Ұрықжолдасты сүтқоректілердің дамуы, аңдардың шығуы. Маймылдардың пайда болуы. Ұрықжолдасты сүтқоректілердің дамуы, аңдардың шығуы. Маймылдардың пайда

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

 

Сабақ тақырыбы: Ұрықжолдасты сүтқоректілердің дамуы, аңдардың шығуы. Маймылдардың пайда болуы. Ұрықжолдасты сүтқоректілердің дамуы, аңдардың шығуы. Маймылдардың пайда болуы  туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті: 

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, « Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»    әдіс,   , «ДЖИГСО»әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Ұрықжолдасты сүтқоректілердің дамуы, аңдардың шығуы. Маймылдардың пайда болуы туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Дерек көздер

Бағалау

Кіріспе

20 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

« Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

1-қадам мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту

Оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою –сұрақтарды мәтін бойынша  оқушылардың өздері немесе мұғалімнің өзі қоюына болады

2-қадам оқушылар оқығандары  бойынша бір-біріне сұрақ қояды және талқылайды

 

 

А4 қағаздар

 

 

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

20 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «ДЖИГСО» әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

Әр топ тақырыпты өзара бөлісіп алып,

оқып шығып, сағат тілімен топ ішіндегі бірлер бір топ болып, екілер бір топ болып және солай бесінші топқа дейін бөлініп олар өз білген оқығандарын топтастарына  айтып түсіндіріп береді.және қайта өз топтарына келіп қайта жанағы естіген, білгенін, үйренгенін  топқа айтып, түсіндіреді.

 

«ДЖИГСО» әдісі 

 

 

Топтар  өзара бір-бірін бағалайды.

 

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

Ұрықжолдасты сүтқоректілердің дамуы, аңдардың шығуы. Маймылдардың пайда болуы.

 

 

Инсерт

сиратегиясы

 

 

Жиынтық баға

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру