Күш

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы

Бағалау түрлері

Басталуы

5 мин

 

 

 

  

 

Жаңа білім

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

8

 

 

Сергіту сәті

2 мин

 

Аяқталуы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты бекіту

3 мин

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау 2 мин

 

Үйге тапсырма

2 мин

І.Ұйымдастыру . Психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Ыстық доп»

ІІ.Тірек - білімді тексеру.

    1. «Бәріміз біріміз үшін!» (асықтар арқылы сұраққа жауап)

    2.Формуланы еске түсірейік (кесте арқылы)тақтамен жұмыс жасау.

3.Физикалық шамалардың өлшем бірліктерін сәйкестендіріңдер. (карточка)

 

 

 «Миға шабуыл» әдісі: сөзжұмбақ

 

к

и

л

о

г

р

а

м

м

к

ү

н

 

ш

о

л

п

а

н

·        Массаның өлшем бірлігі

·         Ең жарық жұлдыз

·         Күн жүйесіндегі планета

ІІІ.Жаңа сабақты түсіндіру. Слайд және  білім ленд арқылы бейне жазбалар көрсету.

 IV.Физикалық диктант:

1.Денелердің өзара әсерін сипаттайтын шама   ........(күш) деп аталады.

 2.Күш .......(сандық мәнімен және бағытымен )  сипатталады.

3.Күш бірлігі ретінде .........(Ньютон)           Қабылдаған.

V. Джигсо әдісі. (топтастыру бірігіп құру)

                      үйкеліс

ауырлық          КҮш              серпімділік

 Ғ белгісі                                 өлшем    бірлігі H            Ньютон

 

 VI. Ой-толғаныс (Венн диаграммасы).

        күш       ұқсастығы    иннерция


 
 «Өлең құрастыру»

 Бүгін оқыған тақырыбымыз  -    (күш)

Шала білсек алатынымыз  -        (үш)

Он ойланып, жүз толғанып –      (піш)

Ең керегін бестік қылып –             (іш)

VII. Кім көп біледі?(Тест)

1. ”Көптің күші бірлікте” деген аталы сөзде  ...... ұғым қолданылады.

    А) Күш.      В)Уақыт.        Е)Масса .       Д) Инерция.

2 .   .......... күштің түсу нүктесі болып табылады.

    А) кесінді аяғы.      В)   Кесінді басы.

   С) Кесінді ұзындығы.    Д) Түзу сызық.

 3. Дене массасының оның көлеміне қатынасына тең физикалық шама .......деп аталады.

  А) көлем.    В) тығыздық. С) масса  Д)  күш.                                   

 

 4. 3 кН да      ............  Н бар.

 А) 30.        В) 30000           С)  3000 Н              Д) 3 Н

 5. SI жүйесінде күш бірлігі:

               А)  кг.          В) Н.        С)   кН.      Д)   м3   

 

VIII. Инсерт (түртіп алу)

 

Білемін

Білдім

Білгім келеді

 

 

 

 

 

 «Бес саусақ»

Суретін салып, саусақтар бағалауды көрсетеді.

Бас бармақ- бұл керемет, маған қатты ұнады!

Сұқ саусақ –бұған көңіл аудару керек! Ортан терек- бұл маған мүлдем ұнамады!

Аты жоқ саусақ- атмосфера бұл жерде... болды.

Шынашақ-маған .... жетпеді.

 

Оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын.

 

§15 Күш. Оқу ,өлең құрастыру.

 

 

 

 

Тапсырманы орындаған әр балаға конфеттер беріп отырамын.

Сабақтың

тақырыбы :§15 Күш

Мұғалімнің аты-жөні:  Абдикаримова Зулхия Балтабековна

Күні: 30.11.17ж

Сынып :

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағаноқушылар саны: 0

Жалпы

мақсаты :

Оқушыларға жаңа физикалық шама-күш ұғымы мен оның түрлері, өлшем бірлігі, күштің векторлық шама екенін түсіндіру, терең мағлұмат беру.

Күтілетін нәтижелері:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Физикалық шамаларға мысалдар келтіре алады, оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Фиизикалық ұғымдармен таныстыру олардың мағынасын ашу. Ғылыми-техникалық жетістіктерінің ерекшеліктеріне тоқталады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Негізгі түйінді идеялар:

1) Оқушылардың күш,  ұғымын күнделікті өмірмен байланыстыра білуіне және оны жақсы жақтарынан қолдана білуге тәрбиелеу.

2) Олардың қалыпты жұмыс істеу мүмкіндік жасау.

   

Сабақта қолданылатын  материалдар

Бейнероликтер, слайдтар, оқулық, интерактивті  тақта, стикер, Флипчарт, фламастерлер

Оқыту  әдістері

 

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

АКТ

СТО

1.Жеке жұмыс, «миға шабуыл» әдісі, демонстрациялық, джигсо әдісі

 

Дерек көздері

Видео , слайдттар

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив