Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, празитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар-нейтерализм.

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ______

 

Сабақ тақырыбы: §. Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, празитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар-нейтерализм.  Организмдер арасындағы қарым-қатынастың формалары. Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, паразитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар –нейтрализм.

Сабақ мақсаты: Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, празитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар-нейтерализм. .Организмдер арасындағы қарым-қатынастың формалары. Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, паразитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар –нейтрализм туралы сипаттма беру

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық,  « Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» «Миға шабуыл», «ББҮ»

Күтілетін нәтиже: Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, празитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар-нейтерализм. Организмдер арасындағы қарым-қатынастың формалары. Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, паразитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар –нейтрализм туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

 « Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

 1-қадам мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту

Оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою –сұрақтарды мәтін бойынша  оқушылардың өздері немесе мұғалімнің өзі қоюына болады

2-қадам оқушылар оқығандары  бойынша бір-біріне сұрақ қояды және талқылайды

« Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

 

 

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

1 «Миға шабуыл» 1.Оқушыларға  жыртқыштық және паразиттік тіршілік иелерінің суреттерін көрсетіп қалай ойлайсындар мына суреттерде не бейнеленген ? т.б  деген сұрақ арқылы тақырыпты ашып алу

Мұғалім қойған сұрақтарға жауап беру арқылы  тақырыпты ашу, өз ойларын еркін жеткізу.

«Миға шабуыл»

АКТ,

 

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

Талдау

«Мағынаны ажырату»

«ББҮ» әдісі

Мәтінді оқуды

Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

Мәтінді әр оқушы жеке оқиды, оқу үрдісінде  не білетінің әр топ өздері жазады және не білгісі келетіні жайлы бір мақсаттан жазады. Соған байланысты мәнмәтіндерден оқи бастайды.

Постер қорғау

«ББҮ» әдісі

 

А4 қағаздар

Плакаттар

түрлі-түсті қаламсап

тар

Стикер

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, празитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар-нейтерализм.

Организмдер арасындағы қарым-қатынастың формалары. Антибиотикалық қатынастар: жыртқыштық, паразитизм, бәсеке. Бейтарап қатынастар –нейтрализм.

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

0 пікірлер

Пікір қалдыру