Рационал сандарға амалдар қолдану

Сабақ тақырыбы:

Рационал сандарға амалдар қолдану

 

Қызылорда облысы

Қазалы қаласы

Ғани Мұратбаев атындағы №17 орта мектеп

Күні:

 Пән мұғалімі: Маңғұтова Айнұр Бақбергенқызы

Сынып: 6 в

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Сіз оқушылардың сабақ соңында нені меңгергенін қалайсыз, (тараудың, модульдің мақсаты болуы мүмкін)

Рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін, ережелерді қолданып есептер шығару жолдарын меңгергенін қалаймын

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

Оқушылар рационал сандарға амалдар қолданып есептер шығару жолдары туралы біледі

 

Оқушылардың басым бөлігі:

Оқушылар рационал сандарға амалдар қолданып есептер шығаруда ережелерді қолдана алады

 

Кейбір оқушылар:

Оқушылар рационал сандарға амалдар қолданып есептер шығару тақырыбына берілген есептерді шығара алады

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?

Рационал сандарға амалдар қолданып есептер шығару жолдарын меңгергенін қалаймын

 

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Сіздің пікіріңізше, оқушылар білетін сөздер мен сөз тіркестерін атап шығыңыз, сабақ барысында пайдаланыңыз.

Оң және теріс сандарға, әр түрлі таңбалы сандарға амалдар қолдану, координаталық түзу, таңбалар ережесі.

 

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Бұл сөйлемдердегі стартерлерді немесе жалғастырғыш сөздерді қамтуы мүмкін (өкінішке орай, меніңше, т.б.)

 

Талқылауға арналған тармақтар: Меніңше рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін есте сақтағанымыз дұрыс сияқты. Келісеміз бе?

Сіз неліктен рационал сандарға амалдар қолдану ережелерін білуіміз  керек екенін  айта аласыз ба?

Жетістік критериі

Жетті

 

Талпынады

Алдыңғы оқу

 

Бірнеше сөйлеммен оқушылардың такырып жайында білетіндерін жинақтау

 

ЖОСПАР

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар

(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Сіз осы тапсырманы орындауға ниеттенетін уақытты айқындаңыз

 

1.Сыныптағы әрекеттер тәртібі

Ұйымдастыру (5 минут)

Оқушылармен сәлемдесіп, сыныптың тазалығына назар аударамын.

Топтастыру жұмысы: Қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдар арқылы топқа бөлу жұмыстары жүргізіледі.

Оқушылар орналасып болған соң, интерактивті тақтадан «Мандарин» презентациясы көрсетіледі. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін жылы шыраймен оқушылардың көңіл-күйлерін сұрап, бүгінгі сабақты жақсы өткізу мақсатында  бір-біріне жымиуларын сұраймын.

Кіріспе

Сіз оқу мақсаттарын қалай ұсынатын боласыз? (5 минут)

Оқушылар бүгінгі тақырып оқулықтың 174-176 беттерінде берілген. Рационал сандарға амалдар қолдану жолдарын барлығымыз білеміз деп ойлаймын. Олай болса, білетінімізді нақтылау үшін математикалық диктант жұмысын орындайық.  

5(минут)

Сабақ барысында жақсы нәтиже көрсету үшін әдеттегідей критерийлер бойынша сабақ барысында  өз-өзімізді бағалап отырамыз. 

Сабағымыз «Қызметке қабылдау» ойыны бойынша жүргізіледі. Сабақ соңында қай топтың ұпай саны көбірек болса, сол топтың оқушыларын қызметке қабылдаймыз.

Оқушылардың бұларды түсінуін қалайша қамтамасыз етететін боласыз?

Балалар, ережелерді есте сақтай алдық па?

Қиынырақ есептер кездескен жағдайда не істеуіміз керек деп ойлайсыңдар?

Қиындықты қандай жолдармен шешуге болады?

 

Ортасы /Даму

 

 

Сіздің тапсырмаларыңыз оқушылардың даму мақсаттарына және нәтижелерге жету қабілеттерін қамтамасыз етуі тиіс:

Топтық жұмыс: №642 есеп.

«Кір жинаймыз» әдісі

І топ-№642 есеп (1)

ІІ топ-№642 есеп (2)

ІІІ топ-№642 есеп (3)

Топтық жұмысты орындау үшін үлестірмелі қағаздар беріледі. Оқушылар постер қорғайды. Дәптерлеріне жазады.

(10 минут).

Жұптық жұмыс: №647 есеп (1,2)

(8 минут)

Сергіту сәті: (Бір әуен қойылады. Сол әуеннің ырғағымен оқушылар әр түрлі қимылдар жасайды) (2 минут)

Жеке жұмыс: №656 есеп

Оқушылар интерактивті тақтадан көрсетілетін  тапсырманың дұрыс жауаптары арқылы өз жұмыстарын бағалайды.

(8 минут)

Сіз оқушылар тапсырманы ойдағыдай орындайтындығын және дамытатындығын қалайша бағалайсыз?

1.Топтық жұмысты бағалау: (Бармақпен бағалау және топ оқушыларына жеке стикер жұлдызшалар беріледі)

2. Жұптық жұмысты бағалау: (Жұптар бір-бірімен жұмыстарын бағалау парағымен қоса ауыстырып бағалайды)

3. Жеке жұмысты бағалау: (Көрсетілген дайын жауап арқылы бағалайды)

Сіз оқу мақсатына жетелейтін немесе оқу мақсаттарымен жұмыс істемейтін оқушыларға қолдау көрсету үшін не істейтін боласыз?

Жеке тапсырма бере отырып жұмыс жасаймын.

Үлестірмелі қағаздар арқылы

 

Аяқталуы/Пленарий

 

 

Сіз оқушылардың жетістіктер деңгейін сабақ кезінде қалай тексеретін боласыз?

Сабақ кезінде жалпы сыныпта шолу жасау арқылы тексеремін.

 

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлай-сыз? Сіз қабілеті жоғары оқу шыларға тапсырманы күр-делендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Қабілеті жоғары оқушы барлық оқушыларға бірдей берілген тапсырманы орындап болған соң, келесі тапсырманы орындатамын.

Бағалау парақшасы арқылы тексеремін.

Интерактивті тақта, әуен  қолданылады.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз

Қорытынды бағамдау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1)

 

2)

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?

1)

 

2)

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

Үйге тапсырма беру: (2 минут)

 

Рефлексия:

 

1)      Бүгінгі сабақта қиын тапсырмалар болды ма?

2)      Бүгінгі сабақ туралы ойың қандай?

3)      Қандай сауалың бар?

               

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру