көмекші құрал («УӘЖ» технологиясы бойынша 6- сыныптарға арналған сабақ жоспары)

көмекші құрал («УӘЖ» технологиясы  бойынша 6- сыныптарға арналған сабақ жоспары)
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы №5 орта мектеп «Қызылтөбе лицейі» мемлекеттік мекемесінің бірінші санатты
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Кыдырова Галья Сагымбаевна

мұғалімдеріне арналған
көмекші құрал («УӘЖ» технологиясы бойынша 6- сыныптарға арналған сабақ жоспары)




Пайдаланылған әдебиеттер

1. Ж.У. Кобдикова. «Үшөлшемді әдістемелік жүйе
( ҮӘЖ)» , Алматы , 2009 жыл.

2. И.Исаев, К.Назарғалиева, Ж. Дәулетбекова. «Жалпы білім беретін мектептің 6- сыныбына арналған оқулық» , Алматы ,«Атамұра» 2006 жыл.


3. Ш.К. Бектұров . «Қазақ тілі», Алматы, «Атамұра» 2006 жыл.

4. Қ.Ибрагимов. «Шың», Алматы, 2008 жыл.



1. 5- сыныпта өткенді қайталау. Сөз мағынасын білудің мәні.......................................................................................4


2.Етістік. Дара және күрделі етістік.....................................14


3.Болымды, болымсыз, сабақты, салт етістік .....................28
.

4.Етістер.Өздік етіс....... ........................................................44


2009-2010 оқу жылынан бастап №5 орта мектепте ҮӘЖ технологиясы бойынша эксперимент алаңы ашылды. Эксперимент сыныпқа қазақ тілі пәнінен сабақ жүргізу мектеп әкімішілігі тарапынан Кыдырова Гальяға бекітілді.
Бұл жинаққа Кыдырова Гальяның үшөлшемді әдістемелік жүйе «ҮӘЖ» технологиясына негізделіп өткізілген іс-тәжірибесі енгізіліп отыр. 6-сыныптарға күнтізбелік жоспар бойынша өткізілген сабақтардың үлгісі әріптестер мен жас мамандарға көмекші құрал ретінде көрсетілді. Аталған технология арқылы сабақта теория мен практиканы ұшатастырып, біліміділік, дамытушылық және тәрбиелік мақсаттарды толық орындауға мүмкіншілік мол. Оқушыға жеңілден қиынға, қарапайымнан күрделіге қарай тапсырмаларды беру арқылы ой-өрісі, көзқарасы, білігі дамиды. Нәтижесінде білімді өз ізденістері арқылы қабылдайтын, практикалық жұмыстарды өз бетінше орындай алатын, өзіндік жеке пікірі бар, ұлттық дүниетанымы кеңейген, ұлтжанды азаматтар қалыптасады. Оқушылардың білім сапасы өсіп, нашар оқитын оқушылардың жолдастарының алдында жауапкершілігі арта бастайды. Деңгейлік тапсырмалар үстінде бірін-бірі жақсы зерттеп, өз-ара адал қызмет етуге ұмтылады, бейімделеді, бәсекелестік пайда болады, тілдері дамиды, оқушының өз-өзін бағалауы мен түзетуі қатар жүреді. Барлық оқушылар әділ бағаланады.



3
1 – модуль. 4-5-сабақ
Сабақтың тақырыбы: 5 – сыныпта өткенді қайталау.
Сөз мағынасын білудің мәні. (Мұғалім кілті)

Көпір
тапсырмалары
1.Сөздің затты я құбылысты атап білдіретін мағынасы тура мағына деп аталады.

2. Сөздер әрқашанда тура мағынада айтыла бермейді. Сөздің тура мағынасының негізінде туып өрбіген, жалпы көпшілікке түсінікті ауыспалы мағыналары да болады.

ІІ кезең (топтық жұмыс)
Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру тапсырмалары

Теориясы

«Білу»
(Кім? не? қашан? қайда?
не істеді?
1. Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?
Жауабы: Сөздің екі я одан да көп мағынаға ие болуын сөздің көп мағыналығы дейміз.

2. Лексика саласындағы жаңа мағыналар жасауға ұйытқы болатын терминдер,.
Жауабы: Тура және ауыспалы мағына, көп мағыналы сөздер, омонимдер, синонимдер, антонимдер.




4

етіс жұрнағынан
бұрын жалғана ма кейін жалғана ма?
3 Етіс түрі қалай жасалады? Белгілі бір ....................арқылы жасалады.
4 Өздік етістер жұрнағы көбінесе
ай етістіктен кейін жалғанады? .......................... етістіктен кейін жалғанады.

Практикасы
«Баға беру»
(Сен қалай ойлайсың? не істер едің?) 2.Сен қалай ойлайсың,қимыл,іс-әрекет орындаушысына орындаушысы іс-әрекетке қатысты бола ма?
Жауабы: ......................
57
«Талдау»
(Салыстыр, айырмашылығы неде?т.б с.с және бастысын бөліп шығар)
жұрнақтарына талдау жаса.
Не білдің? Етістіктің жұрнақтары қандай ретпен тіркеседі екен?
Жуын-жуынба
Сайлан-сайланба
Көрін-көрінбе
........................................

Практикасы
«Қолдану»
3.Оқулықпен жұмыс. 240 – жаттығу.Мәтіннен өздік етістерді теріп жаз.
Жауабы: ..............., ......................., .............., ........ ,..., ......................, ..,
1. Өздік етіс жұрнақтарын қолданып 10 сөз,3 сөйлем ойлап жаз.
.....................................................................
ІІІ деңгей (9балл + 3балл =12балл)
Теориясы
«Жинақтау»
(Қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле, кесте, сызба, сөзжұмбақ, ребус т.б түрдегі тапсырмалар.) 1.Сұрақтарға жауап беру арқылы кестені толтыр.
№ Сұрағы Жауабы
1 Өздік етісте іс иесі кім деп аталады? ...... деп аталады.
2 Болымсыз етістіктің жұрнағы Болымсыз етістіктен ...... жалғанады.


56
Теориясы
«Түсіну»
(Неге? себебі?
неліктен? не үшін? 3. Не үшін синонимдік қатарға енетін сөздердің бәрі бірдей бірінің орнына бірі жұмсала бермейді?
Себебі: Өйткені кейбіреулерінің басқа сөздермен тіркесу қабілеті шектеулі болады.

ЖҮКТЕУ:
Назар аударыңыз! Жасырын (толық) мәтінді көру үшін сайтқа тіркелуіңіз қажет.

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив