Кайнозой заманыңда жерде тіршіліктің дамуы. Гүлді өсімдіктердің қарқынды дамуы, бунақденелілердің көптүрлілігі (параллельді эволюция).

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

 

Сабақ тақырыбы: Кайнозой заманыңда жерде тіршіліктің дамуы. Гүлді өсімдіктердің қарқынды дамуы, бунақденелілердің көптүрлілігі (параллельді эволюция).

Сабақ мақсаты:  Кайнозой заманыңда жерде тіршіліктің дамуы. Гүлді өсімдіктердің қарқынды дамуы, бунақденелілердің көптүрлілігі (параллельді эволюция) туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті: 

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Біреуі – үйде, үшеуі қонақта»   әдіс,   , «Веер» әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Кайнозой заманыңда жерде тіршіліктің дамуы. Гүлді өсімдіктердің қарқынды дамуы, бунақденелілердің көптүрлілігі (параллельді эволюция) туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Дерек көздер

Бағалау

Кіріспе

20 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

Үй тапсырмасы:

 

 

«Біреуі – үйде, үшеуі қонақта»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

1-    Қадам сабақтың тақырыбы  мен мақсатын анықтау . тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі.

2-    Қадам 4 адамнан «үй» тобына бөлу. Әр топ: 1 , 2, 3, 4 деген өз нөмірлерін алады.

3-    Қадам әрқайсысына  тапсырма: сабақ соңына дейін топтың әр  мүшесі тақырыптың немесе  проблеманың  мәнін түсінуі керек.

4-    Қадам топ ішінде әр оқушыға жеке  нөмір беріледі.

5-    Үй тобында мәтінда мәтінді оқу және  талдау немесе проблеманы шешу; осы ақпаратты немесе проблеманың шешімін басқа топтарға қалай жеткізетінін анықтау.

6-    Белгі берілген уақытта, барылығы орындарынан тұрады, 1 – номерлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады,  2 – нөмірлер 3 – топқа , 3 – нөмірлер 4 топқа, ал 4 – нөмірлер 1 – топққа келеді,  әркім өз тобында жасалған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді.

7-    Қадам «қонақтар» сұрақтар қояды, сосын қайта өз топтарына қайтады.

8-    Қадам 1,2,3- нөмірлер «үй»  тобына келіп, кезек-кезек «қонақта» не үйреніп, не естіп келгенін айтып береді.

9-    Қадам топ өз жұмыстарын басқа  топтарда естіп келгендерімен салыстыра талдайды.

 

 

 

А4 қағаздар

 

 

Жаңа  сабақты қолдану

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Талдау

«Веер» әдісі арқылы тексереді

5.А4 парағынан таратып беру

 «Сұрақ-жауап»

Оқушылардын алдына бірі сары, ал енді бірі қызыл стикерлер таратам.

 

Стикер таратып  шығады

 

А4 парағын, гармошкалап оған тақырыптың негізгі түйінінен оқушылар сұрақ түзеді және бір –біріне алмасып жауап іздеп жазады, талқылайды

Қызыл стикерге бір сұрақтан жазып шығады да, сағат тілімен орын топтар алмасады да сол алдарындағы қарсыластар жазған сұрақтарға қызыл стикерлерге  жауап жазады. Және қайта орындарына келеді де , жаңағы  жазған жауаптарды дұрыс не бұрыстығын талқылайды. Бағалайды.

«Веер» әдісі

 

Сүрақ- жауап

Түрлі-түсті жетондар.

Стикерлер

 

Түрлі-түсті қаламсаптар

 

 

Өзара топтар бағалайды.

 

 

 

 

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Кайнозой заманыңда жерде тіршіліктің дамуы. Гүлді өсімдіктердің қарқынды дамуы, бунақденелілердің көптүрлілігі (параллельді эволюция)

 

Инсерт

сиратегиясы

 

 

Жиынтық баға

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру