Климат және ауа райы

Пән:Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2

Күні:3.05.2017

Сынып: 1-сынып

Мектеп: №77 Хамза атындағы ЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Наркулова Шахида

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы

Климат және ауа райы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.3.1.Жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау

Сабақмақсаттары

Барлық оқушылар:Жыл мезгілдерін ажыратады.

 

Көптеген оқушылар:Жыл мезгілдеріне қатысты бос уақытты өткізу жолдарын атай біледі.

 

Кейбір оқушылар:Жыл мезгілдерінің атауын жазады бос уақытты табиғатта өткізудің мүмкіндіктері туралы әңгімелей алады.

 

Бағалаукритерийлері

Жыл мезгілдерін ажыратады.  Жыл мезгілдеріне қатысты бос уақытты өткізу жолдарын атайды.

Тілдікмақсаттар

 

Пәнге тән лексика мен терминология:

Жыл мезгілдері қыс, көктем , жаз, күз және ауа райыыстық, салқын,  ылғалды және т.б.

 

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Біз ауа райы бойынша мәліметтерді қалай жазамыз?

Біз әртүрлі ауа райыны  қалай өлшейміз?

 

Әр бір мезгілдің өзіндік ерекшеліктері мен өзгерістері түралы, табиғаттың өзіндік мәні мен оны аялауды біледі және түсіндіре алады.

 

 

Құндылықтардыдарыту

 

 

Отанға болған сүйіспеншілікті күшейту соны мен табиғатты аялау

Пәнаралықбайланыстар

 Өзін-өзі тану, сауат ашу, математика.

АКТ қолданудағдылары

Фотосуреттер, слайд, презентация

Бастапқы білім

 

1.2.2.1 Ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау

 

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтыңбасы

 

(Ұ).Жіл мезгілдерін білеміз бе?

Қандай айырмашылықтары бар?

Жылдың әр мезгілінде қандай ойын ойнайсың?

(«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі арқылы)

Оқушыларды жыл мезгілдер сияқты 4топқа бөліп аламын.

Сурет арқылы. Әр суреттің бірінші дыбысынан сөз құрсақ бүгінгі сабағымыздың тақрыбын табамыз. Оқушылар суреттерге қарай отырып тақрыпның мәнін ашаді. Жыл мезгілдері.

Жылдің төрт мезгілі бар.

Олар;күз,қыс, көктем, жаз.  Әр мезгілдің өзіне тән белгілері бар.

Оқушылар жұптасып тапсырманы орындайды және

 әр бір мезгілді сіпаттайды.

Күзде ағашдың  жапырақтары сарғайып жерге түседі.

Күздың басы жылы болса, айғы суытады. Бұл қыс мезгілінің басталатынын білдіреді. Көктемде қареріп,дала көкорай шалғынға оранады.

Жазда шуақты кундер басталып бақта жидектер пісіп жетіледі.

 

«Балапан» арнасының ауарайы болжамы.

 

 

 

 

 

 

 

 

Жыл мезгілдерін суреттері.

Сабақтыңортасы

 

«Бұл қай кезде болады?»ойыны сүрет арқалы белгілеу.

 

Кітаппен жұмыс.

Күз мезгілінде ауа райы.

Қыс мезгілінде ауа райы.

Көктем мезгілінде ауа райы.

Жас мезгілінде ауа райы.

 

Сергіту сәті.

Жел улейді; у-у-у—у

Қатты жел соқты; гу-гу-гу-гу

Құйын келіп биледі;зу-зу-зу-зу

Жапырақар қол соқты;ду-ду-ду-ду

 

 

«Кім шапшаң»әдісі арқылы оқушылар дәптермен

 жүмыс.

Жіл мезгілдері. Күз ,қыс,көктем,жаз.

Жыл мезгілдеріне орай шеңбердің ішіндегі дөңгелетерді бояу.

«Ролдік»ойыны арқылы оқушылар ертегінің мәнін түсіндіреді.

Ертегі; «Ауа ,су және жарық»

Ерте, ерте, ертеде осыдан көп жыл бүрын су болмапты.Құстар шөлден қаталапты. Ағаштар қурап қалады гул солады. Шаршаған құстар желден көмек сұрайды. Көмектесуге уәде берген жел күнге келеді. Күн көлдердің суын қыздыра бастады.Су тамшылары буға айланып,аспанға көтерілді. Ол жерде тамшылар бір- бірімен қосылып бұлтқа  айналады. Жерге жауып жауды. Жер рахаттана демалды.

Ойынға арналған үлестірме парақшалары

Сабақтың соңы

 

Сабақты қорытындылау мақсатында муғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.

Оқушылар сабақ барысында  нені білгені, қалай жұмыс істегені ,не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық тұғызғаны туралы ой-пікірлерін бідліре алады.

Бекіту. Сабақтабіз не істедік? Қай тапсырма ұнады? Неге?

(«Үміт ағашы»)

 

Стикер

маркер

Меуеліағаштың сүрет

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Топтық тапсырмалар

Бұл қай кезде болады? Ойыны арқылы тұжырым жасап ортақ шешім қабылдауға дағдыланады.

Жұптық тапсырмалар

Оқушылар «Кім шапшаң» әдісі арқылы жыл мезгілдеріне орай шеңбердің ішіндегі дөңгелетерді бояу.

Жеке тапсырма ( ыстық орындық әдісі, «сырлы сандық» әдісі)

 

Басбармақәдісі

Бағдаршамәдісі

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Иә, өйткені барлық оқушылар жіл мезгілдері туралы мәлімет айта алады.

2. Топта жұмыс жасау оқушылар үшін қызықты болды (рольдік тапсырмаларды орындау барысында)

3. Сабақтың уақыттық кезеңдері айтарлықтай сақталған жоқ, өйткені оқушылар шығармашылық тапсырмаларды орындауда уақыт шектелген жоқ.

 

 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:Оқушылар бұл қай кезде болады? әдісін қызығып орындады.

2: Топтық жұмыста оқушылар белсенділік көрсетті

 

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Жіл мезгіліндегі озгерістерді сыпаттау.

2: Есте сақтау қабілеттерін дамыту  үшін  ойын түрлерін пайдалану ұтымды болуы мұмкін.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақ кезеңдерін дұрыс пайдалануға көңіл бөлуді жолға қою керек екендігін ұғындым.

Оқушыларды сабақтың әр кезінде бағалау.

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив