Кесте. Кестені құру.

Күні:02.03.2018ж

Сынып:

Мектеп: «А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Авдарсоль А

Сабақ тақырыбы

Кесте. Кестені құру.

Сабақ мақсаттары

Мәтіндік процессорда кесте құруды және онымен жұмыс жасауды меңгерту.

Жетістік критерийлері

·         Кестені құруды және толтыруды үйренеді.

·         Кестеге мәліметтерді енгізеді және пішіндейді

Тілдік  мақсаттар

 

Пәндік лексика және терминалогия: Кесте, жол, баған, ұяшық

Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер

·         Кесте- бұл………… тұрады.

·         Кестенің екі ұяшығын біріктіру үшін …….. қажет

·         Кестені құру……. алгоритмін жаз.

Ойлау дағдылары

түсіну, қолдану

Құндылықтарды    дарыту

Оқушыларды ұқыптылыққа,жұппен жұмыс жасаған кезде ұйымшылдыққа және бір-бірінің пікірін сыйлауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Орыс тілімен байланысты:

вставка,вставить таблицу, конструктор,макет.

Бастапқы білім

Кесте сызу біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспар ланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5       Минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

  10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   15 минут

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Психологиялық ахуал орнату.

Психологиялық дайындық.

Мейірімді жүрекпен(жүректерін ұстайды)

Ақ пейілді тілекпен(қолдарын көкке көтереді)

Амандасып алайық(бір-бірінің қолдарын ұстайды)

Бір жадырап қалайық( бір-біріне қарап күлімдейді)

Еңбек етіп ерінбей,

Жақсы баға алайық!( бас бармақтарын көрсетеді)

Сабаққа көңілді,жағымды әсермен кіріседі.

Өтілген тақырып бойынша тапсырма."Kahoot"

бағдарламасы бойынша тест сұрақтарына жауап беріңіздер.Тест 1 дұрыс жауапты.

ТЕСТ

1.Мына берілген қандай тізім?

1.       Нан

2.       Сүт

3.       Кәмпиттер

А) нөмірленген

В) деңгейлі

С) маркерленген

D) сызықты

 

2.Мыналардың қайсысын бірнеше бағанға орналастыруға болады:

А) әңгіме

В) өлең

С) баяндама

D) шығарма

3.Мына берілген қандай тізім?

  • Нан
  • Сүт
  • Кәмпиттер

А) нөмірленген

В) деңгейлі

С) маркерленген

D) сызықты

4.Артығын таңдаңдар

А) WordPad

В) Microsoft Word

С) Paint

D) Блокнот

5.Құжатты сақтау бұйрығы қайда орналасқан?

А) Жолақтың басты тіркеме парағында

В) Файл мәзірінде

С) Оffice батырмасының мәзірінде

D) Тек пернетақтадан қол жетімді

Сабақтың тақырыбын ашу

Оқушылар   Ребусты шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбын шығарады.

Олай болса бүгінгі сабақтың мақсаты қандай болады деп ойлайсыздар?

Сабақтың мақсаты,критерийлері айтылады.

«Мәтіндік процессорда кестелерді құру және редакциялау тәсілдері» бейнежазба арқылы кесте элементтерін оқушылар түсінеді.

1-тапсырма. Бейнежазбаны  көру барысында мұқият тыңдаңыздар, кестені құрудың жолын дәптерге жазыңдар

1-тапсырма  Жұптық жұмыс.

 

Дескриптор:

-          Кестеге стильдердің қолданылуын көрсетеді.

-          Кестенің анықтамасын анықтайды.

-          Ұяшыққа енгізілетін ақпаратты көрсетеді.

-          Кестенің жоғарғы жолы кестенің тақырыбы болатынын көрсетеді.

 

2-тапсырма Жеке жұмыс

А деңгейі

Өздеріңнің апталық сабақ кестеңді жаз, яғни жол саны-6, баған саны-6 болатын кесте құр. Жолдарға сабақтардың нөмірін, ал бағандарға дүйсенбіден жұмаға дейінгі  апта күндерін орналастырыңдар.

 

Сабақ кестесі

 

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

-          Жол саны-6, баған саны-6 болатын кесте құрады.

-          Кестеге мәліметтерді қатесіз енгізеді.

 

В деңгейі

Өздеріңнің достарың туралы анықтамалық мәліметтерден тұратын мынадай түрдегі кесте құрыңдар:

 

қ/с

Аты-жөні

Туған күні

телефоны

Мекенжайы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

-          Жол саны-4, баған саны-5 болатын кесте құрады.

-          Кестеге мәліметтерді қатесіз енгізеді.

-          Кестенің бірінші жолын бояйды.

 

 

 

 

 

 

С деңгейі

«Таныстырылымдар» байқауына қатысу кестесін жасаңдар

 

Оқушыларды дайындаған мұғалімдердің аты-жөні

 

байқауға қатысатын оқушылардың аты -жөні

Сыныбы/жасы

 

Ахмедова Самал

Дүйсен Қанат

6 сынып/12 жас

 

Есенов Самат

Асан Рамазан

7сынып/13 жас

 

Темірханов Қайрат

Бейсенбай Еламан

10 сынып/15 жас

 жалпы орта мектеп-гимназиясы

1234567@mail/ru

Байқауды ұйымдастырушы:ЗиятбекАйдос Маратұлы

Байқаудың өту мерзімі

17-25желтоқсан аралығы,2017жыл

         

Дескриптор

-          Кестедегі баған санын, жол санын анықтайды

-          Ұяшықтарды біріктіреді

-          Кестедегі баған атаулары орналасқан ұяшықтарды бояйды

-          Кестеге мәліметтерді қатесіз енгізеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kahoot

 

компьютер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сілтеме: «BilimLand.kz»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы         3 минут

Кері байланыс

«3-2-1» әдісі бойынша төмендегі сөйлемнің бірін таңдап, сөйлемді толықтыр.

3

Мен бүгін үйренген 3-нәрсе...

2

Мен қызықты деп тапқан 2-нәрсе...

1

Мен үшін күрделі 1-сұрақ...

 

Саралау –  Сіз  қандай  тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


 

 

 

 

Сабақтың мақсатына қарай  тапсырма беремін.Тест ,деңгейлік тапсырмалар

Мадақтау

Оқушыларға компьютер алдында отыру кезінде және онымен жұмыс жасауда қауіпсіздік ережелерін сақтау

 

 

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен ?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталдыма?Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?

 

 

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы  да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты  жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы  да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив