Адам тұқымдасының алғашқы өкілдерінің шығуы. Төрттік кезең: сүтқоректілердің эволюциясы маймылдардың дамуы

Мерзімі : __________

Сыныбы: ___________

 

Сабақ тақырыбы: § Адам тұқымдасының алғашқы өкілдерінің шығуы. Төрттік кезең: сүтқоректілердің эволюциясы маймылдардың дамуы

Сабақ мақсаты: Адам тұқымдасының алғашқы өкілдерінің шығуы. Төрттік кезең: сүтқоректілердің эволюциясы маймылдардың дамуы  туралы  білімін қалыптастыру.

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау..
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
  • Оқыту мен оқу ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «Веер», «Біреуі – үйде, үшеуі қонақта»әдіс,   Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Адам тұқымдасының алғашқы өкілдерінің шығуы. Төрттік кезең: сүтқоректілердің эволюциясы маймылдардың дамуы  туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Бағалау

Кіріспе

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2. Ғалымдардын суреттерін 5ке немесе 6 бөліп, қиылған қағаздарды оқушыларыма

таратамын нәтижесінде

топқа бөлінеді.Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

«Веер» әдісі арқылы тексереді

А4 парағынан таратып беру

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Ғалымдардын

суреттерін 5 немесе 6 бөлікке бөлінген  қима қағаздарды таңдау арқылы және оларды біріктіру арқылы  4 топқа  бөлінді.

 

А4 қағазын гармошкалап әр бүктелген жерге сұрақ бір топ жазса келесі топ оған жауап жазады

мозайка әдісі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

, «Веер»,

ғалымдардың

суреттері

А4 қағаздары

 

 

Плакаттар

Түрлі-түсті қаламсап

тар

клейлер

 

Өзара топтар бағалайды.

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

30 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «Біреуі – үйде, үшеуі қонақта»

әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

1-    Қадам сабақтың тақырыбы  мен мақсатын анықтау . тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі.

2-    Қадам 4 адамнан «үй» тобына бөлу. Әр топ: 1 , 2, 3, 4 деген өз нөмірлерін алады.

3-    Қадам әрқайсысына  тапсырма: сабақ соңына дейін топтың әр  мүшесі тақырыптың немесе  проблеманың  мәнін түсінуі керек.

4-    Қадам топ ішінде әр оқушыға жеке  нөмір беріледі.

5-    Үй тобында мәтінда мәтінді оқу және  талдау немесе проблеманы шешу; осы ақпаратты немесе проблеманың шешімін басқа топтарға қалай жеткізетінін анықтау.

6-    Белгі берілген уақытта, барылығы орындарынан тұрады, 1 – номерлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады,  2 – нөмірлер 3 – топқа , 3 – нөмірлер 4 топқа, ал 4 – нөмірлер 1 – топққа келеді,  әркім өз тобында жасалған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді.

7-    Қадам «қонақтар» сұрақтар қояды, сосын қайта өз топтарына қайтады.

8-    Қадам 1,2,3- нөмірлер «үй»  тобына келіп, кезек-кезек «қонақта» не үйреніп, не естіп келгенін айтып береді.

9-    Қадам топ өз жұмыстарын басқа  топтарда естіп келгендерімен салыстыра талдайды.

 

 

 

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берлген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды.

§ Адам тұқымдасының алғашқы өкілдерінің шығуы. Төрттік кезең: сүтқоректілердің эволюциясы маймылдардың дамуы

 

Инсерт

сиратегиясы

 

 

Жиынтық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

0 пікірлер

Пікір қалдыру