№5 практикалық жұмыс: «Өз өлкесінің ауа райы жайлы материалдарды өңдеу және талдау»

Күні:                          Сыныбы: 6                                География    Сабақ №52

 

Тақырыбы:  №5 практикалық жұмыс: «Өз өлкесінің ауа райы жайлы материалдарды өңдеу және талдау»

 

 

 Тапсырма№1

                            Қызылорда облысының климаты.

 

Тапсырма№2

Жергілікті жерге әсер ететін факторларды анықта.

 

Тапсырма№3

Бір күндік ауа температурасын анықтау. Орташа температура мен амплитудасын)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

География,    6 сынып

 

        апта

            күн

Сабақ53

Сабақтың аты

Биосфера туралы ұғым

 

   Сілтеме

Сабақ жоспары, география оқулығы

 

Жалпы мақсаты

Биосфера туралы мәлімет беру,тіршілік үшін биосфераның маңызын түсіндіру,өзгенің пікірін тыңдауға үйрету

 

Күтілетін нәтиже

1,Биосфера туралы мәлімет алады

2,Тіршілік үшін биосфераның маңыздылығын түсінеді

3, Өзгенің пікірін тыңдап, өз пікірін дәлелдеуге үйренеді.

 

 

Негізгі идеялар

Биосфера туралы ұғым биосфера шекаралары Ағзалардың өзара байланысы таралу заңдылықтары.

 

Қажетті-құрал жабдықтар

Жұмыс парақтары, постер, интер тақта,слайдттар.

 

  Тапсырмалар

1.Топтық жұмыс

2.Жұптық жұмыс

3.Жеке жұмыс

 

Қосымша тапсырма

 

 

 

Жүргізілетін   жұмысым

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті


2 мин

 

 

 

 

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

I Ұйымдастыру    кезеңі

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

Топқа бөлу(әр түрлі фигураларды құрастыру арқылы  топтастыру)

 

Уй тапсырмасын сұрау

-          Канал дегеніміз не?

-          Бөген дегеніміз не?

-          Дүниежүзіндегі ең лас теңіз?

-          Судың адам өмірі үшін маңыздылығы,қорғау жайлы мақал-мәтелдер білесің бе?

Кез келген топтан бір оқушы шығып, конверттен 1 сұрақ алып,түсіндіреді,жауап берген оқушы келесі сұрақты түсіндіреді.

     Бағалау

  Тұсаукесер

Мультфильм арқылы биосфера тақырыбы ашылды

-          Нені тамашаладық?

 

 

 

II  Топтық жұмыс

Биосфера.Биосфера шекаралары,төменнен жоғары қарай орналастыру керек.Постерге түсіру.

«Табиғатқа саяхат» әдісі арқылы схемасын салып, сипаттап және маңыздылығын жазады.

І топ: Биосфераның жер қабықтарының ішіндегі орны

ІІ топ: Биосфераның шекаралары

ІІІ топ: Ағзалардың өзара байланысы

ІҮ топ: Биоценоз

Топтарда өзара бағалау

«Бір ұнаған, бір тілек»

 

ІІІ. Жұптық жұмыс

«Биосфераның маңызы» туралы кестені толтыру

Биосфера кезеңдері

Адам табиғатқа әсері

Адам мен шаруашылық қызметі үшін биосфераның рөлі

 

 

 

 

Смайликтер арқылы бағалау

Бағалау парақшалары

Аты-жөні

Өте жақсы

Жақсы

Төмен

Өтепбергенова

 

 

 

Өтепбергенов

 

 

 

 

ІҮ. Жеке жұмыс

Оқушының аты-жөні_________________

Сыныбы ___________________________

Сабақ тақырыбы_____________________

 

Тапсырмалар

Иә

Жоқ

Түсіндір

Бактериялар  бір клеткалы организм

+

 

 

Өсімдік фотосинтез процесіне қатысады

+

 

 

Саңырауқұлақтарда фотосинтез процесі жүреді

 

+

 

Жануарлар –көпклеткалы организмдер, өсімдіктер түзетін органикалық заттарды пайдаланады

+

 

 

 

Кейінгі тапсырма: Биосфера шекараларының схемасын түсіру

Кейінгі оқу

Оқушылар топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады

           

 

 

Кез-келген топтан оқушы шығып 1 сұрақ алып түсіндіреді .

 

Жауап берген оқушы келесісіне сұрақты түсіндіреді.

 

 

 

 

Мульфильм көріп сұрақтар бойынша жауап береді

 

 

 

Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Биосфера шекараларын постерге түсіріп, шекараларын салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Биосфераның маңыздылығын жазады.

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшалары арқылы бағалайды

 

 

 

 

Әр оқушы жеке жұмыс жасайды, өз жауабын дәлелдеп жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар биосфера шекараларын схемасын түсіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

География,    6 сынып

 

        апта

            күн

Сабақ55

Сабақтың аты

Тірі организмдердің Жер қабығына тигізетін әсері

 

   Сілтеме

Сабақ жоспары, география оқулығы

 

Жалпы мақсаты

Тірі организмдердің Жер қабығына тигізетін әсері туралы мәлімет беру,тіршілік үшін организмдердің  маңызын түсіндіру,өзгенің пікірін тыңдауға үйрету

 

Күтілетін нәтиже

1,Тірі организм  туралы мәлімет алады

2,Тіршілікке тірі организмнің жер қабықтарына  тигізетін маңызын түсінеді

3, Өзгенің пікірін тыңдап, өз пікірін дәлелдеуге үйренеді.

 

 

Негізгі идеялар

Тірі организмдердің Жер қабығына тигізетін әсері заңдылықтары жайлы мағлұмат алады.

 

Қажетті-құрал жабдықтар

Жұмыс парақтары, постер, интер тақта,слайдттар.

 

  Тапсырмалар

1.Топтық жұмыс

2.Жұптық жұмыс

3.Жеке жұмыс

 

Қосымша тапсырма

 

 

 

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті


2 мин

 

 

 

 

 5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 мин

 

I Ұйымдастыру    кезеңі

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу.

Топқа бөлу(әр түрлі фигураларды құрастыру арқылы  топтастыру)

 

Уй тапсырмасын сұрау

-          Тірі организмнің көп түрлілігі.

-          Олардың таралу заңдылықтары қандай?

 

 

Кез келген топтан бір оқушы шығып, конверттен 1 сұрақ алып,түсіндіреді,жауап берген оқушы келесі сұрақты түсіндіреді.

     Бағалау

  Тұсаукесер

Мультфильм арқылы тірі ағзалар тақырыбы ашылды

-          Нені тамашаладық?

 

 

 

II  Топтық жұмыс

Тірі организмдердің Жер қабығына тигізетін әсері.Постерге түсіру.

«Табиғатқа саяхат» әдісі арқылы схемасын салып, сипаттап және маңыздылығын жазады.

І топ: Организмдедің атмосфераға әсері.

 ІІ топ: Организмдердің гидросфераға әсері.

 ІІІ топ: Организмдердің литосфераға әсері.

 

Топтарда өзара бағалау

«Бір ұнаған, бір тілек»

 

ІІІ. Жұптық жұмыс

«Тірі ағзалардың жер қабықтарынаәсері » туралы кестені толтыру

Атмосфера

Гидросфера

Литосфера

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайликтер арқылы бағалау

Бағалау парақшалары

Аты-жөні

Өте жақсы

Жақсы

Төмен

Өтепбергенова

 

 

 

Өтепбергенов

 

 

 

 

ІҮ. Жеке жұмыс

Оқушының аты-жөні_________________

Сыныбы ___________________________

Сабақ тақырыбы_____________________

 

Тапсырмалар

Иә

Жоқ

Түсіндір

Бактериялар  бір клеткалы организм

+

 

 

Өсімдік фотосинтез процесіне қатысады

+

 

 

Саңырауқұлақтарда фотосинтез процесі жүреді

 

+

 

Жануарлар –көпклеткалы организмдер, өсімдіктер түзетін органикалық заттарды пайдаланады

+

 

 

 

Кейінгі тапсырма: Түсінік        

Кейінгі оқу

Оқушылар топқа бөлініп өз үстелдерінің басына жиналады

           

 

 

Кез-келген топтан оқушы шығып 1 сұрақ алып түсіндіреді .

 

 

Жауап берген оқушы келесісіне сұрақты түсіндіреді.

 

 

 

 

Мульфильм көріп сұрақтар бойынша жауап береді

 

 

 

Топтаса отырып, ойланады, талқылайды. Биосфера шекараларын постерге түсіріп, шекараларын салады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Тірі ағзалардың маңыздылығын жазады.

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау парақшалары арқылы бағалайды

 

 

 

 

Әр оқушы жеке жұмыс жасайды, өз жауабын дәлелдеп жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күнделікпен жұмыс

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру