Координаналық жазықтық. Координаталары бойынша нүкте салу

«№ 8  жалпы  білім беру орта  мектебі»

Математика пәні мұғалімі Туечиева Мадина Жолайқызы

6 «Ә»  сыныбына  арналған математика  пәнінен   қысқа мерзімдік   жоспары

Пәні

Математика

Сынып 6

Сабақтың тақырыбы

Координаналық жазықтық.

 Координаталары бойынша нүкте салу

Жалпы мақсаты

Білімділік:. Координаналық жазықтық.

 Координаталары бойынша нүкте салуға оқушыларды бағыттау.

 Тәрбиелілік: Әдемілікті сүю, бағалау,қадірлеу,құрметтеу.

Дамытушылық: Оқушылардың белсенділігін көтеруге, ойлау қабілеттерін арттыруға, қарама-қайшылықты байқауға дағдыландыру.

Оқу нәтижелері.

1.Жаңа тақырып туралы түсінік қалыптасады

2.Өз ойын ашық айтуға,басқаның ойын тыңдауға үйренеді.

3.Топта жұмыс жасай отырып,балалар бір-біріне көмектеседі.

4.Өзін-өзі бағалауға дағдыланады

 

Қамтылатын модульдер

1-модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс)

2-модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

3-модуль бағалау

 

 

Сілтеме

Математика пәні  Алматы «Атамұра» 2011, қосымша әдебиеттер: әдістемелік нұсқаулық «Алматы»

Қосымша әдебиеттер:

Ғаламтор жүйесінен іздену:

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

1.Ұйымдастыру

 

Амандасу

Топқа бөлу

Суреттер арқылы  топқа  бөлу

Әр топта берілген суреттер бойынша бөлінеді.

Үй жұмысын тексеру

Паралель түзулер тақырыбындағы ережелерді жатқа айту

1.      Бір жазықтықта жататын бір-бірімен қиылыспайтын екі түзу параллель түзулер деп аталады.

2.      Берілген түзуде жатпайтын бір нүкте арқылы сол түзуге бір ғана параллель түзу жүргізуге болады

3.      Егер жазықтықта екі түзу үшінші түзуге перпендикуляр болса,онда ол екі түзу параллель болады.

 

Оқушылар ережені жатқа айтуы керек

 

Сергіту сәті:

 «Ұстазым » әні караоке

 

Оқушылар орнынан тұрып ұстазым әнін орындайды.

 

 

 

 

 

Жаңа сабақты меңгеру

 

Координаналық жазықтық.

 Координаталары бойынша нүкте салу

1.      Координаталар жүйесі қалай құрылыды.

2.      Координаталық жазықтықтағы нүктенің кординаталары қалай аталады.

3.      Координаталық жазықтықтағы берілген нүктенің кординаталарын қалай табуға болады.

4.      Координаталары бойынша нүктенің жазықтықтағы орны қалай аталады.

 

Оқушылар  берілген постермен жұмыс жасайды.

 

 

 

Жаңа сабақты бекіту 

А тобының есептерін шығарту

Оқушылар жаңа сабақты қалай игергендігін білу үшін А-тобының  есептерін орындайды.

 

 

Бағалау

Берілген критерий бойынша оқушылар өз өзін бағалайды

Әр сұраққа жауап беріп оны бағалау критерийі бойынша топ басшысы бағалап отырады.

Рефлексия алу

 

Бүгінгі сабақ қалай болды.Смайлик аркылы білдіру.

 

Оқушылар сабақтың калай өткеніне байланысты өз ойларын смайлик арқылы білдіреді.

Үй тапсырма:

№ 1134-1135

Күнделікке үй тапсырмасын жазып алады.

                 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив