Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеулер жуйесі .

Сабақтың тақырыбы:  Екі айнымалысы бар сызықтық  емес теңдеулер жуйесі .

Сабықтың мақсаты:

  1. Білімділік. Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін

тиянақтау, дамыту.

  1. Дамытушылық. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау

қабілетін дамыту.

  1. Тәрбиелік. Оқушының өз бетімен жұмыс жасауына жағдай жасау,

өзара қарым-қатынасты нығайту, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ -жауап, есептеу, талдау.

Сабақтың түрі: Қайталау, пысықтау

Сабақтың көрнекілігі: Интеративті тақта, кеспе қағаздар.

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, назарын сабаққа

аудару.

  1. Өткенді қайталау. Лездік тапсырма. (сұрақ-жауап)
  2. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу дегеніміз не?
  3. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің гарфигі қандай болады?
  4. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеу дегеніміз не?
  5. Екі айнымалысы бар сызықтық емес теңдеудің графигі?
  6. Екі теңдеудің бір-бірінен айырмашылығы?
  7. Сызықтың емес теңдеулер жүйесі дегеніміз не?
  8. Қандай тәсілдермен шешіледі?

 

III. Біліктілік сайысы. (Әр қатарға тапсырма беріледі)

алмастыру тәсілі                     қосу тәсілі                           жаңа айнымалыны енгізу тәсілі

                                                     

 

ІV.  Мазмұнды есепті математика тіліне түрлендіру. (сұрақ-жауап)

  • Әр түрлі 2 санның қосындысы 14-ке тең  х+у = 14
  • Екі санның квадратының айырымы 24-ке тең х22=24
  • Екі санның көбейтіндісі 96-ға тең ху=96
  • Біреуі екіншісінен 4 -ке артық х - у = 4
  • Тік бұрышты үшбұрыштың гипотенузасы 13 см                               а2 + в2 = 132
  • Бір катеті екінші катетінен 9 см артық а -  в = 9 см
  • Екі санның арифметикалық ортасы 7 -  ге тең                                   (х + у) / 2  = 7
  • Тік бұрышты гүлзар қоршауының жалпы ұзындығығы 40 м 2(а+ в)  = 40
  1. Алғырлар кілті. (оқулықпен жұмыс)

 

а)       ә)            б)   

 

VІ. Сергіту сәті .  (Музыка ойнайды)  Ал  кәнекей балалар, денемізді тік ұстап, басымызды көтеріп ыңғайланып отырамыз. Көзімізді жұмамыз. Ауаны терең жұтып, еркін тыныстаймыз. Бейбітшілік, қуаныш жарығы түсіп тұрғанын елестетеміз. Бұл таңғажайып жарық жүрегімізге әдемі гүл ашып келеді.  Бұл жәй гүл емес сүйіспеншілік гүлі.  Тыныштық сәтінде қандай әсер алдық?

 

 

VІІ. INSERT  (түртіп алу ) технологиясы бойынша

Білемін

Білдім

Білгім  келеді

 

 

 

 

VІІІ. Сабақты қорытындылау.  Міне, балалар  біздер өз білімімізді ортаға салып, бірнеше жаттығулар орындадық. "Білімді бірді жығар, білікті бірді жығар" дегендей ойы озық, шапшаң оқушылар бар екенін көрсеттіңдер.

ІХ. Білімдерін бағалау.

Х. Үйге тапсырма беру.

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив