Ежелгі Қытайдың діни көзқарастары. Конфуцияндық

Күні:                                                                                                                           Тақырыбы:

Ежелгі Қытайдың діни көзқарастары. Конфуцияндық.                      

Сабақтың мақсат-міндеттері:                                            Оқытушылық - конфуцияндықтың пайда болу және даму тарихын, негізгі қағидалары мен бағыттарын қалыптастыру .                                 Дамытушылық - өтілген мәліметті салыстыру, сараптауды, әртүрлі деректермен жұмыс істеуді, өзінің көз-қарасын берік ұстауды үйрету.          Тәрбиелік - танымға қызығушылықты, әртүрлі халықтардың діни ұстанымдарына әлемдік мәдениеттің бір бөлігі ретінде, толеранттылық танытуға баулу.                                                                                                      Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгеру                                                            Оқытудың әдісі: саяхат сабағы                                                                   Көрнекілік: беттердегі тапсырмалар (таратпалы материал), интербелсенді тақта, «Қытай діндері» фильмінің көрсетілімі.                                                                               Сабақ барысы:                                                                                                                                                               /. Ұйымдастыру сәті    - бүгінгі сабақта қатысатын оқушылардың санын тексеру, оқушылардың сабаққа назарын аударту.                                          Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру, оқушылардың мақсатқа деген эмоционалдық бағыттылығын қадағалау.                                                                          II. Жаңа тақырыпты түсіндіру.                                                                                Балалар, бүгін жаңа «Дінтану» курсымен «Ежелгі Қытайдың діни көзқарастары. Конфуцияндық» деген тақырып мысалында танысамыз.                      Алдымызға қойылған мақсатымызды шешу үшін мен сіздерді «бүрынғы ежелгі діндер бүгінде неге өзінің маңызы мен беделін жоғалтпады» деген сүраққа жауап беру үшін саяхатқа шақырамын.                                                                                            Мұғалім әңгімелей бастайды.                                                                                            Білім бұлағы - ештене де жетпейтін байлық көзі, білім - бұл күш, кез келген затты құлата алады. Әр адам өзінің білімін керекті бағытында жұмсай алады. Сондықтан, кімде кім өзінің тырысуы мен шыдамдылығын танытса, сол еккен дәнінің жемісін көретіні сөзсіз.      «Рақымшыл ешқанда жалғыз қалмайды» деп данышпан Конфуций (б.з.б. 551-479 жж.) айтып кеткен екен.                                                                                    Ендеше сендер дайынсындар ма? Онда алға!                                  Мұғалім оқушыларға маршрутты тапсырма беттерімен жұмыс істеуді түсіндіреді                                                                                                                                        Мүғалім: «Бұрынғысын қайталай отыра, жаңа меңғеретін мықты кеңесшісі бола алады» Конфуций айтып кеткендей, қазір кроссворд шешеміз.                            Оқушылар маршрутты тапсырма-бетіндеғі 1-ші тапсырманы орындайды:                                                     1-ші тапсырма:

«Қытай» созіне кроссворд шешу:

Біз өзіміздің саяхатымызды жалғастырамыз. Жалпы Қытай діндері туралы археологиялық және жазба деректер б.з. бұрынғы екінші мыңжылдыққа әкеліп тірейді. Бұл құлиеленушілік құрылыс заманымен тұспа-тұс. Инь кезеңінің діндері туралы аса коп мәліметтер сақталмаған.

Толыққанды мағлұмат Чжоу кезеңіне жатады (б.з.б. 1122-255 жж.). Осы кездің мәдениетінен философиялық және діни-этикалық жүйелерді атап өтегу болады. Олар артынан жаңа діни бағыт-ағымдардың дамуына әсер етті. Кейін олар Қытайдың мемлекеттік діндері: конфуцияндық пен досизмнің пайда болуына көмектесті.

2-ші тапсырма:                                                                                        «Конфуций» оқу фильмінің мазмүнына байланысты кестені толтыру қажет:

 

Білеміз

Білгіміз келеді

Білдік

 

 

 

3-ші Тапсырма:                                                                                                   Конфуцийдің білімінде негізгі 20 термин жеке иероглифтермен көрсетілген. Создіктен Иероглифпен мағынасын сәйкестендіру керек:

Термин

Создіктегі ұғымы

1

Жень

Адамсүйгіштік (Адамды сүю) - Конфуцийдің идеалы, адамға көрсетілмейтін    махаббат,     ол шындықтың түбіне жетуді көздейді.

2

Дао

Жол, бағыт, шынайылық

3

Чжи

Даналық, білім

4

Сяо

Құрметшіл, ата-ананы құрметтеу

5

Хэ

Бірлік, достық, келісім

6

Цзюнь-цзы

Ризашыл адам, дана және жақсылық тілегіш

III Жаңа тақырыпты бекіту сұрақтары.

Біздің саяхатымыз соңына жақындап қалды, енді өзіміз алмызға мақсат етіп қойған сұрақтарымызға жауап берейік:

  1. Неге конфуцийлық ойлар бүгінгі күннің өзінде өзекті болып отыр?
  2. Қытай мәдениетінің әлемдік мәдениетке еңгізген  маңызын  атап көрсетіңдер?

 

  1. Қорытындылау.
  2. Үйге тапсырма. Даосизм туралы презентация дайындау. Қытайдың діни ағымдарының ортақ және ерекше белгілерін анықтау (4 адамнан жүмыс).

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив