Қазақ әдебиеті 5 сынып "Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы"

  Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

«Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі

Мектеп: «№31 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Конаева Салтанат Базарбековна

Сынып: 5 Қазақ әдебиеті

Қатысқандар: 20

 

Қатыспағандар:

 

Сабақтың тақырыбы

Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

5Б/С4.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу

 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

мәтіннің негізгі идеясын толық түсінеді, оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай алады, сыни хабарлама жазады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

бейнеролик пен шығармадан алған  әсерлерімен бөлісіп,  сыни хабарламаны еркін жазады, берілген тапсырманы түсініп, мәтін құрастырады, сұраққа сенімді жауап береді. 

 

Кейбір оқушылар орындай алады:

өз ойын толық жеткізіп, дәлел келтіре алады. «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызындағы қазақ жерінің байлығы туралы сыни талдауына баға береді

 

Бағалау критерийі

·         мәтіннің негізгі идеясын түсінуі

·         шығармадан алған әсерін талдай алуы

·         жазба жұмысын жазуы

·         әсер еткен тұстары жайлы пікір жазуы

·         сұраққа еркін жауап беруі

·         өз ойларын толық жеткізуі

·         дәлел келтіре алуы

·         аңызға сыни баға беруі

 

 

Тілдік мақсаттар

Оқушы орындай алады: Асан қайғы шығармасынан алған әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жаза алады.

 

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ғаріп, желмая, жерұйық, шідер, өңгеру, бөктеру

Талқылауға арналған сұрақтар:

Аңыздың негізгі идеясы не деп ойлайсың?

Асан қайғы қандай жерлерді аралаған?

Асан қайғы жерлерге қандай сын айтты?

Аңыздың қандай тәрбиелік мәні бар?

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар Асан қайғы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызын оқыту барысында ішінара оқырманға жеткізіледі.

Пəнаралық байланыс

география, тарих

Алдыңғы білім

Алдыңғы алған білімдерін жаңа тақырыппен байланыстыру мақсатында "Өз миыңды суретте" әдісі  бойынша  оқушыларға мидың суреті таратылып беріледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

7мин

Ұйымдастыру кезеңі:

1.      Сәлемдесу

2.      «Бәрі өз қолында» атты көңіл күй ахуалын тудыратын шеңбер шаттығын өткізу

3.      Оқушыларды топқа берілген жер атаулары бойынша суреттерді алу арқылы топтастыру

4.      Сабақтың мақсаты мен критерийлерімен таныстыру

 

 

 

Жазулар:

Маңғыстау

Жетісу

Баянауыл

Жуалы

 

 

Сабақтың ортасы

33мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерийлер

 С. 1- тапсырма «ПОПС» әдісі  (8 мин)

Интербелсенді тақтада берілген ашық сұрақтарды негізге ала отырып,  деңгейлік тапсырмаларды орындайды. Топта отырған оқушылардың деңгейіне байланысты төмендегі түстер сияқты қолдарына стикер жабыстырылады. Қолындағы түс пен сұрақтың түсін сәйкестендіріп, ПОПС әдісі арқылы жауап береді.

 

Менің ойымша, бұл...

Себебі, мен былай түсіндірер едім....

Оны мен мына мысалдармен дәлелдеймін.....

Осыған байланысты мынандай қорытынды шығарамын.....

 

Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға:

Асан қайғы жел маясына мініп халқына Жерұйық іздейді. Сонда «Жерұйық» дегеніміз қандай жер және бүгінгі заманда қазақ халқы өз жерұйығын тапты ма?  Мысалдар арқылы дәлелдеп көрелік.

 

Қолдауды аз қажет ететін оқушыларға:

Асан қайғы атамыз сияқты сендердің   ойларыңша, қазіргі Қазақстанның жерұйығы қай жер? Неге?

 

Қолдауды қажет ететін оқушыларға:

Жер – Ана, туған жер, атамекен, киелі жер және   т.б. Осы тіркестер төңірегінде өз пікірлеріңізді білдірсеңіздер.

 

1.      Ашық сұрақ бойынша өз ойларын айтады.

2.      Мысалдар арқылы дәлел келтіреді.

3.      Сұраққа еркін жауап береді.

 

 

Т. 2-тапсырма «Сәлемдеме жіберіңіз» әдісі

 (15 мин)

Қорапшаға салынған әр түрлі тапсырмалар топ алдына ұсынылады.

 

1- топ. Жер – суға арналған мақал-мәтелдер жазады

2 - топ. Туған жерге деген сағынышын хатпен     білдіреді.

3 – топ. Берілген суреттерге байланысты бүгінгі Қазақстанның жер байлығы туралы шолу жазады.

 

 

4 – топ. Берілген сұрақтар бойынша мәтін құрастырады.

1. Асан қайғының жерұйықты іздеудегі мақсаты, арманы неде деп ойлайсыңдар?

2. Маңғыстау жері туралы не деген? Түсіндір.

3. Жетісуды қандай адамға ыңғайлы жер деген?

4. Аспара деген қай жер?

5. Баянауылды Асан қайғы өзіне қандай қоныс етіпті?

6. Жуалы жер туралы қалай деген екен?

7. Қарсақбай аймағын туралы не айтыпты?

8.Шыңғырлау өзенін көргенде, төрт түліктің қайсысына шұрайлы жер екен депті?

9. Асан қайғы қай жерде қайтыс болған?

10. Сендер үшін жерұйық қай жер деп ойлайсыңдар?

 

1.      Сұрақтардың мағынасын түсінеді

2.      Сұраққа дұрыс жауап береді

3.      Мәтінді дұрыс құрастырады

 

 

ЖЖ. 3- тапсырма «Еркін жазу» әдісі  (10 мин)

Оқушылар Қазақ жері тура бейнероликті тамашалап алады. «Әркімнің туған жері - Жерұйық» тақырыбы  негізінде шығарма мен бейнероликтен алған әсерлерімен бөлісіп, өз пікірлерін білдіру аясында сыни хабарлама жазады.

 

1. Хабарлама негізінде ойын жинақтайды

2. Аңыз туралы жалпы тұжырым жасайды

3. Қазақ жерінің байлығы туралы сыни баға береді

 

Интербелсенді тақта

Үлестірме қағаздар, жасыл, сары, қызыл түсті стикерлер

 

Бас бармақ

дұрыс

 

бұрыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме қағаздар, суреттер, қорапша

      

      Бас бармақ

     дұрыс

 

      бұрыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=4vaL8iYCkZk

Қолпаштау

 

Сабақтың соңы

5мин

Кері байланыс «Пирамида»

1.      Сабақ туралы білгенім........

2.      Топта қалай жұмыс жасадым: өте жақсы /жақсы

3.      Сабақтан алған әсерім............

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау

«Бас бармақ» пен «Қолпаштау» арқылы жүзеге асырылады

Үлестірмелі қағаздар

 

 

Қосымша мәлімет

 

 

Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға  тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс-денсаулық және  қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Оқу үдерісі оқушылардың әртүрлі топтарына арнайы бағдарланды.

 

Оқушылардың жеке қабілеттері ескерілді.

 

Оқушылардың  даму үдерістеріне қолдау көрсетілді.

 

Қалыптастырушы бағалау оқуды қолдады.

 

Алған білімін қорытындылау мақсатында «Пирамида» кері байланысы ұсынылады. « Бас бармақ» және «Қолпаштау» әдісі  арқылы топтық жұмыс жасап отырғандармен қоса, сабақта белсенді қатысып отырған оқушылар мадақтаумен бағаланатын болады.

 

 

 

 

 

 

 

Тарихымызға қатысты, жер-су аттары болғандықтан Қазақстан тарихы , география пәндерімен байланысады, АКТ-дан тапсырмалар ұсынылады.  Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы сияқты жалпыұлттық құндылығымызды жетілдіруге бағытталады.

           

 

 

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив