М.Әуезов «Әжемнің әңгімесі»

Ақмола облысы Көкшетау қаласы

№2Красный Яр орта мектебі

Даниярова С.А.                              

Қысқа мерзімді сабақ жоспары                          

 Пән

әдебиет

Сабақ тақырыбы

М.Әуезов «Әжемнің әңгімесі»

Сынып «6б»

Мерзімі

Сабақтың жалпы мақсаты

Жазушының өмірбаянымен танысады, әңгіменің мазмұнын түсінеді, жоспар құруға дағдыларын шыңдайды

Негізгі идеялар

Оқушылар мәтінмен жұмыс істеу барысында  А.Құнанбаев туралы білгендерін тиянақтайды, тәрбиелеген анасы мен әжесі жайында біледі, ақынның балалық шағы жайында әңгімеден оқиды

ресурстар

Оқулық, қосымша  суреттер, М.Әуезовтың , «Жас Абай»( Ә. Қастеев)  киіз үй суреті, домбыра (макет)

Оқытудағы нәтиже

Сөздікпен жұмыс жасайды, әдебиетте портрет  не екенін біледі, сөздікте берілген 8 сөзді меңгереді, мәтінге сұрақ қоя алады

 

Сабақ барысы

Кезең, уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қолданылатын модуль, әдіс- тәсілдер

Бағалау

Дескрипторлар

Жауабы толық-2 балл

Толық емес-1 балл

Жауабы жоқ- 0 балл

Ұйымдастыру кезеңі

4 мин.

 

Психологиялық ахуал туғызу, шаттық шеңбері

Мозаика арқылы  2 топқа бөлінеді

Бағалау критерийлері хабарланады

Оқушылар сабаққа дайындығын жүргізеді.

«Кім бақытты болғысы келеді?» тренингі.

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Өзін-өзі реттеу, өзін-өзі  басқару.

 

Формативті

(Вербалды, бейвербалды.)

 

 

 

 

 

 

Білу

 

7мин.

 

«Миға шабуыл»

Балаларға ана және әже сөздеріне ассоциация құру ұсынылады.

 

Оқушылар әже, ана сөздеріне ассоциация құрайды, постер жасайды, қорғайды

 

Сын тұрғысынан ойлау, бірлескен топтық жұмыс.

Оқытуды басқару және көшбасшылық

Топтардың өзара бағалауы,

Оқу үшін бағалау   және оқуды бағалау(формативтік бағалау ,жасыл, сары шеңберлер арқылы)

Түсіну 7 минут

Балаларға  жаңа сөздікпен танысу ұсынылады

Жаңа сөздікті пайдаланып ,

мұғалім оқушыларға «Абай жолы» романынан үзінді оқуға ұсынады

Мәтін оқылады , 3 абзац

 

1.Балалар жаңа сөздікпен танысады, сөздікке жазады, мағынасын ашады

2.Балалар кезекпен  мәтінді оқиды, аударады.

 

 

Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу

Бағалау парағы арқылы

қолдану

6 минут минут

 

Мұғалім мәтіннің мазмұнын меңгеру деңгейін білу мақсатымен жоспар жасауды ұсынады.

 

Мәтін мазмұнын қолданып, әңгімеге жоспар құрай алады

 

Өзін-өзі реттеу

 

Ұжымдық жұмыс

 

 

Жұптық бағалау

Бағалау парағы

Сергіту сәті 3 минут

Оқушылар орындарынан тұрып жаттығу жасайды.Музыка ырғағына мұрынмен, иықпен , аяқпен  ауада сандар  жазады, бой сергітеді.

Талдау 5минут

Мазмұны бойынша тапсырмалар орындау беріледі

1.тілдік талдау жасай алады

 (антонимдер, синонимдер  табады)

3. Абайдың портретін әңгімелеп айтады

Бірлескен топтық жұмыс,

Жас ерекшеліктеріне сай оқыту

Талантты және дарынды баланы оқыту.АКТ.

Жұптық бағалау

(бағалау парағы арқылы)

жинақтау

5 мин

Сабақтың қорытындылау.

Мәтін мазмұнын қолданып, әңгімеге жоспар құрай алады

 

Блумның алты күлтесі әдісі.АКТ

Формативті, екі жұлдыз бір тілек

Бағалау 5минут

Балалардың ойларын тұжырымдау, тиянақтау, жинақтауға бағыт береді

Жіңішке және жуан сұрақтар  арқылы

 

«Көрші » ойыны арқылы

Сумативтік бағалау

Рефлексия  2 минут

Кері байланыс,  әсерлерін стикерге жазады , тақтаға іледі       

Үй жұмысы

1 минут

1.Әңгімені толық оқу;   2. 8 жаңа сөздік жаттау

3. ментальды карта жасау(Абай, әжесі, анасы-деңгейлік тапсырма) 4.М.Әуезовтың өмірбаянын білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив