Биологиялық эволюцияның бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың, жынысты көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

Сабақ тақырыбы: §  Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы.

Сабақ мақсаты: Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы туралы  түсінік, білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.
  • Қарым-қатынас жасай отырып бірлесе білім үйренуге және оны өмірде қолдану жолдарын қарастыруға көмектесу.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық «Веер»,  Мәтінді талдау

Күтілетін нәтиже: Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы  жайлы   түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Бағалау

Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 Шаттық шеңберге тұрғызып бір-біріне жылы лебіз айтыру.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:  «Веер», 

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

 

 

Кесте толтыру, «Сандар сыры»  

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Топтар өзара бағалау

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

Талдау

«Мағынаны ажырату» Мәтінді талдау

Кайнозой. Жаңа өмір заманы (үзақтығы 66 млн жыл) Антропоген (төртінші) (1,8 - біздің күндер)Мұздьң алаңының мезгіл-мезгіл кеңеюі. Қырымға және Еуропанын ортасына дейін жеткен 3-5 ірі мүз басу. Мұздыққа таяу климаттың ылғалдығы жөне мұздықтан алыс климаттық құрғақ болуы. Мұхит деңгейінің 80-120 м төмендеуі- Суыққа төзімді формалардың (зілдер, жүндес керіктер, солтүстік бұғылары), шөл формаларының өте көп мөлшерде дамуы. Ірі жыртқыштар, шөпқоректілер және гоминидтер.

Жылы климатта гүлді өсімдіктер, мұздақтарда тундралық өсімдіктер және солардың аралығындағы қылқанды өсімдіктер. Адамның жаралуы және пайда болуы. Жоғары жүйке әрекетінің (ойлау, ес) пайда болуы

Неоген (үшінші) (25-1,8)Альпі, Карпат, Гималаи, Кавказдар қалыптасты. Теңіздің өте құрғауы, Антарктиданы мұз басу. Солтүстік жөне Оңтүстік Америка арасында фаунаның алмасуы. Сонынан олтүстік және Оңтүстік Америка арасындағы алмасу. Австралияда - қалталылар. Жәндіктер мен өсімдіктердің түрлік құрамы қазіргі замандағыларға жақындаған. . Жабық тұқымды өсімдіктер және сүтқоректілер: аю, мысық, керік, бұғы, жайлаң (жи­раф), жоғары сатылы приматтардың (адамтөріздестердің) үстем болуы. Австралопитектің пайда болуы. Тайга және тундра флорасы қалыптасты. Адантектес приматтарда қарапайым естілік әрекеттің пайда болуы

 

 

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

«Мағынаны ажырату

 

«ДЖИГСО»    

 

 

А4 қағаздар

Плакаттар

түрлі-түсті қаламсап

тар

Стикер

Топтар

өзара бағалау

 

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

 

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

Биологиялық эволюцияның  бастапқы кезеңдері: фотосинтездің эукариоттардың,  жынысты  көбеюдің және көпжасушалылықтың пайда болуы

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру