Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы ғылыми талпыныстар.Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің п

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

 

 

Сабақ тақырыбы: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар.Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар

Сабақ мақсаты:  Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар.Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар  туралы білімін дамыту.

Сабақ міндеті: 

  • оқушылар өз ағзаларындағы күнделікті болып жатқан құбылыстар туралы  білімдерін  дамытуға ықпал ету
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • топпен жұмыс істеу барысында оқушыларды бір-бірінің ойын құрметтеуге және тыңдауға үйрету,
  • алған білімдерін өмірде қолдана алуға үйрету

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық

Стратегиялық іс-әрекет:

  1. Психологиялық дайындық, «ДЖИГСО»   әдіс,   , «Веер» әдіс, Рефлекция

Күтілетін нәтиже: Тіршіліктің пайда болу процесін және мәнін түсіндіретін алғашқы  ғылыми талпыныстар.Ф.Редидің және Л.Пастердің тәжірибелері, Жер бетінде тіршіліктің пайда  болуы туралы материалистік көзқарастар туралы түсінік және білім қалыптасты

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Дерек көздер

Бағалау

Кіріспе

10 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2.Психологиялық дайындық

3 Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір, екі, үш және төрт сөзін қайталау нәтижесінде 4 топ құралады.

 

 

 

А4 қағаздар

 

 

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

10 мин

Түсіну

«Мағынаны ажырату»

Жаңа тақырыпты «ДЖИГСО» әдісі  арқылы мағынасын ашылуына мүмкіндік бер

 

Әр топ тақырыпты өзара бөлісіп алып,

оқып шығып, сағат тілімен топ ішіндегі бірлер бір топ болып, екілер бір топ болып және солай бесінші топқа дейін бөлініп олар өз білген оқығандарын топтастарына  айтып түсіндіріп береді.және қайта өз топтарына келіп қайта жанағы естіген, білгенін, үйренгенін  топқа айтып, түсіндіреді.

 

«ДЖИГСО» әдісі 

 

 

Топтар  өзара бір-бірін бағалайды.

 

Жаңа  сабақты қолдану

20мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Талдау

«Веер» әдісі арқылы тексереді

5.А4 парағынан таратып беру

 «Сұрақ-жауап»

Оқушылардын алдына бірі сары, ал енді бірі қызыл стикерлер таратам.

 

Стикер таратып  шығады

 

А4 парағын, гармошкалап оған тақырыптың негізгі түйінінен оқушылар сұрақ түзеді және бір –біріне алмасып жауап іздеп жазады, талқылайды

Қызыл стикерге бір сұрақтан жазып шығады да, сағат тілімен орын топтар алмасады да сол алдарындағы қарсыластар жазған сұрақтарға қызыл стикерлерге  жауап жазады. Және қайта орындарына келеді де , жаңағы  жазған жауаптарды дұрыс не бұрыстығын талқылайды. Бағалайды.

«Веер» әдісі

 

Сүрақ- жауап

Түрлі-түсті жетондар.

Стикерлер

 

Түрлі-түсті қаламсаптар

 

 

Өзара топтар бағалайды.

 

 

 

 

Бір сұрақ, бір жауап, бір балл

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –сиратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы:

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Кіріспе бөлімді оқу.

 

Инсерт

сиратегиясы

 

 

Жиынтық баға

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру