Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі.

Сабақтың тақырыбы: Заттың тығыздығы және тығыздықтың өлшем бірлігі.

Мектеп:Ғ. Абдуллин ат ОЖББМ

Күні: 14.11.17

Мұғалімнің аты-жөні: Зейнетуллаев А.М.

Сынып: 7

Сабақтағы оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

7.2.2.13-тығыздықтың физикалық мағынасын түсіндіру,

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Тығыздық шамасының анықтамасын, формуласын, өлшем бірлігін біледі;

Оқушылардың басым бөлігі:

Заттың тығыздығы  шамасының физикалық мағынасын  түсінеді, формуласын түрлендіре алады;

Кейбір оқушылар:

Заттың тығыздықтарын ажырата алады. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады;

 Бағалау критерийі:

Дене тығыздығына сипаттама бере алады;

Дененің масасы мен көлемін табу арқылы заттың тығыздығын таба біледі.;

Тілдік мақсат:

Арнайы пәндік лексика және терминология:

Заттың тығыздығы ережесін, формуласын тұжырымдап қолдана біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер: көлем,тығыздық, масса

Қазақ тілінде

Орыс тілінде

Ағылшын тілінде

масса

масса

Weight

көлем

обьем

Volume

тығыздық

плотность

Density

     

Оқылым:

Оқулықтағы мәтінмен, тығыздықтар кестесімен жұмыс жасайды

Тыңдалым:

ЭО   арқылы мағлұмат алады.

Айтылым:

Топта талқылап, өзара ой бөліседі,анықтамаларды айта алады;

Жазылым:

Арнайы тілдік терминология , формулаларды , шығарылған есептерді жазады.

Алдыңғы оқу:

Денелердің көлемін табуды, массаны табу мен өлшеуді , өлшем бірліктері, ауыр, жеңіл денелер  болатындығын біледі.

Құндылықтарға баулу:

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы:

Құрмет,ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік.

Пән аралық байланыс:

Жаратылыстану, математика

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз

Бағалау, кері байланыс

Ресурстар

Басы

 

2 минут

1.Ұйымдастыру. (Оқушылармен амандасу,түгендеу, психологиялық ахуал орнату

2. Топқа бөлу: Алдыңғы өтілген тақырып бойынша өз массалары арқылы үш топтарға бөлу.

3.Сөз жұмбақ шешу арқылы тақырыпты ашу

 

 

 

 

 

Су, керосин

 

Білу

 

3 минут

«Әрқашан күн сөнбесін!» жаттығуы

Тақтаға бұлт басқан күннің суреті ілінген.Әр бұлтта тапсырмалар берілген.Соларды орындау барысында күннің көзі ашылады.

1.      «Физика» атауы гректің қандай сөзінен алынған?

2.      Физиканың негізгі мақсаты-

3.      Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері

4.      Жылдамдықтың формуласы

5.      Векторлық және скалярлық шама дегеніміз

6.      Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыс дегеніміз?

      7. Массаның бірлігі ретінде не қабылданған?

      8. Дененің массасын қандай құралмен    

          өлшейді?

 

ҚБ.

«жарайсың»,

«Өте жақсы»,

«керемет»

 

Күннің ,

сұрақтар

жазылған

бұлттың

суреттері

 

Түсіну

 

5 минут

 

«Ой қозғау» әдісі      (W+G)

Проблемалық сұрақтар:  

1. 1 кг мақта ауыр ма, әлде 1 кг темір ауыр ма?

3. Керосинге тастаған  мрамор бөлігі батып кетеді, ал сондай сынап оның бетінде неге қалқиды?

ЭО оқулықты көрсету.

ҚБ.

«Қол сигналдары»

 

 

ЭО-7

 

 

 

 

 

4 минут

«Бір сөйлеммен түйіндеу » әдісі (I)

(Оқушылар осы сұрақтардың жауаптарын бір сөйлеммен түйіндейді)

Критерий

Дескриптор

 

 

 

Жасалған затты сипаттау үшін

Денелердің  көлемдері бірдей болғанымен, олардың массалары  әртүрлі  болатынын біледі-1 б

Заттардың тегіне тәуелділігін ажыратады;

Ол сол заттың ерекше қасиеті екендігін түсінеді.

 

 ҚБ.

«Бір ауыз сөз»

 

 

Стикерлер,

білдім, үйрендім,

есте сақтадым,

ұмтылдым, есте сақтадым.

Сабақтың ортасы

7 минут

          « ЖИГСО»  әдісі  (I)

(топпен бірлесіп оқулықпен жұмыс жасайды)

1 Топ   Заттың тығыздығының анықтамасы.

2 Топ  Заттың тығыздығын есептеу формуласы.

3 Топ  Заттың тығыздығының өлшем бірлігі.

 

 

ҚБ.

Үлкен, кіші смайликтер

 

 

стикерлер , тапсырма парақшалары

3 минут

Жұптық жұмыс: «Анықтамалық кесте»

(Көршіңмен бөліс)

Негізгі ұғымдар

Анықтамасы

Формуласы

Өлшем бірлігі

         
         
         

ҚБ. Қол шапалақтау.

Анықтамалық кесте

 

 

Қолдану

16 минут

Есептер шығару

1.топ

1.Массасы 3кг , ал көлемі 200см3 металдың тығыздығы?

2. Көлемі  15 см3, массасы 117 г машина бөлшегі қандай заттан жасалған? 

2 топ

1.Машинаға арналған болат детальдің массасы 780 г. Оның көлемін анықта.

2. Сыйымдылығы 0,5 м3 баллонда  спирт бар. Егер спирттің тығыздығы 800 кг/м3болса,онда массасы неге тең?

3 топ

1.Шыныдан жасалған  бұйымның көлемі 0,6 дм3. Шынының тығыздығы 2500 кг/м3болса, массасы неге тең?

2.Бөлменің өлшемі: ұзындығы 4м; ені 2,5м; биіктігі 2м. Егер осы бөлмедегі ауаның тығыздығы 1,3 кг/м3 болса , онда бөлмені толтырып тұрған ауаның  массасы қандай?

Критерий

Дескриптор

Заттың тығыздығын есептеу формуласын және оны  түрлендіруді біледі

Есептің шартына сәйкес берілгенін, табу керектігін жаза алады;

Өлшем бірліктерін ХБЖ – не келтіре алады;

Есептерді шығару кезінде формулаларды  тиімді пайдаланып , түрлендірулерді жасай алады;

Сандық, сапалық есептерді шығара алады;

 
 

 

 

 

Есептер жазылған парақшалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Сабақтың соңы

Талдау

3 минут

Жеке жұмыс:   (I)    Жалғасын тап….

1. Заттың тығыздығы дегеніміз-

2. Заттың тығыздығы мына формуламен анықталады:

ρ=

3. Мына шамалардың өлшем бірліктерін жаз:

[m]=______

[V]=______

[ρ]=_______

4.Көлемі 1 л өсімдік майының массасы

920 г. Майдың тығыздығын тап.

Критерий

Дескриптор

 

Заттың тығыздығын есептеу формуласын және оны  түрлендіруді біледі

Тығыздық анықтамасын біледі;

Тығыздықтың формуласын біледі;

Негізгі физикалық шамалардың ХБЖ-гі өлшем бірліктерін біледі;

Есептерді шығару кезінде формулаларды  тиімді пайдаланып , түрлендірулерді жасай алады;

ҚБ. «Қол сигналдары әдістері»

 

Жеке жұмыс  парақшалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

 

Жинақтау

 

2 минут

«Бес саусақ » әдісі   ( I )

Бас бармақ — Басты тақырып. Мәселе қандай болды?

Балалы үйрек — Бірігу. Біз топта қандай жұмыс жасадық, кімге көмектестім, кімге риза болдым?

Ортан терек — Ойлану.  Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек — Шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкене бөбек — Көңіл-күй.  Сабақта өзімді қалай сезіндім?

 

«Бес саусақ»макеті.

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив