Есеп шығару

Тақырыбы:

Сабақ 23

 

Есеп шығару

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: 

5 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.5

натурал сандардың 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану;

5.1.2.6

натурал сандардың 3-ке және 9-ға бөлінгіштік белгілерін қолдану

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Натурал сандардың 2, 3, 5, 9, 10 бөлінгіштік белгілерін тез есептеуде, мәтін есептерді шығаруда, дәлелдеуде орынды, жүйелі қолдана білуге қол жеткізу.Санның бөлінгіштік белгілерін оқып үйрену. 

Оқушылардың басым бөлігі:

Сыни тұрғыдан ойлау арқылы еркін сөйлейді, өз ойларын ортаға салау арқылы тапсырмаларды  топпн жұмыс істеуге пайдаланады

Кейбір оқушылар:

Оқушылар есетер шығару әдістерін  біледі, түснеді және есептер шы гаруға пайдаланады

.

                                                                      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК) .Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқушылармен пікір алмасу

(сөйлесу).

«Кім жүйрік?» ауызша жұмыс
1. 2, 3, 12, 23, 45 сандарының қайсысы жай, қайсысы құрама? (Ережесін келтіріңдер). 
Ереже. 1-ге және өзіне ғана бөлінетін натурал сан жай сан деп аталады. 
Жауабы: 2, 3, 23 – жай сандар; 12, 45 – құрама сандар. 
2. 30 және 12 сандарын жай көбейткіштерге жіктеп, олардың ЕҮОБ-ін және ЕКОЕ-ін табыңдар. 
Жауабы: 30 = 2 • 3 • 5, 12 = 2 • 2 • 3, ЕҮОБ( 30, 12)= 6, ЕКОЕ(30, 12)=60. 

Миға шабуыл.
Бос торкөзге төмендегі сандарға бөлінетіндей цифр қою керек. 

5869
2
3
5
9
10

1) 18 санының бөлгіштерін ата 
Ереже. Натурал а санының бөлгіші деп а саны қалдықсыз бөлінетін натурал санды атайды. 
 Жауабы : 1,2,3,6,9,18. 

2). 18 санының бірінші үш еселігін ата. 
Ереже. Натурал а санының еселігі деп а санына қалдықсыз бөлінетін натурал санды атайды. 
Жауабы: 18,36, 54.

1) Математикалық диктант:
1)Жазылуы жұп цифрмен аяқталатын натурал сандар...........
2)Жазылуы 0 цифрымен немесе 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар..........
3)...........жұп цифрлар деп атайды
4).......... тақ цифрлар деп атайды
5)Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар....
2) Қандай сандар 2-ге, 5-ке, 10-ға бөлінеді?

 

 Сабақтың ортасы (6-40 минут)

(МК,Ұ) Оқулықпен жұмыс жүргізу.

-ге бөлінгіштік белгісі:  Егер сан жұп цифрымен аяқталса, сол сан 2-ге бөлінеді

3-ке бөлінгіштік белгісі: Цифрларының қосындысы 3-ке тең натурал сандар 3-ке бөлінеді.

4-ке бөлінгіштік белгісі:  Егер санның соңғы екі цифрынан құралған сан 4-ке бөлінсе, онда берілген сан да 4-ке бөлінеді.

5-ке бөлінгіштік белгісі: Жазылуы 0 цифрымен немесе 5 цифрымен аяқталатын натурал сандар 5-ке бөлінеді.

6-ға бөлінгіштік белгісі:  Егер берілген сан 2-ге және 3-ке бөлінсе, онда берілген сан да 6-ға бөлінеді.

7-ге бөлінгіштік белгісі:  Берілген сан 7- ге бөлінетінін білу үшін: ол санды оңнан солға қарай үш – үштен топтаймыз да, тақ нөмірлі санды минуспен, ал жұп нөмірлі санды плюспен жазып, өрнектің мәнін табамыз. Егер өрнектің нәтижесі 7 – ге бөлінсе, онда берілген сан да 7 –ге бөлінеді.

8 –ге бөлінгіштік белгісі:  Егер берілген санның соңғы  үш орынды саны 8 –ге бөлінсе, берілген сан да 8 –ге бөлінеді.

9- ға бөлінгіштік белгісі:  Цифрларының қосындысы 9-ға тең натурал сандар 9-ға бөлінеді.

Топтық жұмыс

Берілген қосуды орындамай қосындының
а) 2-ге 10213+21255
б) 3-ке 42154+1357
в) 9-ға 964+32059+4121 
г) 5-ке 13291+226*13515+10000 бөлінгіштігін анықта.

 

Оқулық

Аудидиск:

1.5.1; 1.5.3; 1.5.4;

цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.

 

№1Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы( 41-45мин)

(Қ)

. 9-ға бөлінетін сандарды көрсет 513
702
963
516
9326
8568
1009
315
396
г)


9-ға бөлінетін сандарды көрсет 27344
303
205
100
1033
12351
5673
735
І. Шығармашылық тапсырма
5 пен 9-ға бөлінетін және бірдей цифрлардан тұратын әр түрлі үш таңбалы екі жұп сан жазыңдар. Олардың ЕҮОБ және ЕКОЕ табыңдар. 
Жауабы: 180 и 810 (ЕҮОБ = 90, ЕКОЕ = 1620); 270 и 720 (ЕҮОБ = 90, ЕКОЕ = 2160); 360 и 630 (ЕҮОБ= 90, ЕКОЕ = 2520); 450 и 540 (ЕҮОБ = 90, ЕКОЕ= 2700). 

ІХ. Ойды қорыту стратегиясы
1.2-ге бөлінетін сандарды ата. 
2. 3-ке бөлінетін сандарыды ата. 
3.9-ға бөлінетін сандарды ата. 
4.15-кебөлінетін сандарды ата. 

 

                                                                Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

 

 

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.

             

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив