Сабақтың тақырыбы: Суқойма өсімдіктері мен жануарлары
Сабақтың мақсаты:
- Суқойма және оның түрлері, өсімдік пен жануарлар тіршілігіндегі маңызы туралы білімін толықтыру. Өзен бөліктері және көлдер туралы білімін бекіту.
- Танымдық белсенділігін, логикалық ойлауын, физикалық картамен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
- Суқоймаларды ластамай, табиғатқа қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, кескін карта.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру.
Түрі: аралас сабақ.
Суқойма өсімдіктері мен жануарлары
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың сабаққа дайындығын қадағалау.
Психологиялық дайындық
Дүниетану жер шары,
Дүниетану ел шары.
Табиғатты зерттейтін
Білімнің төл кітабы.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Түсінгендерін сұрау.
Сұрақ-жауап арқылы бекіту.
ІІІ. Жаңа сабақ
Кел, ойланайық!
Мақалдың мағынасын ашу.
Сулы жер – нулы жер.
Суқойма сөзіне ассоциация
- мұхиттар
- көлдер
- теңіздер
- тоғандар
- өзендер
Суқоймалар
- жылғалар
- құдықтар
- ыстық сулар
- бұлақтар
— Өзің тұратын өлкеде қандай өзен бар? Көл бар ма?
Топпен жұмыс
Оқушылар Қазақстанның суқоймаларында тіршілік ететін жануарлар туралы білетін білімін ортаға салады. Бір-бірінің пікірін тыңдайды, оны толықтырады. Бір-біріне сұрақ қояды.
Оқулықпен жұмыс
Мәтінді оқып отырып, өздерінің білімдерін кесте арқылы көрсетеді.
- Білемін – Білмеймін?
- Білгім келеді
- Мені не таңғалдырды?
Кестеге ақпаратты қысқаша жазады.
Жұппен жұмыс
Бір-бірінің кестеге толтырған жазбасын салыстырып, пікір алмасады.
Пікірталас
- Суқоймаларының Қазақстанда тұратын адамдар үшін қандай маңызы бар?
- Адамдар суқоймаларын сақтап қалу үшін қандай шара қолданады?
- Өсімдіктер мен жануарларға адамдардан қандай зиян келеді?
Оқушылар: «Менің ойымша…», «Мен сенімдімін…» деген сияқты сөйлемдермен бастап, ойларын айтады.
IV. Сабақты бекіту. Қорытынды.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы сабақта алған білімі бекітіледі. Кесте бойынша суқоймаларының пайдасы мен зиянын анықтайды.
Пайдасы
- Жануарлар тіршілік етеді.
- Қорек көп.
- Жидектер көп.
Зияны
- Қауіпті
- Лас су
- Жаман иіс
VI. Үйге тапсырма беру. Бағалау.
Мәтінді оқып келу.
«Өсімдіктер мен жануарлар» тақырыбында зерттеу жұмысын жүргізу.
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Бағалау.
Батыс Қазақстан облысы, Жаңақала ауданы, №3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Измулдина Ақтоты Нұрболатқызы
Сабақтың тақырыбы: Суқойма өсімдіктері мен жануарлары