Food and drink

Қысқа  мерзімді сабақ жоспары №1

Мұғалім :­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­        Утешева Г.                                                                              Күні:   ____________

Пәні:         Ағылшын тілі                                                                               Сыныбы:  6"ә"

 

Сабақтың тақырыбы

 

Food and drink

 

Сабақтың

танымдық мақсаты

 

·        оқушыларға тағам және сусын түрлерін білу;

·        саналатын және саналмайтын зат есімдерді анықтау

 

Сілтеме

 

6-сынып.Ағылшын тілі оқулығы.А.269 б.48-бет

"Ағылшын тілі мектепте" журналы №1,2014.40-бет

Macmillan. Hot Spot-1,2, 42-43 бет

www.you.tube.com

Дереккөздер мен жабдықтар

Интерактивті тақта, маркер, смайликтер, бағалау парақшалары

 

Күтілетін нәтиже

 

·        оқушыларға тағам және сусынның ағылшынша атауларын біледі;

·        саналатын және саналмайтын зат есімдерді ажырата алады

Кезеңдері

Уақыты

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

 

Оқушының іс-әрекеті

 

Оқу үшін бағалау және

      оқуды бағалау

                                          Мотивациялық кезең

10 мин

I.Ұйымдастыру бөлімі

   Greetings. (Сәлемдесу)

-Good morning, dear pupils!

-How are you today?

-I'm fine, thanks! I'm glad to see you!

Duty' s report

-Who is on duty today?

-Who is absent?

1.Қызығушылықты ояту (5 мин.)

 

 

Group rules:1.To keep group rules

          2. Keep silence

          3. To be active at the  lesson

          4. To listen somebody

          5. Come in time

II. Үй тапсырмасын тексеру(5 мин.)

  "Ортадағы қаламсап" әдісі

I. -What's for English '' бас ауруы ''?

I. -What's for English '' тіс ауруы ''?

III. -What's for English '' тамақ ауруы ''?

 

 III. Сергіту

 

ІҮ. "Миға шабуыл" (Артық сөзді тап)

1. orange     apple   chicken    banana /Chicken is different, because it isn't a fruit/

2. hamburger  sandwich  pizza  recipe / Recipe is different/

3. milk    juice    tea     butter   / Butter is different /

 

 

 

 

 

 

- Мұғаліммен сәлемдеседі

 

 

 

 

 

 

- Оқушылар тағам суреттерін суыру арқылы 3 топқа бөлінеді

 

- Оқушылар топ ережесін құрады

 

 

 

 

 

 

- Оқушылар үй тапсырмасы бойынша қойылған сұраққа жеке-жеке жауап береді

 

 

 

 

 

- Оқушылар тақырыпқа сай емес сөзді табады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формативті бағалау: стикер

Топтық бағалау

 

 

OK!

Thank you very much!

Excellent!

 

 

 

ТОЛЫҚ ЖҮКТЕУ

Внимание! У Вас нет прав для просмотра скрытого текста.

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив