Туған өлкенің флорасы мен фаунасы

 

Мектебі: Н.Тілендиев                              Тексерді:

Күні:                                                           Мұғалімнің аты-жөні: Жайдарова М.Е

Сынып: 7                                                   Қатысқандар:            Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Туған өлкенің флорасы мен фаунасы

Сабақтың мақсаты

Өлкенің өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін білу.

Қазақстанның қызыл кітабы туралы түсіну

Қазақстанның Қызыл кітабына енген өлкенің өсімдіктері мен жануарлары туралы талдау

Бағалау критерийі

Өлкенің өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін біледі.

Қазақстанның қызыл кітабы туралы түсінеді

Қазақстанның Қызыл кітабына енген өлкенің өсімдіктері мен жануарлары туралы талдайды

Ойлау дағдысының деңгейі

·         Білу, түсіну,талдау

Тілдік мақсаттар

 

 

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор пен терминдер:

-қысқарған сөз;

-термин сөз

Фауна, флора, шатқал, Қызыл кітап.

Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер/

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Өлкеміз қандай зонада орналасқан

2.Жауын шашын молшер қандай?

3.Қызыл кітап дегеніміз не?

4. Жалпы осы жерде өсетін өсімдіктердің қандай ерекшеліктері бар

5. Жануарларда ше?

Құндылықтарға баулу

Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауакершілік

Пәнаралық байланыс

 Жаратылыстану  7 сынып

Қ.тарих 7-сынып

Тақырып бойынша алдыңғы білім

 

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

 

Сабақтың басы

5 мин

 

КҮНДЕЛІКТІ ШАРАЛАР: Саламатсыздарма оқушылар.

Сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.

Суреттерді таңдап 3 топқа бөлінеміз

 Психологиялық дайындық

Кең дала жасыл орманым,

Кімдерге мекен болмадың.

Ақ мешіт алтын мекенім,

Өзіңді жырмен толғадым.

Талас, Теріс жатыр жағаңда,

Жазиралы даламда.

Тараз атты қалам бар,

Мынау байтақ даламда.

Бүгін міне баршаңызға ,

Аяулы асыл жүректі.

Достар менен ұстаздарға,

Тілейміз жақсы тілекті

Жарайсыңдар орынымызға отырамыз

Топ басшыларын сайлау

Оқушылар үйге қандай тапсырма берілді

Олай болса үй жұмысын жалпылама қайталап өтсек

«Сұрақ ілмегі» әдісі тақтадағы сөзжұмбақты шешеміз

  1. Симфониялық оркестрге арналған көп бөлімді аспаптық шығарарма
  2. Адамның көңіл күйін сезім дүниесін бейнелейтін көркем әдебиет жанры
  3. Жер-су атауларын зерттейді
  4. Жазбаша деректер мен құжаттарды сақтайтын мекеме
  5.  Қарахан ханның ғашығы
  6. Студенттер мен аспиранттарды мамандықтар бойынша дайындайтын жоғарғы оқу орнының бөлімшесі
  7. Қарасөзбен жазылған көркем шығарма
  8. Тарихи -ғылыми дерек ретіндегі ескерткіштерді, өнер туындыларын, мәдени құндылықтарды, т.б. мұраларды сақтап, жинақтап, ғылыми-танымдық қызмет атқаратын мекеме.
  9.  қабірбейітзиратмола басына салынған күмбезді мәдени-тарихи ескерткіш
  10. Оқиғаларды болған жылы күні бойынша баяндайтын аса маңызды жазба деректер

Дескриптор:

1.Берілген сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы

1.Сабақ мақсатымен таныстырамын

2.Бағалау критерийлерімен таныстырамын

 

Сабақтың ортасы

       30 минут

Бейне материал көру

Сұрақтар:

1.Өлкеміз қандай зонада орналасқан

2.Жауын шашын молшер қандай?

3.Қызыл кітап дегеніміз не?

4. Жалпы осы жерде өсетін өсімдіктердің қандай ерекшеліктері бар

5. Жануарларда ше?

Мұғалімнің түсіндіру

-Жамбыл облысының флорасы мен фаунасы әртүрлі. Өлкемізде 160-қа жуық жануарлар түрі мекендейді. Тау етектерінде арқар, таутеке, елік, мәлін, қоңыр аюды көруге болады.
-Жамбыл өлкесінде 260-тан аса құс түрі бар
-Өсімдіктің  1300-ден аса түрі өседі, оның ішіндегі 79 түрі эндемик. Қазақстанның қызыл кітабына 98 өсімдік енген. 104 дәрілік өсімдік. Қазақстанда қызғалдақтың 30 түрі бар. Оның ішіндегі ең ірісі-Грейг қызғалдағы. Бұл қызғалдақ гүлінің диаметрі ашылған кезде 35-40 см-ге дейін жетеді, сондықтан оны  “Қызғалшақтың падишасы” деп атайды.

 1-тапсырма: «Еркін талқылау» әдісі арқылы топтарға тапсырма беру

1-топ-Қызыл кітап

2-топ-Фауна мен флора

3-топ-Географиялық диктант

Дескриптор:

1.Толық сипаттама береді

Бағалау: Бағдаршам

 

2-тапсырма «Жауап беретін әріптес»

Жұптық тапсырма

1. Ақкөл көлі

2.Билікөл көлі

3.Мақпал шатқалы

4.Беріқара шатқалы

5.Қарақоңыз шатқалы

6.Қырғыз Алатауы

 Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға толық сипаттама береді

Қалыптастырушы бағалау  «Басбармақ»әдісі арқылы жеке бағалау

 

3-тапсырма: Жеке жұмыс Берілген мәліметтердің «дұрыс» немесе «дұрыс емес» екендігін анықта

Дескриптор:

1.Берілген сұрақтарға жауап береді.

 

 

Қалыптастырушы бағалау  «Бағдаршам» әдісі арқылы жеке бағалау.

 

Интер тақта,А4 парағы,көз байлайтын орамал

 

Сабақтың соңы

      5  минут

Кері байланыс. Тақтаға «Сыныптан шығу билеті» ілінеді.

Сыныптан шығу билеті

 

ҚҚҚ тәсілі бойынша:

Қиын

Қызықты

Құнды

Үйге тапсырма: «Туған өлкемнің табиғатын қорғау керек» тақырыбына эссе жазыңдар

 

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

 

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушының өзінің тақырыпты меңгергенін көзбен көре отырып,тәсілдерді ұсыну арқылы мүмкіндік беремін. Әр топ өз жұмыстарын аяқтағаннан кейін, мұғалім жақсы жақтарын атап өтеді.Үздік жауаптар берген оқшыларды атайды. Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

 

 

Пәнаралық байланыс- география.

денсаулық және қауіпсіздік-интер тақтаны қажет емес жағдайда өшіріп қою;

 АКТ-мен байланыс; құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу

 

Рефлексия

Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қол жетімді ме?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

 

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.

Бүгінгі сабақтың сабақ мақсаттары мен оқу мақсаты оқушыларға қол жетімді.Сабақта мәтіннің мазмұнын түсініп, детальді ақпаратты анықтады;Детальді ақпараттар-көмір қорларынан,мұнай мен газдан тұратынын түсінді.

Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері негізінде мәтіннің жанрын анықтады.Ғылыми және публицистикалық стильдерге тапсырмаларды ажырата білді.Сабақтағы ахуал әдіс-тәсілер арқылы

тиімді болды,Жоспарланған саралау мейлінше тиімді.Уақыт есебінен ауытқу болды деп ойлаймын.

 

Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

 1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім

1:

2:

 

Мектебі: Н.Тілендиев                              Тексерді:

Күні:                                                           Мұғалімнің аты-жөні: Жайдарова М.Е

Сынып: 7                                                   Қатысқандар:            Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Туған өлкенің флорасы мен фаунасы

Сабақтың мақсаты

Өлкенің өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін білу.

Қазақстанның қызыл кітабы туралы түсіну

Қазақстанның Қызыл кітабына енген өлкенің өсімдіктері мен жануарлары туралы талдау

Бағалау критерийі

Өлкенің өсімдік жамылғысы мен жануарлар әлемін біледі.

Қазақстанның қызыл кітабы туралы түсінеді

Қазақстанның Қызыл кітабына енген өлкенің өсімдіктері мен жануарлары туралы талдайды

Ойлау дағдысының деңгейі

·         Білу, түсіну,талдау

Тілдік мақсаттар

 

 

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор пен терминдер:

-қысқарған сөз;

-термин сөз

Фауна, флора, шатқал, Қызыл кітап.

Диалог құруға /шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер/

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Өлкеміз қандай зонада орналасқан

2.Жауын шашын молшер қандай?

3.Қызыл кітап дегеніміз не?

4. Жалпы осы жерде өсетін өсімдіктердің қандай ерекшеліктері бар

5. Жануарларда ше?

Құндылықтарға баулу

Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауакершілік

Пәнаралық байланыс

 Жаратылыстану  7 сынып

Қ.тарих 7-сынып

Тақырып бойынша алдыңғы білім

 

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

 

Сабақтың басы

5 мин

 

КҮНДЕЛІКТІ ШАРАЛАР: Саламатсыздарма оқушылар.

Сабағымызды бастамас бұрын топқа бөлініп алайық.

Суреттерді таңдап 3 топқа бөлінеміз

 Психологиялық дайындық

Кең дала жасыл орманым,

Кімдерге мекен болмадың.

Ақ мешіт алтын мекенім,

Өзіңді жырмен толғадым.

Талас, Теріс жатыр жағаңда,

Жазиралы даламда.

Тараз атты қалам бар,

Мынау байтақ даламда.

Бүгін міне баршаңызға ,

Аяулы асыл жүректі.

Достар менен ұстаздарға,

Тілейміз жақсы тілекті

Жарайсыңдар орынымызға отырамыз

Топ басшыларын сайлау

Оқушылар үйге қандай тапсырма берілді

Олай болса үй жұмысын жалпылама қайталап өтсек

«Сұрақ ілмегі» әдісі тақтадағы сөзжұмбақты шешеміз

  1. Симфониялық оркестрге арналған көп бөлімді аспаптық шығарарма
  2. Адамның көңіл күйін сезім дүниесін бейнелейтін көркем әдебиет жанры
  3. Жер-су атауларын зерттейді
  4. Жазбаша деректер мен құжаттарды сақтайтын мекеме
  5.  Қарахан ханның ғашығы
  6. Студенттер мен аспиранттарды мамандықтар бойынша дайындайтын жоғарғы оқу орнының бөлімшесі
  7. Қарасөзбен жазылған көркем шығарма
  8. Тарихи -ғылыми дерек ретіндегі ескерткіштерді, өнер туындыларын, мәдени құндылықтарды, т.б. мұраларды сақтап, жинақтап, ғылыми-танымдық қызмет атқаратын мекеме.
  9.  қабірбейітзиратмола басына салынған күмбезді мәдени-тарихи ескерткіш
  10. Оқиғаларды болған жылы күні бойынша баяндайтын аса маңызды жазба деректер

Дескриптор:

1.Берілген сұрақтарға жауап береді.

Сабақтың тақырыбы

1.Сабақ мақсатымен таныстырамын

2.Бағалау критерийлерімен таныстырамын

 

Сабақтың ортасы

       30 минут

Бейне материал көру

Сұрақтар:

1.Өлкеміз қандай зонада орналасқан

2.Жауын шашын молшер қандай?

3.Қызыл кітап дегеніміз не?

4. Жалпы осы жерде өсетін өсімдіктердің қандай ерекшеліктері бар

5. Жануарларда ше?

Мұғалімнің түсіндіру

-Жамбыл облысының флорасы мен фаунасы әртүрлі. Өлкемізде 160-қа жуық жануарлар түрі мекендейді. Тау етектерінде арқар, таутеке, елік, мәлін, қоңыр аюды көруге болады.
-Жамбыл өлкесінде 260-тан аса құс түрі бар
-Өсімдіктің  1300-ден аса түрі өседі, оның ішіндегі 79 түрі эндемик. Қазақстанның қызыл кітабына 98 өсімдік енген. 104 дәрілік өсімдік. Қазақстанда қызғалдақтың 30 түрі бар. Оның ішіндегі ең ірісі-Грейг қызғалдағы. Бұл қызғалдақ гүлінің диаметрі ашылған кезде 35-40 см-ге дейін жетеді, сондықтан оны  “Қызғалшақтың падишасы” деп атайды.

 1-тапсырма: «Еркін талқылау» әдісі арқылы топтарға тапсырма беру

1-топ-Қызыл кітап

2-топ-Фауна мен флора

3-топ-Географиялық диктант

Дескриптор:

1.Толық сипаттама береді

Бағалау: Бағдаршам

 

2-тапсырма «Жауап беретін әріптес»

Жұптық тапсырма

1. Ақкөл көлі

2.Билікөл көлі

3.Мақпал шатқалы

4.Беріқара шатқалы

5.Қарақоңыз шатқалы

6.Қырғыз Алатауы

 Дескриптор:

1.Берілген тапсырмаға толық сипаттама береді

Қалыптастырушы бағалау  «Басбармақ»әдісі арқылы жеке бағалау

 

3-тапсырма: Жеке жұмыс Берілген мәліметтердің «дұрыс» немесе «дұрыс емес» екендігін анықта

Дескриптор:

1.Берілген сұрақтарға жауап береді.

 

 

Қалыптастырушы бағалау  «Бағдаршам» әдісі арқылы жеке бағалау.

 

Интер тақта,А4 парағы,көз байлайтын орамал

 

Сабақтың соңы

      5  минут

Кері байланыс. Тақтаға «Сыныптан шығу билеті» ілінеді.

Сыныптан шығу билеті

 

ҚҚҚ тәсілі бойынша:

Қиын

Қызықты

Құнды

Үйге тапсырма: «Туған өлкемнің табиғатын қорғау керек» тақырыбына эссе жазыңдар

 

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

 

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқушының өзінің тақырыпты меңгергенін көзбен көре отырып,тәсілдерді ұсыну арқылы мүмкіндік беремін. Әр топ өз жұмыстарын аяқтағаннан кейін, мұғалім жақсы жақтарын атап өтеді.Үздік жауаптар берген оқшыларды атайды. Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.

 

 

Пәнаралық байланыс- география.

денсаулық және қауіпсіздік-интер тақтаны қажет емес жағдайда өшіріп қою;

 АКТ-мен байланыс; құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алуға тәрбиелеу

 

Рефлексия

Сабақ мақсаттары\ оқу мақсаттары қол жетімді ме?

Оқушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқу болды ма?

Жоспарға қандай өзгеріс енгізілді?

 

Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз.

Бүгінгі сабақтың сабақ мақсаттары мен оқу мақсаты оқушыларға қол жетімді.Сабақта мәтіннің мазмұнын түсініп, детальді ақпаратты анықтады;Детальді ақпараттар-көмір қорларынан,мұнай мен газдан тұратынын түсінді.

Публицистикалық стильдің тілдік ерекшеліктері негізінде мәтіннің жанрын анықтады.Ғылыми және публицистикалық стильдерге тапсырмаларды ажырата білді.Сабақтағы ахуал әдіс-тәсілер арқылы

тиімді болды,Жоспарланған саралау мейлінше тиімді.Уақыт есебінен ауытқу болды деп ойлаймын.

 

Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

 1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім

1:

2:

0 пікірлер

Пікір қалдыру