ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 7 СЫНЫП ОРТА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ОМЖ 2017-2018 ОҚУ ЖЫЛЫ

Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.

 

7-сынып – аптасына 2 сағат, оқу жылында  – 68 сағат;

Қазақ әдебиетінен орта мерзімді жоспар

 

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/ Орта мерзімді жоспардың мазмұны

Оқу мақсаты

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау

Негізгі дерек көздер

Сағат саны

Мерзімі

1-тоқсан 18 сағат

1. Көне күндерден жеткен жәдігерлер

Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры

әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (Т/Ж2).

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1

 

Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар

көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3).

Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1

 

«Күлтегін» жазба ескерткіші

шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша  арқылы бағалау

 

Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1

 

Ғажайып туынды – «Күлтегін»

шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (А/И4).

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1

 

Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат!

кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген  портреттік мінездемені салыстырып,  тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (Б/С1)

Ұйымдастыру

Топқа бөлу

«ТВ шоу» Ү.ж. тексеру

Миға шабуыл «Ойлан-жұптас-бөліс»

«Сабақтағы проблемалар» кестесі

Таныстырылым, фильм, суреттер.

1

 

Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы

көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау. (Т/Ж3)

Бейнефильм  көрсету. АКТ

Топ жұмысы, бірлескен оқу

«Бас  бармақ» қалыптастырушы бағалау

Қазақ тілі

оқулығы,

түрлі-түсті қағаздар,

маркер, постер.

1

 

«Әмірің қатты Есім хан...»

Т/Ж3 Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу.

А/И1 Әдеби  шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы  суреттеулерді табу

Талдау. Топтастыру. Т.Ж. Кубизм;

АКТ;

ТВ шоу

Жұлдызша  арқылы бағалау

 

Мұғалімге

арналған нұсқаулық

1

 

Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы

көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді  жатқа айту (7.Т/Ж4);

шығармадағы көркемдегіш  құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).

«Суреттер сөйлейді».

Мәтінмен жұмыс.

Сөзбен мадақтау.

Смайликтер

Кеспе суреттер, парақшалар.

1

 

 

0 пікірлер

Пікір қалдыру