Антопогенездің қозғаушы күштері. Ф.Энгельс маймылдың адамға айналымдағы еңбектердің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл- ойдың және қоғам

Мерзімі : ___________

Сыныбы: ___________

 

Сабақ тақырыбы: § Антопогенездің қозғаушы күштері. Ф.Энгельс маймылдың адамға айналымдағы еңбектердің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл- ойдың  және қоғамдық қатынастардың рөлі.

Сабақ мақсаты: Антопогенездің қозғаушы күштері. Ф.Энгельс маймылдың адамға айналымдағы еңбектердің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл- ойдың  және қоғамдық қатынастардың рөлі сипаттама беру

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық, «Веер», «Миға шабуыл» «Былық қаңқасы» әдісі.

Күтілетін нәтиже: Антопогенездің қозғаушы күштері. Ф.Энгельс маймылдың адамға айналымдағы еңбектердің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл- ойдың  және қоғамдық қатынастардың рөлі туралы   түсінік және білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Бағалау

Кіріспе

15 мин

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 Шаттық шеңберге тұрғызып бір-біріне жылы лебіз айтыру.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы: «Веер» әдісі

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды.

 

 

«Веер әдісі»

 

 

 

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

Топтар өзара бағалау

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Түсіну

Талдау

«Мағынаны ажырату» Мәтінді оқуды  және «Былық қаңқасы» әдісі бойынша қандай қадамдар жасау керектігін түсіндірдім.

 Және А4 парағындағы  балық қанқасы бар үлгіні таратады.

Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады

 

 

Мәтінді әр оқушы жеке оқиды, оқу үрдісінде  қаңқаның басында  мәтінде  қарастыратын  басты мәселені белгілейді.

Жоғарғы қосымша  бұтақтарында  мәселенің себебін жазады.  ал төменгі сүйекшелерінде оқу барысында себепті нақтылайтын дәйектерді жазады.

Балықтың құйрығына барлығын қорытындылап жазады.

Постер қорғау

«Мағынаны ажырату

 «Былық қаңқасы

 

А4 қағаздар

Плакаттар

түрлі-түсті қаламсап

тар

Стикер

Топтар

өзара бағалау

 

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

 

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§ Антопогенездің қозғаушы күштері. Ф.Энгельс маймылдың адамға айналымдағы еңбектердің рөлі туралы. Адамның қалыптасуында сөздің, ақыл- ойдың  және қоғамдық қатынастардың рөлі.

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

Жиын

тық баға

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру