Материктер мен мұхиттар карталары.

Қысқа мерзімді жоспар

Күні

13.09.2016     География пәні мұғалімі: Жалжанов Н.Х.

Сабақтың тақырыбы

«Материктер мен мұхиттар карталары»

Жалпы мақсаты

Материктер мен мұхиттар карталары, проекция тұрлері, карталардағы шартты белгілер туралы үйренеді.

Оқу нәтижелері

Материктер мен мұхиттардың карталары проекция түрлері картадағы шартты белгілер жөнінде біледі.

Түйінді идеялар

  • Материктер мен мұхиттар географиясын оқып үйрену барысында көптеген карталар пайдаланылады
  • Карта – математикалық заңдылықтарға негізделе отырып жасалатын Жер шарының бірнеше есе кішірейтілген шартты белгілермен бейнеленген кескіні.
  • Карталардың маңызы оларда географиялық мәліметтердің жинақталуымен анықталады.
  • Шартты белгілер жүйесі картаны оқып үйренудің ең басты құралы болып табылады.

1-сабақ. 08.30-09.15

Кезеңдері

Уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Кіріспе

 

1 минут

Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысын бақылау. Психологиялық дайындық.          «ББҮ,

ББҮ, бойынша сабақтың жүрісімен танысады.

 

Интербелсенді тақта

 

2 минут

«Карта», «Проекция», «Шартты белгілер», «Масштаб» атты сыныпты 4 топқа бөледі. Ол үшін оқушыларды бой ретімен тұрғызады да, 1,2,3,4 деп санатады.

Мұғалімнің нұсқауымен 3 топқа бөлінеді.1-лер «Карта», 2-лер «Проекция», 3-тер «Шартты белгілер» 4-тер «Масштаб» тобына орналасады.

 

 

Үй тапсырмасын сұрау

 

10 минут

«ВЕЕР» әдісімен «Материктер мен мұхиттардың зерттелуі» туралы үй тапсырмасын тексереді.

Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға жазбаша жауап береді.

Ауызша кері байланыс

«Материктер мен мұхиттар географиясы.» 2012 жыл

Қызығушылықты ояту

5 минут

«Ассосация» әдісімен «Материктер мен мұхиттар карталары» ұғымын топтастыруды тапсырады.

«Материктер мен мұхиттар» ұғымына қатысты сөз немесе сөз тіркесі, сөйлемдерді топтастырып постерге жазады.

 

Флипчарт , маркер

Мағынаны тану

 

5 минут

Географиялық карта туралы видео көрсетеді. Оқушылардың талқылауларына жетелеуші сұрақтар қояды.

Видеоны талқылайды. Сұрақтарға жауап береді.

Сыни тұрғыдан ойлаған оқушыға фишка тарату

Акт, видео, интернет желісі

 

 

17 минут

ДЖИКСО әдісі бойынша 4 топқа тапсырма береді.

«Карта» тобы географиялық картаны, «Проекция» тобы проекцияның түрлерін, «Шартты белгілер» тобы картадағы шартты белгілерді сипаттау,  Масштаб тобы Масштабтың түрлерін анықтау постермен қорғайды. Топтын спикерлері қалган екі топтың мүшелеріне кезекпен қорғайды.

Фишкалармен бағалау

Оқулық, фишка, флип чарт, маркир.

Ой толғаныс

 

4 минут

«Кілт пен шам» кері байланысын ұйымдастырады.

Оқушылар берілген уақытта  уйренгендерін және үйренгісі келетінін жазбаша кері байланыс жасайды.

Жазбаша кері байланыс

Стикер

Үй тапсырмасы

 

1 минут

&3  оқуға береді. Үйге тапсырмаға тақырып бойынша крассворд құастыруды береді.

&57-58 оқиды. Крассворд құрастырады.

 

 

             

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив