жасатамын.

 

 

 

Оқушылар сұрақтарды оқып, топта талқылап, ортақ бір шешімге келіп, Блум түймедағын жасайды. Өз жұмыстарын сынып алдында қорғайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алған білімдерін қорытындылап, сарамандық жұмыс жасайды.

 

Плакат, маркер, оқулық, АКТ

 

 

 

 

 

 

 

А4 қағазы

Бағалау парақшасы

 

 

3 мин

Қорытынды

Тақырып бойынша сұрақтар қоямын.

 

 

Жаңа тақырып бойынша өздерінің тың ақпараттарын  қорытындылайды.

 

 

 

 

2 мин

Бағалау.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалау жүргіземін.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалап шығады.

Бағалау парақшасы.

 

2 мин

Рефлек сия

Кері байланыс

Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.

 

Стикер

 

1 мин

Үйге тапсырма беру

Шежіре құрастырып келеді.

Күнделікке жазады.

Күнделік

 
               

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру