коучинг

Алматы қаласы Жетісу ауданы

№2 жалпы білім беретін мектеп

 

ЖУРЫНОВА ФАРИДА ТЕМИРХАНОВНА−жоғарғы санатты математика пәні мұғалімі

 

Элек.почта:  farida_temir_khan@mail.ru., 8 (707) 976 06 03

 

Коучинг тақырыбы:

  Сыныптың оқу үлгерімін жақсарту жолдарын қарастыру

Мақсаты:

ü  Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін пайдалану арқылы мұғалім мен ата-ананың рөлін арттыру.

ü  Тұлғаның дамуына қолдау көрсету,ата-ананың мектеппен тығыз байланысын нығайту.

Күтілетін нәтиже:

ü  Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы артады.

ü  Оқу- тәрбие үрдісінде мектеп пен ата-ананың  байланысы  үйлесімді қалыптасады .

Ұйымдастыру кезеңі:

(Осы мезетте бір бірімен танысуда жүреді)

Ортада ата-аналар, мұғалімдер «Шаттық шеңберін» құрайды.Шеңберіміз-көктегі жылу беретін күн тәрізді дөңгелек. Шеңберге тұрып біз- бір-бірімізге жылылық, жақсылық сыйлайық.Ата-ана, мұғалімдер есімдеріне сын есім қосып айту арқылы бір біріне жақсы тілектер айтады.

 

Уақыты

Коуч әрекеті

Мұғалімдер мен ата-аналар әрекеті

15.00.-

15.05.

Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру және топқа бөлу.

 

Еркін атмосфера орнату, жақынырақ танысу, мұғалім мен ата-ананың жеке тұлғаның қасиеттерін тану, білу мақсатындағы қарым- қатынас мәдениетін орнықтыру.

 

(«Молекулалар биі»)  (5 мин)

 

Қатысушылар араласып билейді, молекулалар жұптасады, үштен, төрттен, алтыдан араласып билеп, жүріп, бірігеді.

Соңында музыка тоқтағанда, біріккен тобымен орынға отырады.

15.05.-

15.08.

Кіріспе сөз (3 мин)

 

Топтың жұмыс ережесі

Мақсаты таныстырылады.

ü   Берілген тапсырманы жауапкершілікпен,топпен бірлесе орындау!

ü  Топтың әр мүшесінің пікірі құнды!

ü   Уақытты тиімді пайдалану!

 

15.08.-

15.15.

«ДЖИГСО» әдісі (мәтінмен жұмыс) (7 мин)

Мәтінмен танысып, топта талқылайды және жариялайды.(А.В.С деңгейі оқушыларының ерекшеліктері)

15.15.-

15.27.

«Баланы дамыту үшін ата ана не істей алады?» (топта орындайды, сағат тілімен топта айналдырады, қорғайды) (12 мин)

 Топ талқыланған мәселелерді постерге түсіреді, постерлерін қорғайды.

15.27.-

15.30.

«Түсіну теореясы» (ата ана оқушының деңгейін өзі түсініп, анықтап, деңгейін көтеру жолдарын қарастырады.(3 мин)

 

Оқушыны деңгей бойынша анықтау. Аттарын постерге ілу.

15.30.-

15.35.

Сынып жетекшісінің қорытынды сараптама есебі. (5 мин)

Оқушының оқу үлгерімі мен жеткен жетістіктерінен мағлұмат алады.

15.35.-

15.38.

Кері байланыс. (3 мин)

ü   Жиналыста айтылған мәселелердің сізге пайдасы болды ма?

 

15.38.-

15.43

Психологиялық тренинг (5 мин)

Психолог кеңесі

15.42.-

15.45

Кері байланыс. (3 мин)

ü  Бүгінгі коучингтен қандай ой түйдіңіз?                        

ü  Болашақта Сіз не көргіңіз келеді?

«Даналық ағашына» (ой, пікір, тілектерін жазу)

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив