Рационал сандарға амалдар қолдану

15.12.17

Мug’alimi: Аmantaeva J.E.

Sabaqtyn’ atay’y

Рационал сандарға амалдар қолдану

Silteme             

Математика  6 сынып, Т.Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары

Jalpy maqsaty

 

Оқушылар рационал сандарға амалдарды қолданып түсіну, бекіту, есеп шығару дағдыларын қалыптастыру. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.   

Mindetteri

 

·         Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту

·         Өткен  тақырыптарды  оқушылардың бар білімдерін пайдалана отырып жеткізу

·         Амалдарды орындау дағдыларын қалыптастыру

Мug’alim u’s’in oqу’  na’tijeleri

·         Оқушылардың бірін-бірі сынау арқылы аталған тақырыпты пысықтау

·         Берілген тапсырмаларды жұпта орындауға үйрету.

  • Оқушылардың өзін және достарын бағалауға дағдыландыру
  • Есеп шығаруда ережелерді қолдана білу дағдысы 
  •  математикалық тілде сөйлеу қабілеттері.

Sabaqtyn’ тu’ri, a’disi ta’silderi

топпен жұмыс, диалогтық оқыту, сұрақ-жауап, көшбасшылық, сыни тұрғыдан ойлау технологиясы

Sabaqtyn’ ko’rnekiligi

 слайдтар, топтарға арналған тапсырма, үлестірме тапсырмалар

 

Кu’tіlеtіn na’ti’je

Оқушылар рационал сандарға байланысты амалдарды толық орындай алады. Ережелерін біледі, түсінеді. Жұппен жұмыс жасай отырып, бірлесіп білім алады.

Ui’ymdastyry’

kezen’i

1.      Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

Сабақтың барысы

2. Мұғалімнің іс-әрекеті

                                      Оқушының іс-әрекеті             

Қызығушылығын ояту.  (Слайд арқылы көрсетіледі)          тарихи мәлімет

VIІ ғасырда өмір сүрген үнді математигі Брахмагупта оң сандарды «мүлік», теріс сандарды «қарыз» түсінігімен байланыстырған. Теріс сандарды қосу және азайту ережелерін былай айтқан: «екі мүліктің қосындысы мүлік», «екі қарыздың қосындысы қарыз».

ЕЖЕЛГІ ЕРЕЖЕЛЕР

1)      Менің досымның досы-менің досым  (+Х)∙(+Х)=(+Х)

2)      Менің дұшпанымның досы-менің дұшпаным

 (-Х)∙(+Х)=(-Х)

3)      Менің досымның дұшпаны-менің дұшпаным

 (+Х)∙(-Х)=(-Х)

4)      Менің дұшпанымның дұшпаны-менің досым

 (-Х)∙(-Х)=(+Х)

 

Ой қозғау

 

   «+» tan’basy

 «-» tan’basy

Таңбалары бірдей сандарды қосу ережесі                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Таңбалары әртүрлі сандарды қосу ережесі

Таңбалары бірдей сандарды азайту ережесі

Таңбалары әртүрлі сандарды азайту ережесі

 «:» tan’basy

 « * » tan’basy

Таңбалары бірдей сандарды бөлу ережесі

Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу ережесі

Таңбалары бірдей сандарды көбейту ережесі

Таңбалары әртүрлі сандарды көбейту ережесі

 

ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫС

№1

 

+5,8-3,1+0,6=3,3 млн. пайда тапты

 

№2

Әлияның ойлаған санын – 6-ға көбейтіп, 8,8 – ді қосқанда, қосынды – 67,4-ке тең болды. Әлия қандай сан ойлады?

Х .(-6)+8,8 = - 67,4

-6х=-67,4-8,8

-6х = - 76,2

Х = 12,7

Әр оқушы өзіне берілген тапсырмаларды орындайды. Жұпта талдайды, дұрыс не бұрыс екендігін айтады. Интерактивті тақтада дұрыс жауабымен тексереді

ДЕҢГЕЙЛІК ТАПСЫРМА

І деңгей      (2)

ІІ деңгей                   (3)

ІІІ – деңгей          (5)

а) – 5+(- 6)
б) 7+(- 7)

Салыстыр

а) – 5, 9+3, 6 және 5, 9+(- 3, 6)

б) 4, 5+(- 1, 6) және 1, 6+(- 4, 5)

 Өрнекті ықшамда:

а) а + (- в)- 2а
б) – а+(- в)+2а – в

І деңгей

ІІ деңгей

ІІІ – деңгей:

А) – 5+(- 6)=-11
Б) 7+(- 7)=0

Салыстыр

А) – 5, 9+3, 6 < 5, 9+(- 3, 6)

Ә) 4, 5+(- 1, 6) >1, 6+(- 4, 5)

Өрнекті ықшамда:

А) а + (- в)- 2а= -а-в
б) – а+(- в)+2а – в = а-2в

Сергіту сәті  Логикалық есеп, жұмбақ шешу

 

 

Бұл ойында  1-6 цифрларын қолдану арқылы, қай бағытта санаса да, 9          

санын шығару керек

 

ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ

1.     Қосуды орында:   -11,6+(-4,8)

              А/-16,4            В/  -7,1           С/-15,9         Д/ 7,1

2.     Азайтуды орында: -4,7-(-3,1)

             А/ -1,6              В/ 7,8              С.    1,6         Д/  -7,8

3.     Амалды орында: -5*0,3

           А/ -1,5                В/ -0,15            С/   15          Д/  1,5

4.     Амалды орында: -1,2/(-4)

          А/ -3                  В/  0,3               С/  3             Д/  -0,3

5.     Теңдеуді шеш: -5/а=-10

         А/ 2                  В/  -2                    С/ 0,5           Д/ -0,5

 

ЖАУАБЫ

1.    А/-16,4   

2.    А/ -1,6     

3.    А/ -1,5    

4.   В/  0,3   

5.   С/ 0,5 

 

   

Үйге тапсырма                     

 Сандар туралы мәлімет жинау

Рационал сандарға амалдар қолдануға есептер құрастырып келу

Берілген тапсырманы күнделікке жазып алу

           

 

 

                     

Оқушының

тегі-аты

Үй жұмысы

Ой қозғау

Жұптық тапсырма

Деңгейлік тапсырма

Логикалық тапсырма

Тест тапсырмалары

қорытынды

 

9

10

3

10

5

5

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру