ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 5 СЫНЫП ҰЗАҚ МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАР ҰМЖ 2017-2018

Негізгі орта білім беру деңгейінің 5 сыныптқа арналған

«Қазақ әдебиеті» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасын

(оқыту қазақ тілігде) жүзеге асыру бойынша

Қазақ әдебиеті 5 сынып ұзақ мерзімді сабақ жоспар

5-сынып:

Оқу жоспарында

ғы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

Тақырыптар/Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны

Оқыту мақсаттары. Білім алушылар білуге тиісті

Оқыту жоспарындағы ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері

I-тоқсан

 

 

Таза, мінсіз асыл сөз

«Керқұла атты Кендебай» ертегісі,

«Қобыланды батыр» жыры,

Асан қайғы  «Асан қайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалар

дан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа

айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат, өлең жазу;

Бағалау және салыстыру

5.3.1.1- шығармада

ғы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

5.3.2.1 - кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау;

II-тоқсан

 

 

«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

 

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» ,

Ыбырай Алтынсарин «Қыпшақ Сейітқұл» , «Атымтай Жомарт», «Дүние қалай етсең табылады?»

Түсіну және жауап беру

5.1.1.1 - әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау;

5.1.2.1 - әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;

5.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы  образын ашу;

5.1.4.1 - көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа  айту;

Анализ және интерпретация

5.2.1.1 - әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен  қарама-қарсы суреттеулерді табу;

5.2.2.1 - эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.2.3.1 - шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдары

ның (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы)  мағынасын анықтау;

5.2.4.1 - көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға  хат, өлең жазу;

0 пікірлер

Пікір қалдыру

Есім:*
E-Mail:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Кодты еңгізіңіз: *
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив