Әлеуметтік дарвинизм» және нәсілшілдіктің керітартпалық мәні. Адамның әлеуметтік дамуында қоғамдық тіршілік заңдылықтарының жетекші рөлі.

Мерзімі : ___________

Сыныбы: __________

 

Сабақ тақырыбы: § «Әлеуметтік дарвинизм» және нәсілшілдіктің керітартпалық мәні. Адамның әлеуметтік дамуында қоғамдық тіршілік заңдылықтарының жетекші рөлі.

Сабақ мақсаты: «Әлеуметтік дарвинизм» және нәсілшілдіктің керітартпалық мәні. Адамның әлеуметтік дамуында қоғамдық тіршілік заңдылықтарының жетекші рөлі  жайлы  сипаттама беру

Сабақ міндеті: 

  • оқушыларға тақырыпты өз бетінше оқып талқылауға, білім алуға көмектесу;
  • оқушылардың жеке тұлға ретінде қалыптасуы үшін өз ойларын топта және көпшілік ортада жеткізе алуға үйрету;
  • Оқушыларды топтық жұмыс барысындағы ережелерді сақтауға үйрете отырып, өзін-өзі мәдениеттілікке, тәрбиелікке бағыттауға орта құру.

Қолданатын модульдер :

  • Оқыту мен окудағы жаңа әдіс- тәсілдер.
  • Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
  • Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
  • Оқыту мен оқу ақпараттық –коммуникациялық технологиялар (АКТ) пайдалану
  • Оқытуды басқару және көшбасшылық
  • Талантты және дарынды балаларды оқыту

Стратегиялық іс-әрекет:

Психологиялық дайындық, «Веер»,  «ДЖИГСО» әдісі.

Күтілетін нәтиже:   «Әлеуметтік дарвинизм» және нәсілшілдіктің керітартпалық мәні. Адамның әлеуметтік дамуында қоғамдық тіршілік заңдылықтарының жетекші рөлі туралытүсінік және білім қалыптасады.

Сабақ кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Әдіс-тәсіл

дер

Дерек көздер

Кіріспе

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білу

1.Оқушылармен сәлемдеседі.

2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын.

Топқа бөлемін.

Әр топ парталарына өз атауларын қоямын.

3.Үй тапсырмасы: «Веер»

Мұғаліммен сәлемдеседі.

Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы  4 топқа  бөліну.

Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды

 

 

 

 

 

«Веер»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А4 қағаздары

Ережелер жазылған қағаздар

 

Түрлі түсті қаламсаптар

 

 

 

 

 

Жаңа

сабақтың танысты

рылымы

5 мин

Жаңа  сабақты қолдану

20  мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Түсіну, Талдау

«Мағынаны ажырату»

«ДЖИГСО» әдісі.

1-Қадам мәтінді қанша топқа  сонша бөлікке  бөлінеді

2-Жанұяның әр  мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында  әр  жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару  керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен  өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның  жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады.

Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау

«ДЖИГСО» әдісі.

АКТ,

А4 қағаздар

Стикер

 

Суреттер

Түрлі түсті қаламсап клейлер

Қайшы

Қосымша мәліметтер

 

 

 

Нөмірленген жетондар

Қорытынды

5 мин

Формативтік және суммативті бағалау

Инсерт –стратегиясы

Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді?Не қызық болды? Не қызық болмады?

Үй тапсырмасы

 

Сабақ барысында берілген балдарды  жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды

§«Әлеуметтік дарвинизм» және нәсілшілдіктің керітартпалық мәні. Адамның әлеуметтік дамуында қоғамдық тіршілік заңдылықтарының жетекші рөлі.

 

Инсерт

стратегиясы

 

Стикерлер

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру