Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер
Алгебра: 8 сынып
Мақсаты:
- Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп жинақтау, жүйелеу, толықтыру.
- Оқушылардың танымдық ізденістерін логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып, ой-өрістерін кеңейтуге, шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндіқ жасау.
- Ұйымшылдыққа, жауапкершілікке, дәлдікке, шапшандыққа және өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Білімдерін жинақтау, жүйелеу, қайталау-толықтыру.
Әдісі: Қайталау, деңгейлеп саралап оқыту.
Көрнекілігі: Карточкалар, интерактивті тақта, слайд.
Квадрат теңдеулер
Сабақтың жүру барысы:
I. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды түгендеу, сабаққа назарын аудару, сабақтың мақсатымен таныстыру. Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу.
II. Біліктілік бөлімі
«Ой қозғау»
Тарау бойынша теориялық сұрақтар.
- Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
- Толымсыз квадрат теңдеудің анықтамасы.
- Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
- Квадрат теңдеудің канша түбірі болатынын қалай анықтауға болады?
- Квадрат теңдеуінің түбірлерінің формуласы.
- Виет теоремасы қалай айтылады?
Ауызша жаттығу. Слайд
- х2+2х+2=0
- 11х2 — 49=0
- 2х –х2=0.
- 5+3х+х2=0
- 3х2=0
- х-6+2х2=0
- Мына теңдеулердің ішінен келтірілген квадрат теңдеуді ата.
- 2-ші коэффициенті 2-ге тең болатын теңдеуді ата.
- Толымсыз квадрат теңдеуді ата.
- 6-ші теңдеуді келтірілген квадрат теңдеуге келтір.
III. Қызығушылықты ояту
- 2 топқа да карточка таратылады.
- Жеке оқушымен жұмыс (нашар оқушылар).
Слайд
Теңдеуді ах2+вх+с=0 теңдеуіне келтіріп, а, в, с-ның мәндерін анықтаңдар:
- 1-топ. (х+4)2-6х2=х(х-7)
- 2-топ. 25-(2х+3)2=х(4-5х)
X-тің қандай мәндерінде 2х2+4х-1 және 2-3х-4х2 көпмүшелерінің мәндері тең болады?
(13+25х-х2 және 4х2+2х+3)
Теңдеудің түбірлері х1 және х2 болатын квадрат теңдеуді қүрыңдар:
- 1-топ. Х1=-7х2=2,5
- 2- топ. Х1=-8х2=1,3.
IV. Біліміңді сынап көр
Деңгейлік тапсырмалар. Слайд
I-деңгей
Теңдеуді шешіңдер:
- 1-топ. х-7/х =6
- 2-топ. х-3= 18/х.
II-деңгей
Жаңа айнымалы еңгізу әдісін қолданып, теңдеуді шешіңдер:
- 1-топ.(2х-7)2 – 11(2х -7) + 30 =0
- 2- топ. (6х+1)2+2(6х+1)-24 =0
III-деңгей
п-нің қандай мәндерінде
- 1-топ. х2+пх+6=0
- 2-топ. х2+пх+11=0
теңдеуінің бір ғана түбірі болады?
V. Шығармашылық жұмыс
Топ басшыларымен жұмыс.
Квадрат теңдеудің шешудің кейбір тиімді қасиеттері.
- Квадрат теңдеудің коэффициентінің қасиеттері
- Коэффициенттердің қасиеттерін 3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеуге қолдану тәсілі
- «Асыра лақтыру әдісі»
- Тарихи мағлұматтар.
VI. Қортындылау
Тапсырма тақтада тұрады, «Асtiv ben» (қалам) арқылы теңдеулерге белгі қояды.
Түбірлерінің таңбалары
- а) бірдей;
- ә)қарама-қарсы болатын теңдеуді көрсет
х2+5х+4=0, 2х2+5х+2=0 бірдей; 5х2-х-4=0 қарама-қарсы.
VII. Оқушыларды бағалау
Бағалау парағы.
Үйге тапсырма беру.
Атырау облысы
Құрманғазы ауданы
Бауыржан Бегалиев мектебі
Математика пән мұғалімі
Казиева Танзиля Аққайырқызы
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулер