Екі таңбалы сандарды қосу жəне азайту алгоритмі.

Ынталандыру.

1-слайд

-Балалар дене шынықтыру сабақтарында

немен айналысамыз?

-Саябақта

жүгіреміз, ұзындыққа секіреміз, қимылды жəне спорт

ойындарын ойнаймыз

 -Спорттағы

жетістік нəтижелері жоғары , танымал адамды кім деп атаймыз?

-«Чемпион» деп атаймыз.

-Дұрыс , біздің бүгінгі сабағымыз «Эстафета» түрінде өтеді. Сондықтан бізге бүгін спортсмен қонақ келді.

 

2-слайд

-Кәне , қонақпен танысайық.

- Бұл қонақты кім біледі?

- Василий Жиров, ол боксер.

- Дұрыс, ол кісі бізге  «эстафеталық» 5  тапсырма әкеліпті. Ұпай санымен көшбасшымызды таңдап, біліміміз бен білігімізді байқамақшы.

 

3-слайд

 

- Тапсырмалармен танысайық:

1-тапсырма:  Текерейік

2-тапсырма:  Санайық

3-тапсырма:  Табайық

4-тапсырма:  Ізденейік

5-тапсырма:  Шешейік

 

***Дайындық кезең( жаңа білімге)

4- слайд

Ө.Қ.Б.

1-тапсырма « Тексерейік»

№1 конверттегі тапсырма:

«Үй тапсырмасын тексереміз

Дәптердегі 14-бет 3 тапсырма .Теңдеуді шеше алдың ба?» -депті

Өзің-өзі тексеру, бағалау.

(бағдаршам көзімен)

Мұғалім:

Көк фишкамен бағалайды.

 

 

 

 


М:Дұрыс 1-тапсырмадағы жарыста  бәріміз

жетістікке жеттік. Жарайсыңдар!

 

 

 

 

Слайд 5

№2 конверттегі тапсырма:

Ұ.Қ.Б

2-тапсырма « Санайық»

Балалар, тапсырмада былай депті :

«Бірліктерді ағылшын тілінде,ондықтарды қазақ тілінде жатқа айтыңдар».

- Ал, кеттік!

Мұғалім: Өте жақсы!

Қара фишкамен жетістіктерін бағалайды.

 Мұғалім бақылайды, бағалайды

.

 

 

 

 

 

6-слайд

Ж.Қ.Б.

3 –тапсырма «Табайық»

№3 конверттегі тапсырмада:

« Ауызша қосу, азайтуды білесің бе? Онда «Жұбыңды тап» ойынын ойна»

Мұғалім өрнек пен жауапты тез таратып береді.

1-жұпта «Өрнектер»

2-жұпта  «Жауаптар»

28+31        59

85-12         73

44+26        70

98-44         54

96-43         53

24+12        36

Мұғалім:

Қонақтар бақылап бағалайды. Дұрыс болса, қол шапалақтайды 3 рет.

Мұғалім жетістіктерін қызыл фишкамен бағалайды.

 

 8-слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

 

 *** Өзектендіру

 Мақсат қою (проблемалық жағдай).

Жазбаша есептеу алгоритмін тұжырымдау, анықтау.

10- слайд Ұ.Ө.Қ.Б. № 4 конверттегі  тапсырмалар.

 

Тақтамен жұмыс

1.Мұғалім:

Кәне, кім тақтаға шығады?

( 2 оқушы шығады).

Ұжымдық бағалау

«Тақтада екі таңбалы сандарды ауызша есептеуді  түсіндіре отырып алгоритм

бойынша шығарыңдар 

 

2. Дәптермен жұмыс

Дәптердегі 14-беттегі №1 тапсырманы жазбаша есептеп шығарыңдар:

 Екі таңбалы сандар, жазбаша есептеулер тəсілдерін жазу( бағандап).

1,2-ші өрнекті 1-ші қатар. 3,4-ші өрнекті 2-ші қат

11-слайд бойынша тексеру

Өзара тексеру. Бір-бірінің дәптерін тексереді, жетістігін бағалайды жет

 

Мұғалім: Тақтадағы өрнекті жазбаша түсіндіріп орындауға 2 оқушы шығады

Оқушы:Екі таңбалы сандарды алгоритм бойынша жазбаша тəсілмен қосуды

жəне азайтудың тəсілдерін түсіндіреді.

.

Ұжымдық  тексеру..

Мұғалім:Сары фишкамен

бағалайды.

 

 

 

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив