Кеңес Оразбекұлы. Елтаңба мен Ту туралы жыр

Сабақтың тақырыбы:

Кеңес Оразбекұлы. Елтаңба мен Ту туралы жыр

Мектеп:№75орта мектеп 

Күні:5.09.18ж

Мұғалім: Кикбаева  З

Сынып:4

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Шығарманы таныстыра отырып, ондағы негізгі ойды сын тұрғысынан ойлау арқылы таба білуге үйрету. Рәміздердің өмірге келу тарихын меңгерту. Мәтінді жүргізіп оқуды қалыптастыру. Мәтін мазмұнын түсініп, негізгі идеясын аша білу. Топпен жұмыс жасай білу.   

 

Сабақтың  мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:                             

Тақырып мазмұнын түінуі тиіс               

Кейбір оқушылар білуге тиіс:                  

Автордың  өзге де шығармаларын.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Шығармамен танысады, ондағы негізгі ойды сын тұрғысынан ойлау арқылы таба білуге үйренеді. Рәміздердің өмірге келу тарихын меңгереді

Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

- ҚР мемлекеттік рәміздердің авторлары кім?

- ҚР мемлекеттік туының авторы кім?

- ҚР мемлекеттік елтаңбасының авторы кім?

- ҚР мемлекеттік әнұранының авторы кім?

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Көгершіндер арқылы топтарға бөлу.

Психологиялық дайындық жасату.
Ана тілім – бала шағым, өркенім,
Ана тілім – болашағым, ертеңім,
Ана тілім – сайын далам, жер, көгім,
Ана тілім – арман, ойым, өрнегім.

Танытырылым.

«Ыстық орындық»  әдісі.

«Мен не үйрендім?» тақырыбына шағын эссе жазып келу.

 

 

Ортасы

 

 Жаңа сабақ

«Ойланайық, пікірлесейік»

Туған ел, Туған жер, Отан туралы қандай мақал - мәтел білесіңдер?

Оқушылар:

1. Туған жердей – жер болмас,

Туған елдей – ел болмас.

2. Туған жердің түні де ыстық, күні де ыстық.

3. Отан – оттан да ыстық.

4. Отан үшін отқа түссең - күймейсің,

Арың үшін алыссаң - өлмейсің....

Оқулықпен жұмыс. Мәтінмен жұмыс.

«Елтаңба мен Ту туралы жыр».

Мұғалім: Мәтінді оқу ережесін сақтап оқы.

Оқушылар: Мәтінді іштей, түсініп, шапшаң оқиды.

Мұғалім: Дауыстап оқыту.

Мұғалім: Мәтінді талдау. Түсінік сұрау.

Оқушылар: түсініктерін айтады. Оқушылармен бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін «Әңгімелесу әдісі» ұсынылады.

Автор портреті.

Сергіту сәті

Орманның бiз емшiсiмiз

Тоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)

Құрт бiткендi жоқ етемiз

Жоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)

Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.

Сергіту жаттығуы жазылған парақша

Аяқталуы

Әр топқа постер жасау тапсырылады.

Топтық тапсырма

Дәптерлеріне жазу.

1-топ

2-топ

3-топ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Бағалау

Сөздік жұмысын жүргізу.

 

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?     

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

           

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?

Бүгін оқушылар неүйренді?

Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?

 

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?

Не ұнады?

Неліктен?

 

 

 

 

 

Дифференциялау

жоспарым жүзегеасты ма?

Тапсырмаларысәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Бөліктің оң жағына

Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?.

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив