Бөкей Ордасындағы Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс себептері және әлеуметтік негіздері

Қарағанды облысы  Шахтинск қаласы

Ә.Бөкейханов атындағы мектеп-лицейдің

бірінші санатты  тарих пәнінің мұғалімі

Касенов Нұркен Мәжілісұлы

11- сынып, Қазақстан тарихы,

      

қысқа мерзімді жоспар

 

Тақырыбы 

Бөкей Ордасындағы Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс себептері және әлеуметтік негіздері

 

Мақсаты

Деректер арқылы батырлардың көтерілісін зерттейді, тақырыпты меңгереді, үйреніп практикада қолданады

Жалпы мақсат

Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу, танымдық қабілетін, түсінігін дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Оқушылар ойларын жүйелі жеткізе біледі, сөз қорларымен жұмыс істеу қабілеттерін дамиды.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін  бағалау және оқуды  бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,  “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Кім жылдам?», «Ақылды доп» , «Сиқырлы сандық», «Семантикалық карта»

Қолданылатын ресурстар

Флипчарттар, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

«Мозайка»  әдісі  бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу, оқушыларға жағымды психологиялық ахуал тудыру

Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып, бір-бірімен амандасады.

Әрбір оқушы суреттер арқылы өз жартысын тауып, шыққан сурет  бойынша тиісті орнына отырады.

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім

 

Қызығушылық

тарын  ояту

 «Кім жылдам?» арқылы

Сұрақ жауапты пайдалану

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау, әр топты  диалогқа түсіру.

,Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар

Оқушылардың мұндағы мақсаты: Берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау,  білімдерін тексеру.

Топпен жұмыс жасайды, жарыс арқылы сабаққа деген ынталары артады.

Түсіну

«Ақылды доп»

арқылы сұрақтар мен тапсырмалвр беру

 Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру,  «Ақылды доп»  әдісі арқылы әр топқа арнайы сұрақтар  беру.

Оқушылар  берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерін ортға салады.

Қолдану

«Сиқырлы қобдиша» ойыны қолданылады.

Мұнда әр топтың басшысы сиқырлы қобдишадағы сұрақтарды алып, жауаптарын сол мезетте беріп отырды. Әрбір дұрыс жауапқа мадақтау, мақтау сөздері айтылып, топ мүшелері қол шапалақтап , қошеметтеп отырды.

Әр топтан оқушы шығып, сандықтан жаңа сабақ бойынша сұрақтар алады, бірден жауап береді.

Сергіту сәті

«Қара жорға биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликке қарап, жаттығулар жасайды.

Талдау

Жаттығулар мен

Кітапағы тапсырмалармен жұмыс

 

Жаңа тақырыпты  тадау мақсатында тапсырмалар мен кіттаппен жұмыс жасау тапсырылады.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жеке дара  тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып, ортақ жауап табу керек.

Жинақтау

«Семантикалық картаны толтыру»   арқылы  сабақты  жинақтайды.

Тарау бойынша білімдерін жинақтау үшін, әр топқа семантикалық картаны толтыру тапсырылады

Әр топ өзара тақырыпқа қатысты  семантикалық картаны толтырып, жауабын тақтаға шығып, қорғайды, тарауды жинақтайды.

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Топ өзін-өзі бағалайды

Рефлексия

«Ізгілік ағашы»

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерлерге сабақтан алған әсерін жазып, ізгілік ағашына іледі.

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив