«Түбір. 222-226-тапсырмалар»

ОҚО, Сайрам ауданы Қарабұлақ ауылы

№77 Хамза атындағы ЖОМ

Бастауыш сынып мұғалімі

Абдуллаева Наргиза Алчинбековна

 

Сабақ:“Өзбек тили”

Мектеп: №77 Хамза атындағы ЖОМ

Күні:

Мұғалімнің есімі: Абдуллаева Наргиза.

Сынып: 2 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Түбір. 222-226-тапсырмалар»

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Жаңа тақырыппен таныстыру арқылы оқушыларды  дұрыс жазуға үйрету, көркем және сауатты жазуға дағдыландыру. Оқушыларға тәүелсіздіктің 25 жылдығына орай мәлімет беру және олардың өзіндік ойларын жаздыру арқылы тапсырманы орындату.

 

Барлық оқушылар: Ойлау, есте сақтау, сауатты жазу  қабілеттері, сөздік қоры, жүйелі мазмұндау қабілеттері дамиды.

Оқушылардың басым бөлігі: Танымдық ойлаулары, шығармашылықпен ойлауы, қызығушылықтары дамып, еркін сөйлеуге уйренеді.

Кейбір оқушылар:  Нақыл сөздерімен, еліміздің түрлі жерлеріне сараптама беріп, салыстыра алады, етістік пен есімдікті салыстыра алады.

Алдыңғы оқу

Сөздердің құрамы (әріптер, дыбыстар) туралы мәлімет айта алады, талдай алады.

Жоспар                              Қысқа мерзімді сабақ жоспары,  «Ўзбек тили» кітабі, Алматы «Жазушы»баспасы,                               

 

Жоспарланған уақыт

 

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескерпелерді жазығыз)

Ресурстар

 

 

Басталуы

Сәлемдесу. «Күлкі сыйлау».
Отбасының гүліміз,
Көңілді өтер күніміз.
Қайырлы күн деп айтамыз,
Бірге үйге қайтамыз.

 «Шаттық шеңбері» де оқушылар сәттілік тілеп, топқа бөлінеді.. (Салом, Янги кун)

 

 

 

Ноутбук, дидактик материалдар.

Ортасы

А.«Миға шабуыл» әдісі : (оқушылардың ойын сұрау, Мен неде қәтелікке жол қойдым?)
Т. «Кім тапқыр» ойыны арқылы жаңа тақырыпқа шолу жасау. (Тәүелсіздігіміздің 25 жылдығына орай мәлімет береді. Сөйлемдердегі сөздерді талдайды) Ойын барысында сөздікпен жұмыс жасалады.

Тапсырманы орындаған соң оқушылар марапатталады

Т. «Ой тастау» әдісі арқылы оқушыларға «үй бөлмесі» туралы сұрақтарберіледі.

Т.А. 222-тапсырманы топта  шартына қарай орындату. (слайдта көрсету)

223-тапсырманы «Артық сөзді тап» ойыны арқылы орындатылады.

224-тапсырманы «Т кестесі» бойынша орындатылады.

225-тапсырманы «Пантамимо» әдісі бойынша орындату арқылы жаңа тақырыпты пысықтау.

 

Қоржын, кеспе қағаздар

Аяқталуы

 

Білімді қорыту:

 «Сұрақ-жауап» әдісі:

1.”Қарлы кесек” әдісі арқылы

Кері байланыс: "ББҰ" әдісі жүргізіледі.

Үй тапсырмасы: А.226-тапсырманы орындату,түбірі «гул» болған, соң түбірі «боғ» болған сөздерді жазу, қосымша сөйлем құрастыру.

 В оқушы:226-тапсырманы орындау барысындаүбірі «гул» болған, соң түбірі «боғ» болған сөздерді жазу

С оқушы: 226-тапсырмадағы , түбірі «гул» болған сөздерді жазу.

               

 А4 қағазы, ручка

 

Қосымша ақпарат       Өмірмен байланыстырады.

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Үй тапсырмасы: А оқушы "Қазақстан көпұлтты мемлекет" туралы мәліметтер жинау

 В оқушы мақал-мәтел, насихаттарын жаттау

С оқушы мәтінні оқып, мәнін түсініп келеді.

               

 

 

Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Ынталантырушы

1.  Кері байланыс БҰЗТО кестесі бойынша

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері   АКТ – мен байланыс  Құндылықтағы байланыс

Математика, ноукбук, мектеп.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия                Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

Қорытынды  бағамдау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуны да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Тақырыпқа жаңа әдіс-тәсілдердің сай келуі;

2: Оқушы үні

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1: Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастырғаным;

2: "Миға шабуыл" әдісі 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

ЖАДА ның жетілдіру қажет екендігін ұғындым.

 

 

 

                 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив