Алюминий және оның қосылыстары

Алюминий және оның қосылыстары

Сабақтың тақырыбы: Алюминий және оның қосылыстары

Жоспар:

  • Алюминий және оның қосылыстары туралы білу
  • Алюминийдің ерекше қасиеттерін түсіну
  • Амфотерлі ұғымын тапсырмалар орындауда қолдану

Алюминий және оның қосылыстары

Алюминий оксиді табиғатта кездеседі, абразив материалдар жасауға металл алюминий және жасанды қымбат бағалы тастар алуға қолданылады.

  • Топтық жұмыс: Жоба қорғау
  • Жұптық жұмыс Кім жылдам?
  • Жеке жұмыс Көлік ішіндегі заттар

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарын сабаққа аудару, топқа бөлу (2-3 минут)

  • І топ — Алюминий
  • ІІ топ — Алюминий қосылыстары

ІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі:

  • Екідайлы немесе амфотерлі дегеніміз не?
  • Неліктен алюминий екідайлы химиялық элемент?
  • Алюминийдің қандай қосылыстары бар?
ІІІ. Топтық жұмыс: Жоба қорғау

(20 минут)

Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:

  • Алюминий тобына«Концептуалдық кесте»
  • Алюминий қосылыстары тобына «Тұжырымдамалық карта»

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Топ пікірлерін тыңдау
Бағалау

ІV. Жұптық жұмыс: Кім жылдам?

(7 минут)

  1. Айналуларды жүзеге асырыңдар:
    Al→Al2O3→AlCl3→Al(NO3)3→Al2O3→Al
  2. Егер шығымы 100% болса, 10г алюминийді оттекте жаққанда алынған алюминий оксидінің массасы қанша?

Жұптар бірін-бірі бағалайды

V. Жеке жұмыс: Көлік ішіндегі заттар

(10 минут)

Қанат ескі үйді жөндеп жатыр. Көлігінің жүк салғышында 1 бөтелке су, алюминий сымын, ағаш кесіндісін қалдырды. Көлік күннің астында 3 сағат тұрғаннан кейін, оның ішіндегі температура 40 С болды.

  • Көлік ішіндегі заттар қандай жағдайда болды?
  • Заттар қандай өзгеріске ұшырады? Иә немесе жоқ
  • Заттардың температурасы бірдей болды? Иә/жоқ
  • Сәлден кейін су қайнады? Иә/жоқ
  • Сәлден кейін алюминий сымы балқыды? Иә/жоқ

Ескерту: әр жауапты түсіндіру ( неге «иә», неге «жоқ»)
Оқушылардың пікірлерін тыңдау

Рефлексия
Бүгінгі сабақтан алған әсерім

Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы
№261 орта мектебінің химия пәнінің мұғалімі:
Алиасқарова Гүлнұр

Добавить комментарий