Палеозой заманында тіршіліктің дамуы. Өсімдіктер эвалюциясы

Мерзімі : __________

Сыныбы: ___________

 

Сабақ тақырыбы: §Палеозой заманында тіршіліктің дамуы. Өсімдіктер эвалюциясы. Алғашқы төменгі сатыдағы өсімдіктердің, қырықжапырақтардың, ашық тұқымды өсімдіктердің шығуы. Омыртқалылардың (балықтардың, қосмекенділердің, жорғалаушылардың) шығуы. .Мезозой заманында тіршіліктің дамуы. Жабық тұқымды өсімдіктердің шығуы мен таралуы. Құстар мен сүтқоректілердің шығуы. Ертедегі ашық тұқымды өсімдіктер мен жорғалаушылардың жойылуы.

Сабақ мақсаты: Палеозой заманында тіршіліктің дамуы. Өсімдіктер эвалюциясы. Омыртқалылардың (балықтардың, қосмекенділердің, жорғалаушылардың) шығуы.Мезозой заманында тіршіліктің дамуы. Жабық тұқымды өсімдіктердің шығуы мен таралуы. Құстар мен сүтқоректілердің шығуы. Ертедегі ашық тұқымды өсімдіктер мен жорғалаушылардың жойылуы жайлы сипаттама беру.

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақрыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық,  «Веер», «ДЖИГСО» әдісі.

Күтілетін нәтиже  Палеозой, Мезозой заманында тіршіліктің дамуы   Алғашқы төменгі сатыдағы өсімдіктердің, қырықжапырақтардың, ашық тұқымды өсімдіктердің шығуы. Омыртқалылардың (балықтардың, қосмекенділердің, жорғалаушылардың) шығуы. Жабық тұқымды өсімдіктердің шығуы мен таралуы. Құстар мен сүтқоректілердің шығуы туралы түсінік және білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:  «Веер»,

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды.

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл» 1.Оқушыларға Алғашқы өсімдіктер жайлы не білесіндер? Және алғашқы омыртқалы жан-жануарлар жайлы мысалы балық, құстар және сүтқоректілер  туралы не білесіндер?

Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы  тақырыпты ашу, өз ойларын еркін жеткізу.

«Миға шабуыл»

АКТ

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Мағынаны ажырату»

«ДЖИГСО» әдісі

Мәтінді оқуды

Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

 

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

«ДЖИГСО» әдісі

 

А4 қағаздар

Плакаттар

түрлі-түсті қаламсап

тар

Стикер

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

Палеозой және Мезозой заманында тіршіліктің дамуы

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

0 пікірлер

Пікір қалдыру