Менің отбасым

Сабақ : Дүниетану

1.1.         Менің отбасым

Мектеп: Жалпы орта білім беретін Қ.Сәтбаев атындағы мектебі

Күні : 10.11.16

Мұғалімнің аты – жөні : Каженова А.Б.

Сынып : 1 «А»

Қатысқандар : 23

Қатыспағандар :

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.1.1 түрлі дереккөздерді зерттей отырып, «отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру

1.1.1.3 отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп, мысалдар келтіру

Ойлау деңгейлері

Білу және түсіну

Бағалау критерийлері

«отбасылық дәстүр» сөздерінің мағынасын түсінуді үйренy;

Суреттерге қарап әңгіме құрау арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.

Отбасы мүшелерін сыйлай білуге тәрбиелеу.

Тілдік мақсат

 

Оқушылар талап пен дәйектерге негізделген келіссөз жүргізу, ымыраға және белгілі бір келісімге келуге үйренеді.

 

Пәндік лексика және терминдер

отбасы – cемья – family;

отбасылық шежіре – родословная – geneology;

отбасылық дәстүрлер – семейные традиции – family traditions.

Талқылауға берілген сұрақтар :

- Балалар, қараңдаршы, мен бүгін сендерге қандай сурет әкелдім. (суретті слайдтан корсету) - Бұл суретті қалай атаймыз? (Отбасы)                                                                                                                                                                                                                                                                                    - Отбасында неше адам? (оларды ата).                                                            

Бұған дейін меңгерілген білім

Дос болайық бәріміз

                                                                                     Жоспар

Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған тапсырмалар

Формативті бағалау

Дереккөздер / Ресурстар

 

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

 

Жылулық шеңбері:

Кел,санайық екеуміз.

Бас бармағым-атам.

Балаң үйрек апам.

Ортан терек-ағам.

Шылдыр шүмек –мен.

Кішкене бөбек –сен.

Бір үйде біз нешеуміз?

Бір үйде біз бесеуміз.

 

«Түймедақ» ойны.

Түймедақтың ортасына «отбасы» сөзін жазып қойыңыз.

-         Оқушылар әр жапыраққа осы сөзге қатысты сөздерді жазып қояйық.

«Отбасы» тақырыбына әңгіме өткізіңіз.

-         Отбасының басқа адамдар тобынан айырмашылығы неде?

-         Біздің сыныбымызды отбасы деп атауға болады ма?

Кел, талқылайық!

•                    Суретте кімдер бейнеленген?

•                    Бұл адамдарды біріктіретін не?

Отбасы – ең жақын және туыс адамдар.Әр отбасында жақсы қарым-қатынас болуы өте маңызды. Отбасы мүшелерін Отбасылық дәстүрлер біріктіреді.

 

Сергіту сәті:

Атам жылқы бағады / Бір орнында тұрып, шабу /

Ағам пішен шабады. /Шөп шаққандай қимыл жасау/

Жеңгем сиыр сауады. / Отырып қолдарын қимылдатады/

Әжем киіз қағады. /Қолдарын алға жайып, қимыл жасау/

 

Менің отбасым.

-         Оқушылар өз отбасы,отбасындағы адамдардың қарым-қатынасы туралы айтайық.

«Қонақжайлылық» ойыны.

Сынып оқушыларын 3-4 топқа бөліңіз. Әр топ өзара әже, ата, ана, әке, балалар, қонақтар рөлдерін бөліседі. Рөлдерді бөліскеннен кейін ойын өткізіледі және оны талқылайды. Әр топтың жақсы жақтарын

айтыңыз: үлкендерге, қонақтарға құрмет көрсете алды ма, отбасы мүшелеріне назар аударды ма?

Дәстүрлер. Оқушылардан өздеріне таныс суретті таңдауын сұраңыз («Шашу», «Бата», «Тұсау кесу» және т.б.). Оқушылар өз өмірлерінде болған оқиғаларды әңгімелейді. Бұл дәстүрлердің қайсысын көргенін айтады.

-         «Отбасылық шежіре» сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер?

-         Әр әулеттің өз тарихы бар. Сенің әулетіңнің тарихы- ата-бабаңның өмірі. Отбасының мұндай тарихын шежіре деп атайды екен.

Оқушылардың назарын ағаштың суретіне аударыңыз. «Шежірені неліктен ағашпен салыстырады?» деген сұрақ бойынша оқушылардың ойларын біліңіз.

-         Енді,балалар,осы отбасы мүшелеріне әрқайсымыз жақсы тілектерімізді айтайықшы:                                                                      1.Тату болайық                                                                                         2.Бір-бірімізді ренжітпейік                                                                      3.Бақытты болайық                                                                                         4.Ата-анамыз қасымызда болсын                                                 5.Отбасымызда бірлік болсын

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім       Сұрағым бар       Түсіндім

      

Қолпаштау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жарайсыңдар балалар!

 

 

 

 

 

 

 

Қолпаштау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өте жақсы!

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолпаштау!

 

Шеңберге тұрады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қимыл арқылы көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

Қосымша ақпарат

 

 

Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенуді қалай жоспарлайсыз

Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс

·         

·         

·         

 

 

 

 

 

Рефлексия

Сабақ/оқу   мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білд? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген   уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымы қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды бағамлау

 

Қандай екі нәрсе табысты болады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды.(оқытуды да ,оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды   жетілдіруге көмектесетінін білдім?

       

 

   
   
   
   
   
 
 
 

 

 
   
 
 
   

                                                                                    

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           

 

 

 

     

·         

·         

·         

 

 

 

 

 

   

 

 
       

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив