Мутацияларды экспериментальдық жолмен алу. Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі.

Пән мұғалімі:

Пәні: Биология

 

Сынып/ мерзімі

9

 

Сабақ/тақырыбы

 Мутацияларды экспериментальдық жолмен алу. Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі.

 

Сабақтың  мақсаты

Оқушыларға мутацияларды экспериментальды жолмен қалай алу керектігі туралы ұғым қалыптастыру.

Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі туралы білімдерін кеңейту.

Шығармашылық қабілеттерін дамыту.

 

Күтілетін нәтиже

Мутацияларды экспериментальды жолмен алуды біледі.

Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі туралы білімдері кеңейеді.

Шығармашылық қабілеттері артады.

 

 

Сабақтың әдісі

 

Сұрақ қою және жауап алу әдісі

Миға шабуыл түсінгенін қолдану, зерттеу. Эссе.

 

 

 

 

Уақыты

Сабақ кезең/рі

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

 

 

3 мин

 

 

2 мин

 

 

 

5 мин

 

Кіріспе

«Шаттық  шеңберін»  ұйымдастырамын.

 

 

 

Джиксо әдісіә бойынша 1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бөлемін.                                                                                                                                            

 

«Миға  шабуыл» әдісі 

 Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.

Толтырған кестені жұптасып, тексеріп бағалатамын.

 

 

Шаттық  шеңберінде  оқушылар  бір-біріне  жақсы  тілектер  айтады.

 

 

 

Оқушылар 1,2,3,4 санау арқылы 4-топқа  бөлінеді: 

 

 Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

Үйде толтырып келген кестені жұптасып тексеріп, бағалайды.

 

 

 

 

 

Топ аттары жазылған

қағаздар

 

Оқулық

Оқушы дәптері

Бағалау экраны

 

 

20 мин

 

 

 

 

 

7 мин

Негізгі бөлім

Жаңа сабақ

Жаңа тақырыпты 2 топқа бөліп беріп, зерттеу жасатамын.

 

 

 

 

Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі тақырыбына эссе жаздыртамын.

 

 

1,2 топ Мутацияларды экспериментальдық жолмен алу тақырыбына зерттеу жасаса, 3,4 топ Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі тақырыбына зерттеу жасап, постерге түсіріп, сынып алдында қорғайды.

 

Адамның тұқым қуалайтын өзгергіштігі тақырыбына эссе жазып, оқиды. Бір-бірлерінің жұмысын бағалайды.

 

 

.

 

 

Плакат, маркер, оқулық.

 

 

 

 

Оқушы дәптері

 

 

3 мин

Қорытынды

Тақырып бойынша сұрақтар қоямын.

 

 

Жаңа тақырып бойынша өздерінің тың ақпараттарын  қорытындылады.

 

 

 

 

 

2 мин

Бағалау.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалау жүргіземін.

Сыныптасын және өзін-өзі критериалды бағалап шығады.

Бағалау парақшасы.

 

 

2 мин

Рефлек сия

Кері байланыс

Өткен тақырып бойынша өз пікірлерін жазды.

 

Стикер

 

 

1 мин

Үйге тапсырма беру

Тест түзеді.

Күнделікке жазады.

Күнделік

 

 
               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру