Оқушыларды қалай ынталандырамыз?

 

Күні

 

Тақырыбы

Оқушыларды қалай ынталандырамыз?

Мақсаты

Оқушыларды ынталандыратын (уәжді арттыратын) әдіс-тәсілдерді анықтайды.

Оқу нәтижелері

*Уәждің анықтамасын тұжырымдайды; түрлерін ажыратып, ерекшеліктерін анықтайды.

*Уәждің түрлеріне қарай әдіс-тәсілдерді белгілеп, тізімін жасайды.

*Уәждің түрлеріне 2 әдіс-тәсілді жоспарлап, дайындайды .

Ұзақтығы

55 мин

Коучинг барысы

Уақыты

Тапсырмалар

Формативті бағалау

Ресурстар

8 мин

Зейінді шоғырландыру

 

 

- Диагностика

- “ББкҮ” (білемін, білгім келеді, үйрендім)

 

 

 

 

 

 

- Өзара бағалау

A4 немесе флипчарт

маркерлер

Скотч

“Rotation Brainstorming” (ББк)

- Ынталандыру, уәж деген не?

- “Ішкі” және “сыртқы” уәждің айырмашылығы неде?

- Оқушыларды ынталандыруға арналған сіздің білетін немесе қолданатын 2 әдіс-тәсілді жазыңыз.

- Оқушыларды ынталандыру тақырыпта не білгіңіз келеді?

Осы сұрақтар A4 немесе флипчартта (1-1) жазулы болады. Мұғалімдер 1 минут ішінде өз пікірін жазулары керек; уақыт аяқталған кезде, сағат тілімен жылжып, келесі сұраққа жауап береді. Осылай олар барлық сұрақтарға жауап беріп, топта талқылайды.

10 мин

Ақпарат

 

-Бақылау/ тыңдау

 

Сәйкестендіру

Мәтіндер мен теория (МАН)

АКТ

2 топқа бөлініп, уәждің түрлері (1-1) туралы ақпаратты оқып, талқылайды;

“Speed date” (Жедел танысу) - басқа топтың мүшелерімен бөліседі.

* Мини-презентация (ынталандыру, уәж, Чиксентмихайи диаграммасы, топ қарқыны Мен-Біз деңгейлері)

30 мин

Практика

 

- Топтас, бөліс

 

- Өзара бағалау

 

Модерация

 

“Feedback sandwich” (К/б сэндвичі)

 

* 2 топпен жұмыс; Бірінші топ - білетін/ қолданатын "ішкі" уәжді арттыратын  әдіс-тәсілдердің тізімін; ал екінші топ - "сыртқы" уәжді арттыратын әдіс-тәсілдердің тізімін жасайды.

- Тізімдерін ауыстырып, тексереді/қосады.

*Жеке жұмыс, уәждің екі түріне сабақтарға пайдалануға болатын 2 әдіс-тәсілді жоспарлап, дайындайды.

- Бірлесіп бөліседі, тексереді.

10 мин

Кері байланыс

“Шығу билеті”

“Сабақта не үйрендіңіз?”; “Не құнды болды?”

“Келесі сабаққа тілегіңіз”; “Сіз үшін қызықты әрі пайдалы тақырып қандай?”

Стикер

“Tweet it” (Жарияла)

- 2 топқа бөлінеді; әр топтың мүшелері стикерлерге сабақтың түйінін жазып, тақтаға жапсырады. (140 нышан / таңбадан аспау керек)

         

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив