Экология, оның міндеттері, экологиялық факторлар

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

 

Сабақ тақырыбы: § Экология, оның міндеттері, экологиялық факторлар.

Сабақ мақсаты:  Экология, оның міндеттері, экологиялық факторлар туралы сипаттама беру

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды  балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық,  « Сұрақ қою, қайта сұрақ қою» «Қызығушылығын ояту»

 «Үш түрлі күнделік» әдісі

Күтілетін нәтиже Экология, оның міндеттері, экологиялық факторлар  туралы түсінік және білім қалыптасады

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы:

 « Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

 1-қадам мәтінді толық немесе бір бөлігін оқыту

Оқылған мәтіннің мазмұнына әр деңгейлі сұрақтар қою –сұрақтарды мәтін бойынша  оқушылардың өздері немесе мұғалімнің өзі қоюына болады

2-қадам оқушылар оқығандары  бойынша бір-біріне сұрақ қояды және талқылайды

« Сұрақ қою, қайта сұрақ қою»

 

 

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну

Талдау

«Мағынаны ажырату»

«Үш түрлі күнделік» әдісі

1 қадам: сабақ тақырыбы айтылады , оқылатын мәтін таныстырылады.

2-қадам: мәтінді оқу барысында әрқайсысы жеке күнделік толтырады. күнделік сол жактан бастап толтырады.

3 –қадам жұмыс нәтижесін жұпта, топта талқылау.

Мәтіннен ерекше әсер еткен немесе ой салған  дәйексөз келтіру

Жеке түсінік беру: осы дәйексөзді жазуға не мәжбүр етті? Қандай ой тудырды? Осыған байланысты қандай  сұрақ туды?

«Мұғалімге хат» - сұрақтар

 

 

 

 

 

 

«Үш түрлі күнделік»

Плакаттар түрлі түсті қаламсаптар

Қорытынды

5 мин

 

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§Экология, оның міндеттері, экологиялық факторлар..

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру