Қандай доп?

 Күні:

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қандай доп?   Сабақ 4

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.7 Оқушыларды   жаңа  тақырыппен таныстыру,білімдерін толықтыру

1.8 Жаңа  лексикалық  тақырыпты  неше? нешінші?  сұрағымен  байланыстыра отырып сұрақтарға дұрыс жауап бере білуге машықтандыру, жаңа  тақырыпқа қатысты сөздік қорларын  кеңейту.

1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Табиғатқа саяхат. Дыбыстар мен әрпі туралы жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты  түсініп оқуына орай ойын толық жеткізуге ,ауыз-екі сөйлеуге, тілдік қорлары дамыйды

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

 Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыс

Өнер, ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Аудиожазба , таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Ата,дедушка

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Аққу болып ұшамыз

Көлге келiп қонамыз

Көлдiң бетiн құшамыз

Қайта самғап ұшамыз.

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

Оқушылар,бос уақыттарыңда немен айналысқанды ұнатасыңдар?

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

Оқулықтағы суреттермен жұмыс. Оқушыларға сұрақтар қою.

- Мына партаның үстінде  нелер тұр?

 

Ойыншықтар тұр.

 

Иә,дұрыс партаның үстінде бір  қатарда  ойыншықтар тұр.

 

Ал, енді осы ойыншықтарды атап жіберейікші.Бұл не? Бұл аю,күшік, қоян,бұзау, жолбарыс,мысық.Жақсы атауларын есімізге түсірдік.

 

Келесі сендерге қоятын сұрағым мынадай.

 

Күшік қатарда нешінші тұр?Үлгігі қарап толық жауап берейік иә, Күшік қатарда екінші тұр. кәнеки балалар дұрыс па? бұрыс па? сендер айта отырыңдар.

 

Сендер қатардағы ойыншықтар нешінші тұр? деген сұраққа дұрыс жауап бердіңдер

 

 

 

Ал енді осы сыныбымыздың ішінде сендерден тұғылып жатқан тағы бір неше ойыншықтарымыз бар, соларды табып сұраққа жауап берейікші  балалар.

 

Мираслав ойыншық сенде ме?   менде жоқ.

 

Ангелина  ойыншық сенде ме?   менде жоқ.

 

Максим ойыншық сенде ме?   иә менде.

 

Максимде қандай ойыншық?  Максимде мәшине.

 

Максимнің мәшинесі нешінші жолда жүріп келеді?  бірінші жолда жүріп келеді.

 

Ритада қандай ойынщық?  Ритада қуыршақ.

 

Ританың қуыршағы өзімен бірге нешінші партада отыр?  екінші партада отыр.

 

Димада қандай ойыншық? Димада асықтар.

 

Диманың қызыл түсті асығы нешінші тұр?  Диманың қызыл түсті асығы үшінші тұр.

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Әппақ болып таң атты,

Түтiн тiке шығады.

Қарлығаштар қанатын

Самғап биiк ұшады.

Топ-топ, топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса, жаса алтын күн

Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады)

Сергіту сәтіне арналған жинақ

Аяқталуы

16 минут

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

 

Жаңа тақырыбымызға байланысты  жақсы жұмыс істедіңдер, білімдеріңді жан –жақты көрсете білдіңдер.

 

Балалар сендер бірінші сынып болғандықтан, балалық сәттерің мәнді де, сәңді болу үшін сендермен  бақытты сәт ойынын ойнатайын деп тұрмын, қазыр бірнеше сұрақ болады,сұраққа дұрыс жауап берген оқушы ойыншықтардың суретін  ұтады.

 

 1) Ойыншық сөзі қалай аударылады.   (Қоян)бұл сөзде қандай тән дыбыс бар Қ

 

2)  Нешінші? сұрағы қалай аударылады?

 

3) Сен нешінші мектепте оқисың?

 

4) Сен нешінші сыныпта оқисың?

 

5) Сенде неше ойыншық бар?

 

6) «Доп» сөзі қалай аударылады?

Жұмбақты оқып,шешуін тап.

Таңмен көзін ашады,

Әлемге нұрын шашады.

Мына суреттердің қайсысы осы жұмбақтың шешуі болады?

   

 

 

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

 

Оқушылар өздері жасаған  бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

 

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив