"Тығыздықты есептеу" тақырыбындағы қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Тығыздық

 

Мектеп:Базылбек Ахметов атындағы орта мектеп КММ

Күні: 1. 2017

Мұғалім: Нургазинова Д. А.

Сынып:   7

Қатысты: 8       Қатыспағаны: 0

Сабақ тақырыбы

Тығыздықты есептеу

Оқу мақсаты:

тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушы тығыздықтың анықтамасын, формуласын біледі

Көпшілігі туынды өлшем бірліктерді ХБЖ- не келтіре алады және

тығыздық формуласын   қолданып есептер шығарады

Кейбірі   практикалық жұмыс арқылы сұйықтың, дененің тығыздықтарын анықтап, қорытынды жасайды

 

Бағалау критерийі

 

Заттың тығыздығын есептеу формуласын қолданып есептер шығарады

Денелер тығыздығының аз, көптігін көлемі мен массаларын салыстырып анықтайды

Дене тығыздықтарын эксперимент жүзінде анықтайды

Тілдік мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер: масса, көлем, өлшеу, дене, тығыздық, мензурка

Құндылықтарға баулу

Еңбек өнімділігін арттыру, жолдастарын тыңдай білу, ой пікірлерімен санасу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау

Пәнаралық байланыс

математика, бейнелеу өнері

Алдыңғы білім

физикалық шамаларды ХБЖ не келтіру, дұрыс, дұрыс емес пішінді дене көлемін анықтау, масса, заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған   жаттығуларының түрлері

Ресурстар

Сабақ басы

4 мин

 

Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру

«білім шеңбері» стратегиясы бойынша тығыздық өлшем бірліктерін, формуласын қайталау арқылы психологиялық ахуал туғызу.

Қалыптастырушы бағалау : бас бармақ

Шаттық шеңбері

6 мин

Ойлан жұптас, талқыла

І топ тапсырмасы

1.Кестені толтыр

2.Өлшемдері бірдей білеушелердің қайсысының тығыздығы ең жоғары?

ІІ топ тапсырмасы

Блоктардың қайсысының тығыздығы үлкен? Өсу ретімен орналастырыңыз. Әрқайсысының массасы 800 кг

Слаидтағы

тапсырмалар

Қосымша 1

 

Қалыптастырушы бағалау: үш шапалақ

 

Сабақ ортасы

10 мин

Топпен жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар таратылады

І топ тапсырмалары

1.Бір заттың 2,5 м3 көлемінің массасы 400 кг болса, заттың   тығыздығын   анықта

2. Цистернаға 3 т су сыяды. Осы цистернаға 2,5 м3 бензин құюға бола ма?

3. Кубтың барлық жақтарының ауданы 600 см2, ал кубты жасаған заттың тығыздығы 2700 кг/м3 болса, оның массасы қандай болады?

ІІ топ тапсырмасы

1. Массасы   88 кг қарағай көлемін анықта.

2. Жиналған шөп массасы 80 кг және мөлшері 80х 40х50 см. Осы престелген шөптің тығыздығын табыңдар

3. Әрбір цистернаның   сыйымдылығы 25м3 болса, 1000т мұнайды тасу үшін қанша темір жол цистернасы керек?

Қалыптастырушы бағалау: оқушылар бір бірін қызыл, сары, жасыл стикерлер арқылы бағалайды

Есептер   жазылған қызыл, жасыл, сары түсті   үлестірмелі қағаздар

 

 

Сергіту минуты

Қазір бізде сергіту сәті

Сендерге келесі тапсырма шартын анықтау керек.

Кабинетте жасырылған   стикерлерді тауып, берілген тапсырмаларды анықтаңдар.

Тапсырма жазылған стикерлер

8 мин

«IDEAL» әдісі   (топтық жұмыс)

Тапсырма №1   тәжірибе жасау

Сұйық май тығыздығын анықтап, таблицалық мәнмен салыстыр

Тапсырма №2 Қарағай білеуше тығыздығын анықтап, таблицалық мәнмен салыстыр

I-мәтін мазмұнындағы ахуалды анықтау

D-ахуалды сипаттау

E-ахуалды шешу жолдарын анықтау

A-мәселені шешу жолын көрсету

L-қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау

Қалыптастырушы бағалау: Жұлдызшалар арқылы мұғалім бағалайды

Тапсы рма жазылған

үлестірмелі қағаз

құралдар: мензурка, электронды таразы,

сұйық май, параллелепипед пішінді дене

Қосымша 3

Сабақ соңы

Үй тапсырмасы

Үй тапсырмасы

Тақырып бойынша үш есеп құрастыру

 

6 мин

«Ішкі, сыртқы шеңбер» әдісі арқылы сабақты

қорытындылау

 

2 мин

 

Рефлексия:   Жеміс ағашы

Жеміс ағашы

Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау жұмысы   сабақта  деңгейлік тапсырмаларға жауап алу, есептерді шығаруда жүзеге асты

-          Үш шапалақ

-          Жұлдызшалар

-          Жеміс ағашы

-          Бас бармақ

-          Мадақтау

-          қолпаштау

Сабақта тәжірибе жасауда оқушыларға арналған қауіпсіздік   ережесі сақталды

Рефлексия

·         Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма?

·         Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

·         Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

·         Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

 

 

·         Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

·         Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

·         Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды.

·         Оқушылардың көпшілігі оқу мақсатына қол жеткізді.

·         Кейбір оқушылардың қабілеті төмен болғандықтан оқу мақсатына жетпеді

 

·         Сабақта саралау оқушы деңгейіне байланысты тапсырмалар беру арқылы дұрыс жүргізілді.

·         Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым.

·         Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ

 

·         Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе:

-Топпен тәжірибе жасауда IDEAL» әдісі   қолданылып, оқушылардың берілген тапсырманы Блум таксономиясындағы ойлау дағдыларының деңгейлері білу,   түсіну, қолдану, талдау, жинақтау үрдістерін жүзеге асырып, қорытынды жасай алды.

-         Оқушылар «Ойлан, жұптас, талқыла » стратегиясы арқылы   берілген тапсырмаларды сәтті орындады

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?

-Тақырып бойынша бейнеүзілімдерді қолдану

-Оқушылардың алдын- ала даярлық тапсырмаларына өте жақсы дайындығы

 

Қорытынды

Сабақ барысында   оқытудың белсенді әдістерін қолданғандықтан оқушылардың көпшілігі берілген тапсырмалар бойынша іздене, талдай, қорытындылай отырып сабақ мақсатына сай білімді алды, және практикада қолдануды меңгерді. Кейбір оқушылар өз деңгейіне сай тапсырмалар берілгендіктен теорияны практикада қолдануда қиындыққа кездеседі. Сондықтан келесі сабақтарда өмірмен байланыс материалдарын қолдануды жолға қою керек.

қосымша 1

7 сынып

Бөлім

Тығыздық

Тақырып

Тығыздықты есептеу

Оқу мақсаты

тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолдану

Ойлау дағдыларының деңгейлері

1.тығыздықтың формуласын біледі

2.тығыздықтың формуласын қолдана алады

3.. көлемдері,массалары бірдей денелердің тығыздықтарын салыстыра алады

4.Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра алады

 

 

 

БК: Заттың тығыздығын есептеу формуласын қолданады

Дескриптор:

Заттың тығыздығын есептеу формуласын қолданып, есептер шығарады

Заттардың тығыздығын көлемі мен массаларын салыстырып анықтайды

 

Қалыптастырушы бағалау

Үш шапалақ

 

 

Қосымша 2

Бөлім

Тығыздық

Тақырып

Тығыздықты есептеу

Оқу мақсаты

тығыздықтың формуласын есептер шығаруда қолдану

Ойлау дағдыларының деңгейлері

1.тығыздықтың формуласын біледі

2.тығыздықтың формуласын қолдана алады

3.Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдыра алады

Тапсырма

І топ тапсырмалары

1.Бір заттың 2,5 м3 көлемінің массасы 400 кг болса, заттың тығыздығын  анықта

2. Цистернаға 3 т су сыяды. Осы цистернаға 2,5 м3 бензин құюға бола ма?

3. Кубтың барлық жақтарының ауданы 600 см2, ал кубты жасаған заттың тығыздығы 2700 кг/м3 болса, оның массасы қандай болады?

ІІ топ тапсырмасы

1. Массасы   88 кг қарағай көлемін анықта.

2. Жиналған шөп массасы 80 кг және мөлшері 80х 40х50 см. Осы престелген шөптің тығыздығын табыңдар

3. Әрбір цистернаның   сыйымдылығы 25м3 болса, 1000т мұнайды тасу үшін қанша темір жол цистернасы керек?

БК:

Формуланы есептер шығаруда қолдану

Дескриптор:

1. Өлшем бірліктерді ХБЖ-не айналдырады

2. тығыздықтың формуласын қолданып есептер шығарады

Қалыптастырушы бағалау

стикер арқылы бір топ мүшелері екінші топ мүшелерін бағалайды.

 

 

Қосымша 3

Бөлім

Тығыздық

Тақырып

Тығыздықты есептеу

Оқу мақсаты

практикалық жұмыс арқылы сұйықтың, дененің тығыздықтарын анықтап, қорытынды жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейлері

1.тығыздықтың формуласын қолдана алады

2. сұйықтың, дененің тығыздықтарын анықтап, қорытынды жасайды

Тапсырма

І топ тапсырмалары

Сұйық май тығыздығын анықтап,   таблицалық мәнмен салыстыр

ІІ топ тапсырмасы

Қарағай білеуше тығыздығын анықтап, таблицалық мәнмен салыстыр

БК:

Формуланы есептер шығаруда қолдану

1 тапсырма дескрипторы: Білім алушы

- cұйық майының массасын анықтайды;

- сұйық май көлемін анықтайды;

- сұйық майдың тығыздығын анықтайды

-қорытынды жасайды

1 тапсырма дескрипторы:

- тәжірибені орындауға қажетті құралдарды анықтайды;

-параллелепипед көлемін анықтайды

- параллелепипед массасын анықтайды

-қорытынды жасайды

 

Қалыптастырушы бағалау

мұғалім жұлдызшалар арқылы бағалайды.

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив